Ben benieuwd of ze straks de finale gaan laten zien bij de NOS. Zal wel niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:39 schreef shaderon het volgende:
Judo is wel een aanrader om te kijken nu
Altijd wel. Nu mannenherkansingen en halve finales.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:39 schreef shaderon het volgende:
Judo is wel een aanrader om te kijken nu
ja echt he? wie bedenkt dit? godzijdank werkten de streams toen net even welquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:04 schreef LWD-Godius het volgende:
Waarom zenden ze nou wielrennen uit op NED1. We hebben al een maand lang live wielrennen achter de rug, laat eens wat andere sporten zien. Epke Zonderland lieten ze niet eens zien.
Natuurlijk is het logisch dat ze het uitzenden, maar het hoeft toch niet constant? Het is nou niet echt spannend en er zijn nog zat andere sporten bezig op dit moment.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Wielrennen trekt veel kijkers. Lijkt me opzich vrij logisch dat dat nu uitgezonden wordt, als het 1,5 week later was geweest had het wel prima geweest oid?
Het "idee" was dat op Box Hill er vuurwerk zou komen. Dat blijkt inderdaad tegen te vallen, kan de NOS weinig aan doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het logisch dat ze het uitzenden, maar het hoeft toch niet constant? Het is nou niet echt spannend en er zijn nog zat andere sporten bezig op dit moment.
Dan nog kunnen ze wel een beetje switchen lijkt me.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het "idee" was dat op Box Hill er vuurwerk zou komen. Dat blijkt inderdaad tegen te vallen, kan de NOS weinig aan doen natuurlijk.
en de heer Smeets doet het commentaar.. dat zal vast ook meespelen...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het "idee" was dat op Box Hill er vuurwerk zou komen. Dat blijkt inderdaad tegen te vallen, kan de NOS weinig aan doen natuurlijk.
Is er nu een Nederlander in actie dan? Volgens mij hebben ze geswitched voor Roeien, Zwemmen en Judoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan nog kunnen ze wel een beetje switchen lijkt me.
die kontjes zijn welquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:34 schreef kilon het volgende:
Eventjes gewichtheffen voor vrouwen tot 48 kilo kijken. Dan zien ze er nog niet al te slecht uit.
Alleen niet erg spannendquote:
ze moeten het bord aanpassen en ingewikkelder maken, net als een dartbord zeg maarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:08 schreef Thas het volgende:
[..]
Alleen niet erg spannend
Hoewel, net ging USA door op 1 punt ten koste van Japan, dat was wel spannend.
Handbal nu met Zweedse en Deense chicks.
Zweden wint inderdaad wat betreft chickgehalte.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:09 schreef shaderon het volgende:
[..]
ze moeten het bord aanpassen en ingewikkelder maken, net als een dartbord zeg maar
en zweden wint![]()
![]()
![]()
![]()
4e keer volgens mij? Belachelijk idd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah Epke voor de zoveelste keerVerder doet de NOS het prima tot nu toe
Dank je voor de tip. Geweldig gewoon.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:44 schreef Rewimo het volgende:
Een tip voor mensen die BBC via de schotel ontvangen: de BBC heeft 24 Olympische kanalen extra in de lucht
De NOS zendt voor de zoveelste keer een herhaling van Zonderland uit, dat is het erge.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:22 schreef Yonjuuni het volgende:
De BBC zend een eerste ronde partij van Federer uit, Sporza is nog ij het wielrennen en Eurosport turnen. Niet alleen alsof het de NOS is die het niet uitzend atm...
Ja, echt super, ruime keuzequote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:18 schreef Dwersdriever het volgende:
Dank je voor de tip. Geweldig gewoon.
Je mot er van houwe.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:45 schreef Thas het volgende:
Koreaanse toeschouwsters bij boogschieten nu![]()
Staat geen live in beeldquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:52 schreef marcodej het volgende:
Zend de NOS dit nou live uit? Nee, weer niet he? Op Sporza zie ik namelijk andere turners.
Dit is pas de eerste dag.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:08 schreef TheArt het volgende:
Ze zenden de complete eerste subdivisie van het turnen uit terwijl ze nu gewoon aan het einde van subdivisie 2 zitten. Echt waarom
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
BBC op de satelliet met 24 HD kanalen.
Dit is geen live stream show voor fanatici.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:41 schreef marcodej het volgende:
Dit snap ik dus niet, die uitgebreide zwemanalyses, -items, en -herhalingen.
Wat is de link naar de streams?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Waarom pakken jullie niet de BBC streams? Heb daar de hele dag nog geen last van haperingen gehad en alles in HD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |