Wat is oud?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik hou niet van delen en niet van veel() oudere mannen... Sawwry
Ik mazzel.quote:
quote:
33 hierquote:
Het hoeft toch geen belediging te zijn? Wat iemand oud vindt is toch heel subjectief? Ik ben zelf 28, maar voor mezelf vind ik 30 al oudquote:
Boven de 28 is voor mij te oudquote:
Ik wil ook wat te neuken hebben!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Neequote:Op woensdag 11 juli 2012 20:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik wil ook wat te neuken hebben!
Daten?
oke. dan val ik buiten de groepquote:
Doe mij maar een Boswandelingquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:21 schreef Inlognaam het volgende:
Oke, dan een biertje doen alleen dan maar?
Mwah, eerst naar de kinderboerderij, dan Rottebanbrug over en dan zit je al praktisch in het Lage Bergsche bos. Dat is wel te doen.quote:
neuh, blijf wel happy singlequote:Op woensdag 11 juli 2012 20:23 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Paar jaartjes smokkelen dan maar...
Ja maar ik bedoelde het ook als vriendschap. Ik heb ook liever een relatie met iemand van mijn eigen leeftijd. Nu voel ik me oud.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik hou niet van delen en niet van veel() oudere mannen... Sawwry
Doe mij het drankje maarquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:23 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mwah, eerst naar de kinderboerderij, dan Rottebanbrug over en dan zit je al praktisch in het Lage Bergsche bos. Dat is wel te doen.
Of anders het Nessebos, nog dichterbij.
quote:
Het bos in na een regenbui.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |