Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
BraChampionSilvers een idee?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:38 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Brasilver spitsen of championship spitsen?
Hé, die vind ik erg leuk man!quote:
Ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:41 schreef Rijst het volgende:
Danny, Krijgt Santana hier 9 chem?
[ afbeelding ]
Veel te duur manquote:
Hommoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Veel te duur manIk gooi Delfouneso en Huseklepp voorin
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:41 schreef Rijst het volgende:
Danny, Krijgt Santana hier 9 chem?
[ afbeelding ]
Toppie. Dan kan ik eindelijk Nene proberen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:50 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja
5 links
neuer 1
ramires 1.5
naldo 2.5
Zei ik 10 minuten geleden alquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Toppie. Dan kan ik eindelijk Nene proberen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Toppie. Dan kan ik eindelijk Nene proberen.
Wie is er door?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
laatste minuut 4-1 verloren
Ik schoot daarvoor nog op de binnenkantpaal
GG Marcie. En gefeliciteerd met de finaleplek natuurlijk
Dafuq?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:04 schreef Ajacied7 het volgende:
Nog meer PS3'ers waarbij UT niet opstart? Wou net voor de 2e keer beginnen met het zilveren toernooi, de bonus is nu 8,000
Binnenkantpaalquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:07 schreef marcie216 het volgende:
Hee, laptop was beneden.
GG (beide)
Ik ging dood toen ik die pegel van Gerrard zag.
Ja ik dacht echt : Neee neee neeee en toen YEEEHHH yesss woehoehowhoeoewhoewhew.quote:
1e keer was het 3,000. Nu blijkbaar 8,000. Daarom ga ik ook verder, ik wil weten wat de volgende bonus isquote:
Ik voldoe niet aan de eisen helaasquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
1e keer was het 3,000. Nu blijkbaar 8,000. Daarom ga ik ook verder, ik wil weten wat de volgende bonus is
Nee, ik moet de 2e ronde tegen SB of RP.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:09 schreef marcie216 het volgende:
Rijst, sta jij in de finale?
En wat is eigenlijk het prijzengeld?
ooh, misschien tot in de finalequote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee, ik moet de 2e ronde tegen SB of RP.
Voor 30k koop je al een meesterlijk zilveren team bij elkaar. En je gaat me niet vertellen dat je niet zoveel geld hebt...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik voldoe niet aan de eisen helaas
Dan ken je GJE nog niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Voor 30k koop je al een meesterlijk zilveren team bij elkaar. En je gaat me niet vertellen dat je niet zoveel geld hebt...
Heb al een silverteam, maar vind het zonde om alles om te gooienquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Voor 30k koop je al een meesterlijk zilveren team bij elkaar. En je gaat me niet vertellen dat je niet zoveel geld hebt...
30.000, dat is bijna een miljoen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Skypequote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:13 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
30.000, dat is bijna een miljoen.
Geen last krijgen van Ferreira's workrates? Persoonlijk zou ik daar Zelao dan zetten...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:30 schreef vandermar het volgende:
Mijn nieuwe zilvers, nu nog een team met Shaarawy als CAM of als CF
[ afbeelding ]
Nopequote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Geen last krijgen van Ferreira's workrates? Persoonlijk zou ik daar Zelao dan zetten...
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:30 schreef vandermar het volgende:
Mijn nieuwe zilvers, nu nog een team met Shaarawy als CAM of als CF
[ afbeelding ]
quote:
Hij had zijn Drogba en UP RvP vervangen door Lukaku en Sturridge na het eerste potje, die beukten door mijn verdediging heenquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Marcie heeft de PSV'ers hier trots gemaakt
Toch triest dat dat kan in FUTquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hij had zijn Drogba en UP RvP vervangen door Lukaku en Sturridge na het eerste potje, die beukten door mijn verdediging heen
Mijn drogba en Persie verloren alle duelsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hij had zijn Drogba en UP RvP vervangen door Lukaku en Sturridge na het eerste potje, die beukten door mijn verdediging heen
Jij bent toch ook voor PSV?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Marcie heeft de PSV'ers hier trots gemaakt
Mooie club, mooie clubquote:
Hou je bek manquote:
quote:
hap nou niet, dat vindt hij leuk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hou je bek man. Jij weet niet eens hoe hun stadion heet.
Bemoei je er even niet mee.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]
hap nou niet, dat vindt hij leuk.
Nee hoorquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hou je bek man. Jij weet niet eens hoe hun stadion heet.
Of is het een trololo.![]()
En hoe heet het trainingscomplex ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]Gewoon Philips Stadion vriend, dat weet ik nog
Nadat je op Google gekeken hebt jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee hoor
De Herdgang.quote:
Handig he googlequote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De Herdgang.
Allemaal basisinformatie
Omdat hij weer eens iets achterlijks zegt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:40 schreef Kamikazie het volgende:
Waarom is iedereen aan het haten op GJE haha?
Nee man, de Kuipquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee hoor
Hoe heet de 16 jarige talentvolle jongen die dit jaar met jong psv meespeeltquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De Herdgang.
Allemaal basisinformatie
Da's van FC Kakkerlakkenquote:
Hij geeft zijn mening, dat jij jezelf zo boven hem voelt en dan gaat oordelen dat zijn mening achterlijk is zegt meer over jou dan over hem.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Omdat hij weer eens iets achterlijks zegt.
Not a single fuck was given that day....quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoe heet de 16 jarige talentvolle jongen die dit jaar met jong psv meespeelt
Pacehoer dus!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij geeft zijn mening, dat jij jezelf zo boven andere hem voelt en dan gaat oordelen dat zijn mening achterlijk is zegt meer over jou dan over hem.
Hou je bakkes man, PSV is een schijtclub.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij geeft zijn mening, dat jij jezelf zo boven hem voelt en dan gaat oordelen dat zijn mening achterlijk is zegt meer over jou dan over hem.
Had ook Agbonlahor maar die gebruikte ik niet.quote:
Singhquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:43 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Beter checken jullie gewoon mn nieuwe timma
Jij vind PSV een schijtclub, dat mag.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hou je bakkes man, PSV is een schijtclub.
Het is geen mening.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij vind PSV een schijtclub, dat mag.
Zelfs jij hebt recht op je bescheiden meningkje
meningkje kan niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij vind PSV een schijtclub, dat mag.
Zelfs jij hebt recht op je bescheiden meningkje
Kwam die Elabdoei ofzo van City nou naar jullie? Want die kwam ik net tegen op Futhead, bljkt er dus wel in te zitten.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
PSV is beter dan Ajax met hun successupportertjes
Dat klopt, ik vind het meer een feitquote:
quote:
GJEquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
I see what you did therequote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klopt, ik vind het meer een feit
Ja, komt na 21 juli omdat hij eerst met City op trainingskamp is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kwam die Elabdoei ofzo van City nou naar jullie? Want die kwam ik net tegen op Futhead, bljkt er dus wel in te zitten.
quote:
The Matrixquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoef hier niet te zien leeglopen, uit welk gat het dan ook gebeuren mag. Wil er niet eens aan denken.
Blijft een lastige taal hè, dat Nederlands.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoef hier niet te zien leeglopen, uit welk gat het dan ook gebeuren mag. Wil er niet eens aan denken.
Ja. Ik kom dan ook uit het buitenlandquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Blijft een lastige taal hè, dat Nederlands.
Serieus?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja. Ik kom dan ook uit het buitenland
nog een fries?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja. Ik kom dan ook uit het buitenland
Land van herkomst?quote:
Geloof ik niets vanquote:
Gezien de onwetendheid zou je toch denken aan een vroege versie van SB, wat dan weer duidt op België.quote:
Hoe kan een Pools iemand nou weer Mathijs hetenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
JammerMaar ik moet mijn gebrekkige Nederlands ergens door verklaren he.
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe kan een Pools iemand nou weer Mathijs heten
Oerhollandse naam volgens mijquote:
Haten op Richiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou nou nou, nu voel ik me echt zon Jan/Piet/Richie/Henk type, vind ik niks.
Paupers.
Loop jij ook altijd mee in de March of Madness?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:55 schreef marcie216 het volgende:
Die corteo's van Ajax zijn wel mooi. Respect voor de sfeer.
Dit heeft psv ook met March of Madness, daar is het ook gewoon perfecte sfeer. Jammer dat dit bij psv niet doorgetrokken wordt in het stadion :
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Loop jij ook altijd mee in de March of Madness?
Ik loop nooit mee, vind dat maar gay. Zit dan meestal op het terras / in de kroeg.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
JaAltijd!
de 2e march had ik 3 cobra's bij. Beetje sfeer verhogen
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
JaAltijd!
dat is wel gek ja..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
JaAltijd!
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
JaAltijd!
Is echt gezellig. Ben wel een van de jongste, maar ik sta bij de meeste Europese duels ook op oost.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik loop nooit mee, vind dat maar gay. Zit dan meestal op het terras / in de kroeg.
Whatsupp?quote:
quote:'Wat een onzinnige berichten zeg! Er is niks van waar. Ik was in Waalwijk voor meubels!'
Wat is er nou sfeerverhogend aan illegaal vuurwerk manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |