abonnement bol.com Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 september 2000 @ 02:22:17 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_340251
leeftijd: 36 of 37?
woonplaats: onbekend
status: onbekend
beroep: zakenman??
hobby's/beschrijving: heeft 2 honden

de BB-watchers hebben foto's
http://pub18.ezboard.com/fbigbrother2000bigbrother2000.showMessage?topicID=176.topic

verder info van de BB-watchers (tnx Hunter):
lijkt op het eerste gezicht een behoorlijke streber, een echte zakenman, een beetje een bal. Keurig in pak. Wil kijken of hij zonder fax en telefoon kan leven. Leeftijd niet opgevangen, maar een jaar of veertig schat ik. Zal wel problemen gaan geven als ik dat zo inschat

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 14-09-2000 12:27]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_340984
ff een aanvulling van de BB-site

Leo (37) is een zakenman in hart en nieren. Het zal voor hem heel moeilijk zijn 100 dagen zonder telefoon, computer of fax door te brengen. Een avonturier die in het huis hoopt te kunnen onthaasten en te genieten van alle rust, zonder al te veel te doen.

pi_341792
Wat is in GODSNAAM 'oinken'?
pi_341802
Oinken is toch knorren zoals een varken dat doet...
Oink!...Oink....
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_341813
Maakt niet uit wat het is Letter... het blijft een loser! Wat is dit voor type! Ik zat met mijn handen voor mijn ogen, stotterend en hijgend voor de TV: wat is DIT voor iemand?

Oeh oeh oeh toen hij uit de auto stapte? What the ?!?

En dan meteen met z'n drillijf in de plomp, maar de sleutel niet kunnen vinden...

pi_341819
Ach gut.. z'n debieltje.. wat zal ie hem missen..
... na vijf jaar
pi_341871
quote:
Op 14 september 2000 02:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wil kijken of hij zonder fax en telefoon kan leven.
Geen Cup-A-Soup meer om 4 uur, dát wordt overduidelijk z'n ondergang.
  vrijdag 15 september 2000 @ 00:10:39 #8
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_341876
Kukelekuuuuuuu
pi_341996
Een quote afkomstig van de off. bbsite:

Leo: “Het is volle maan, ik voel dat ik ga veranderen.”

Er is nog hoop!

dat waren nog eens tijden...
pi_342001
Vrijdag, 15 september. De Telegraaf kopt: 'Weerwolf Leo strikes again'
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 september 2000 @ 02:41:16 #11
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_342190
hij lijkt echt op die vent van de Cup-A-Soup
en die huskeys van hem hebben wel wat van weerwolven weg trouwens
tsja, tegenwoordig, weerwolven die bereikbaar moeten zijn, aan de Cup-A-Soup zijn om 4 uur etc.
Nee, ik ben benieuwd naar Leo hoor
Het verklaart wel direct zijn gedoe in dat zwembad, water infecteert het zicht natuurlijk
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_342336
Duidelijk de clown van het huis.
  vrijdag 15 september 2000 @ 08:43:34 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_342370
quote:
Op 15 september 2000 00:09 schreef Patsy het volgende:
Geen Cup-A-Soup meer om 4 uur, dát wordt overduidelijk z'n ondergang.
Dat was meteen het eerste wat mijn vriendinnetje en ik zeiden: Dit is Bob, de manager.
Maar mag er dan ook een kast van 3 hoog op z'n kop.
Die vent roept echt meteen aggressie op.
***
pi_342622
Ik vind het zo'n onwijze eikel!
Heerlijk, kan ik me weer lekker ergeren!
pi_342705
Nee hoe Leo gisteren na zijn duik in het diepe terug liep....Ging ie als Tarzan proberen z´n borstvet te spannen
Begin bij het begin en eindig nooit!
  vrijdag 15 september 2000 @ 14:28:43 #16
3498 Barb
Graduated Fool
pi_342931
*Hmmz, Barb geeft alvast 2 punten aan Leo. Zijn naam zit tegen (excuses voor alle Leo's die dit lezen), zijn veel-te-nette-vrijetijdskleding-om-de-honden-uit-te-laten zit hem tegen, zijn ik-vertik-het-om-mijn-honden-te-laten-rennen-op-het-strand-en-doe-net-of-ze-van-Veronica-niet-los-mogen-lopen zit hem tegen en verder vind ik er ook al niet zoveel aan. Sorry Leo, jij gaat naar huis donderdag.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_342964
LEO MOET ERUIT!! nou eigenlijk niet, ik heb wel zin om me te ergeren. Ik zag hem al, ik dacht echt zo: FOUT! hij heeft vast en zeker een mobieltje in zijn tas zitten ofzo. Die vent houdt het dus echt nog geen week uit!

Niet die cup-a-soup gaat hem opbreken, maar die mobieltjes. Wedden dat ie aan alle Nederlanders een oproep doet: help me!! wie zorgt voor een mobieltje, of iets in die trant.

Ach we zullen zien..

pi_343260
Ik vond het wel lachen dat hij de hele tijd liep te vertellen dat hij zo een doorzetter is en dat alles waar hij aan begon ook met succes wilde beindigen , een echt strebertje dus...........maar nadat hij als eerste het spulletje heel stoer uit de vijver wilde halen , was het hem kennelijk toch iets teveel dat zijn haar daardoor door de war zou gaan en staakte hij zijn poging maar
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 september 2000 @ 23:39:41 #19
862 Arcee
Look closer
pi_343829
Die Leo doet me aan iemand denken!

Een vent van een Cup-A-Soup-reclame werd gezegd... zegt me eigenlijk niks.

Andere suggesties?

  zaterdag 16 september 2000 @ 00:42:01 #20
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_343940
Leo is vanavond echt de pispaal. Vooral Ferdi en Georgie lopen 'm voortdurend te jennen. Toen ze bezig waren met het lied, had ie het ook niet naar zijn zin. Hij is ook bijna nooit in beeld. Ik kan het mis hebben, maar volgens mij is dit de eerste genomineerde.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  zaterdag 16 september 2000 @ 01:09:47 #21
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_343991
Zou ik wel jammer lijkt me wel een symphatieke kerel, maarja BB is hard!
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_343996
echt zon figuur waarbij de mid-life crisis nadert en zich nog probeert de meten met de jonge jongens.
  zaterdag 16 september 2000 @ 01:16:11 #23
1343 BamBam
make music not war
pi_344005
prii...prii...prii....is het een vogel, vliegtuig, bart of is het supergrover?

NEE! Leo mobiel!

It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a packet of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!
  zaterdag 16 september 2000 @ 04:54:17 #24
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_344102
Leo probeerde trouwens wel heel nadrukkelijk bij Jolanda in een goed blaadje (of ergens anders) te komen.

"Een mooie vrouw ben jij, trouwens" of zoiets. Jammer dat hij er net iets te lang over doorging om het nog geloofwaardig te kunnen laten klinken. Brrrrrrrrrrrr!

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 16 september 2000 @ 05:16:53 #25
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_344107
quote:
Op 15 september 2000 23:39 schreef Arcee het volgende:
Die Leo doet me aan iemand denken!

Een vent van een Cup-A-Soup-reclame werd gezegd... zegt me eigenlijk niks.

Andere suggesties?


Dankzij Nico Dijkshoorn weet ik nu in ieder geval wel aan wie hij míj doet denken. Nico schreef namelijk:

"De onechte zoon van Moscovisc"

En verdomd, het zou zomaar kunnen....

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')