quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
sinds kort 12 uur per week in het begin werkte ik 9 uur per week
Ah ok wel gemiddeld iets van 10 uur per week ofzo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verschilt zelfs per dag, de ene keer werk ik van 8.00 - 11.00 en vandaag was het tot 13.45
Tot voor kort wel 35-45 uur per week, maar toen was ik nog zaterdagwerker. Helaas mogen die contracten hier niet meer verlengd worden, dus moest ik postbezorger worden. Nu is het dus nog maar 12 uur per week of zo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:56 schreef FerryNL het volgende:
Hoeveel uur werken jullie eigenlijk per week bij Post NL?
Hmm dat scheelt wel even qua uren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:58 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Tot voor kort wel 35-45 uur per week, maar toen was ik nog zaterdagwerker. Helaas mogen die contracten hier niet meer verlengd worden, dus moest ik postbezorger worden. Nu is het dus nog maar 12 uur per week of zo.
Krijg je die overuren dan wel betaald of niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:01 schreef sbientje het volgende:
ik heb een contract voor 5u20m op zaterdag, ik werk meestal 7 a 8 uur op zaterdag. Vanaf nu hopelijk minder..
Ja, ik werk op didozaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:57 schreef FerryNL het volgende:
[..]
[..]
Ah ok wel gemiddeld iets van 10 uur per week ofzo.
Je mag over het algemeen wel meer wijken lopen, maar het moet tijdtechnisch natuurlijk wel lukken dan. De post moet immers wel gewoon voor een bepaalde tijd in de bus liggen, en soms zijn de wijken niet echt vroeg klaar. Als je pas om een uur of 1 kunt beginnen op een piekdag, dan wordt het wel wat lastig om het te halen met 2 grote wijken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:07 schreef FerryNL het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die 2 wijkjes hebben. Als ik weleens op de site van PostNL kijk en dan naar de vacatures. Dan zie ik meestal wijken van 10 uur, en soms ook wijkjes voor 3 uur.
Die van 3 uur is dan alleen een zaterdag wijkje, maar als je 2 wijken kan combineren kan je volgens mij toch nog leuk verdienen.
Of mag je alleen maar 1 wijkje lopen?
ja krijg al mijn uren betaald maar aangezien ik doordeweek nu ook 40 uur werk heb ik het wel enigszins gezienquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:03 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Hmm dat scheelt wel even qua uren.
[..]
Krijg je die overuren dan wel betaald of niet?
Doe ik inderdaad ook ja. Eerst maar eens kijken hoe 1 wijk bevalt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:15 schreef V__L_N het volgende:
Normaal werk ik trouwens 13,5 uur. Ik heb een contract voor 12 uur.
Je kan trouwens beter beginnen met solliciteren op 1 wijk.
Intern is er daarna meestal veel meer te regelen.
Oh gezelligquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:10 schreef Herfstblad het volgende:
Ik werk zo'n 10.5 uur per week + 45 min per week voor tassen op postcode zetten.
Hier was het een daldag met HAH.Wel 2 keer een fiets gehad die omgevallen was, grr! En ik had vandaag weer eens de Rotterdamse methode.
Bij mij wisselt het. Soms 6, soms 2.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh gezellig![]()
Hoorde een collega dat hij die kaartjes nog nooit had ingeleverd.
Weet niet of dit sterke verhalen zijn, maar goed..
Vond het wel opmerkelijk.
Klopt het dat het eerst 3 controlekaartjes waren en nu maar 2?
waarom heb je ze in de bus gegooid dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:58 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Bij mij wisselt het. Soms 6, soms 2.
Ik had er nu 5 geloof ik. De begin van de wijk had niets. Pas de laatste 3 straten.
Ik heb ze de eerste paar keer niet ingeleverdToen heb ik ze bij de mensen in de bus gegooid. Maar kwam er via dit topic achter dat die dingen dus terug moeten.
Omdat ik dacht dat mensen ze terug moesten sturenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:41 schreef sbientje het volgende:
w
[..]
waarom heb je ze in de bus gegooid dan?
die controles varieren,en ook de hoeveelheid kaarten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh gezellig![]()
Hoorde een collega dat hij die kaartjes nog nooit had ingeleverd.
Weet niet of dit sterke verhalen zijn, maar goed..
Vond het wel opmerkelijk.
Klopt het dat het eerst 3 controlekaartjes waren en nu maar 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |