Zou best wel kunnen kloppen denk ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
b: 90
w: 83
h: 106
Of meet ik verkeerd? Want het lijkt niet eens op die maten van asos
Heup is toch je bovenbeen waar het rond loopt?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zou best wel kunnen kloppen denk ik
borst + heup op het breedste punt en taille bij je navel ongeveer (dacht ik)
http://www.lidathiry.nl/weblog/?p=2342quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heup is toch je bovenbeen waar het rond loopt?![]()
![]()
Mjah, ik heb voor tieten 16 en voor de rest 12quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan moet ik voor mijn heupen een 16 nemen maar dan is mn taille en tieten veel te groot
Dafuq is dezen?quote:Quote Alert
10-07-2012 @ 14:36:51
(beta) : Stormqueen heeft zojuist een van jouw posts gequote in topic "Lifestyle / [SHJN SC] #983 Tetten moeten passen, ja!".
Seriously?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De eigenaar van brides.ru
Nu graties jurk bij bruid
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De eigenaar van brides.ru
Nu graties jurk bij bruid
ah, je ontdekt m ook!quote:
Ik vond 't wel goed klinkenquote:
Je kunt het uitvoeren!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, je ontdekt m ook!
Kun je hendig uitzetten hoor
[..]
Ik vond 't wel goed klinken
quote:De domeinnaam brides.ru is te koop!
Dankzij jou plaatje heb ik de volg knop in TVP veranderdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, je ontdekt m ook!
Kun je hendig uitzetten hoor
[..]
Ik vond 't wel goed klinken
Wut? Hoe waar wat? Moet ik teruglezen om dit te begrijpen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dankzij jou plaatje heb ik de volg knop in TVP veranderdEn nu staat er dus Kuttopic
Als je hem wilt ontvolgen
Ik vind het wel handig, voor als ik ergens iets heb gepost en dan niet meer kijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
En hoe zet ik dat quote-alert weer uit?
En waar is het goed voor?
Daar heb je toch actieve topics voor?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig, voor als ik ergens iets heb gepost en dan niet meer kijkWat regelmatig gebeurt.
Uhm ja ergens op het laatst in het vorige topic, heeft SQ een mooien printscreen neergezet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wut? Hoe waar wat? Moet ik teruglezen om dit te begrijpen?
Ditquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig, voor als ik ergens iets heb gepost en dan niet meer kijkWat regelmatig gebeurt.
Ga jij al die topics teruglezen? Ik nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar heb je toch actieve topics voor?
Mja daar kijk ik ook niet altijd alle topics in terug, zelf vind ik het ook wel handig inderdaadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
minder kleurstoffen etenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik word zo moe van mezelf he, dan typ ik 3 regels en dan gaat mijn hoofd van 'MEH IK HEB GEEN ZIN GA IETS ANDERS DOEN' en dan beland ik weer hier enzo, en dan typ ik weer 3 regels en dan begint het opnieuw
Ik kijk gewoon vaak niet meer in het topic danquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ik weet nog niet zeker of ik het nou wel of niet handig vindquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon vaak niet meer in het topic danDan zeg ik BLA en dan boeit het me verder niet meer. Of ik zie quotes over het hoofd
ik post heel veel, dus word ik ook wel 100 keer per dag gequote, dank je de koekoekquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mja daar kijk ik ook niet altijd alle topics in terug, zelf vind ik het ook wel handig inderdaad
Of als er op een dag weer 8 sc-topics bij zijn gekomen hoef je nu niet perse alles terug te lezen om te kijken of iemand op iets van jou gereageerd heeft
Daar ben ik niet interessant genoeg voorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik post heel veel, dus word ik ook wel 100 keer per dag gequote, dank je de koekoek
Ik zeg vooral uitermate boeiende dingen, dus ik word ook heel veel gequotequote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik post heel veel, dus word ik ook wel 100 keer per dag gequote, dank je de koekoek
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wut? Hoe waar wat? Moet ik teruglezen om dit te begrijpen?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nu ook toegang tot het ABO subforum zag ik net
kan je eindelijk haar lekkere salades maken. Met kip en zo.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Te grappig.
Een bewoonster, van het verzorgingshuis waar ik bij de technische dienst werk, haar tv doet het niet. Ze besluit dus om maar naar de Praxis te bellen en verwacht dat ze direct bij haar langs komen. Die doen dat niet... dan de Gamma maar... Ook al nietElectro World wil wel langskomen... Die komen dus vrolijk met twee man in een oto hier naartoe.
Eigenlijk zat er gewoon kortsluiting bij de buurman in de waterkoker... Waar ik na enig zoekwerk achter kwam. Waterkoker uit het raam, Automaat weer in. Klaar.Nu moet die vrouw 50 euro voorrijkosten betalen voor niets.
kettingen van een uitgerolde dropveter en nibbits eraanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind dat traktatietopic in OUD echt schokkend. Het gaat echt helemaal nergens over tegenwoordig. Moeders die 35 poppetjes gaan haken voor kinderen van drie. Complete survivalpakketten die worden uitgedeeld. Waar is de tijd gebleven van de potloodegel, het zakje chips en de festini ijsjes?
naar de praxis bellen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Te grappig.
Een bewoonster, van het verzorgingshuis waar ik bij de technische dienst werk, haar tv doet het niet. Ze besluit dus om maar naar de Praxis te bellen en verwacht dat ze direct bij haar langs komen. Die doen dat niet... dan de Gamma maar... Ook al nietElectro World wil wel langskomen... Die komen dus vrolijk met twee man in een oto hier naartoe.
Eigenlijk zat er gewoon kortsluiting bij de buurman in de waterkoker... Waar ik na enig zoekwerk achter kwam. Waterkoker uit het raam, Automaat weer in. Klaar.Nu moet die vrouw 50 euro voorrijkosten betalen voor niets.
shaslicks van kaas, party knaks en ananasquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kettingen van een uitgerolde dropveter en nibbits eraan
Poppetjes haken wat? Die moeders hebben zeker geen werk?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind dat traktatietopic in OUD echt schokkend. Het gaat echt helemaal nergens over tegenwoordig. Moeders die 35 poppetjes gaan haken voor kinderen van drie. Complete survivalpakketten die worden uitgedeeld. Waar is de tijd gebleven van de potloodegel, het zakje chips en de festini ijsjes?
en dan in een halve meloen geprikt, omwikkeld met alufoliequote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
shaslicks van kaas, party knaks en ananas
En als er marokkanen of joden in de klas zaten gaf je die spiesjes zonder de knaksquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
shaslicks van kaas, party knaks en ananas
JA. Mijn tv doet het niet. Komen jullie dat even verhelpen?quote:
Er mag geen enkele vorm van suiker, zoetstof, kleurstof of calorieën in het algemeen inzittenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA. Mijn tv doet het niet. Komen jullie dat even verhelpen?
Die hadden we neit in Assen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En als er marokkanen of joden in de klas zaten gaf je die spiesjes zonder de knaks
Ik vind dat dus lievquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA. Mijn tv doet het niet. Komen jullie dat even verhelpen?
Je moest eens weten wat die oudjes hier allemaal te klagen hebben.quote:
Vertel het mequote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat die oudjes hier allemaal te klagen hebben.
nee hoor, snoep overal jonge.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er mag geen enkele vorm van suiker, zoetstof, kleurstof of calorieën in het algemeen inzitten![]()
Dus het is een plakje komkommer of een gehaakt poppetje
Nee, ik kan spontaan weer zonder proxy op schoonheidsglansquote:
Ja hallo. Mijn deur sluit niet goed. Als mensen weggaan moeten ze de deur achter zich dicht trekken en dat doen ze niet. Kan er een nieuwe deur in?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat dus liev![]()
Die naïviteit
Misschien gooit ze af en toe alle bans erafquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, ik kan spontaan weer zonder proxy op schoonheidsglans
Dat schijnt tegenwoordig van veel basisscholen niet meer te mogenquote:
Traktaties voor op school/psz/kdv deel 7quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat schijnt tegenwoordig van veel basisscholen niet meer te mogen![]()
En anders krijg je wel klachten van de ouders die geen leven hebben en wel 300 miljoen poppetjes gaan haken
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja hallo. Mijn deur sluit niet goed. Als mensen weggaan moeten ze de deur achter zich dicht trekken en dat doen ze niet. Kan er een nieuwe deur in?
Nee, dat kan niet mevrouw.
NOU IK BEN HET NIET EENS ET DEZE OPLOSSING.
Wat MAG dat niet meer? Ik zou dan 30 komkommers meegeven, veel plezier ermee jufquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En anders krijg je wel klachten van de ouders die geen leven hebben en wel 300 miljoen poppetjes gaan haken
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oja daar heb ik al lang niet meer gekeken! Zo grappig waar die moeders zich allemaal zorgen over makenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben er al aan het kijken..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Traktaties voor op school/psz/kdv deel 7
enige vorm van ongezond...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat MAG dat niet meer? Ik zou dan 30 komkommers meegeven, veel plezier ermee juf
Die zaten hier in het durp nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En als er marokkanen of joden in de klas zaten gaf je die spiesjes zonder de knaks
Stuur ze naar klacht.nlquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja hallo. Mijn deur sluit niet goed. Als mensen weggaan moeten ze de deur achter zich dicht trekken en dat doen ze niet. Kan er een nieuwe deur in?
Nee, dat kan niet mevrouw.
NOU IK BEN HET NIET EENS ET DEZE OPLOSSING.
M'n toiletpot is vies. Er zit een streep van kalk op het glazuur. Daar waar het water blijft staan... Ik wil een nieuwe pot.quote:
echt, vrouwen met veel teveel tijd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
U fucking kidding me?
[ afbeelding ]
Later ga ik die kinderen felroze zuurstokken meegevenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
klacht.nl is sowieso klachtwaardig.quote:
Boterkoek joh, hoe meer kcal, hoe beter.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Later ga ik die kinderen felroze zuurstokken meegevenEn zure matten en chocola mhuahaha
vooral zure matten, dubbel zo veel aanslag op je glazuurquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Later ga ik die kinderen felroze zuurstokken meegevenEn zure matten en chocola mhuahaha
bananen racewagensquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
En als die kinderen dus alleen maar gezonde troep mogen uitdelen, dan krijg je dit soort ongein:
[ afbeelding ]
Echt wel, gister weer 4 gegeten, was meteen weer genoeg voor een paar dagenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vooral zure matten, dubbel zo veel aanslag op je glazuur
Goeden emoslingerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url= :') ]afbeelding[/url] ]![]()
![]()
[ [url= :') ]afbeelding[/url] ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Faal-emoslingerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Topvoorbeeldquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:11 schreef Mirjam het volgende:
ik moet stiekem steeds heel erg gniffelen om spees die heel hard aan het SOGgen is, en dan maar gilt dat mensen moeten gaan werken
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:11 schreef Mirjam het volgende:
ik moet stiekem steeds heel erg gniffelen om spees die heel hard aan het SOGgen is, en dan maar gilt dat mensen moeten gaan werken
Ja maar dit is anders!!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:11 schreef Mirjam het volgende:
Want? Als iemand het niet lust lijken ze geen ondankbare krengen? Of zodat hun ouders alle aspecten van het leven van hun kind onder controle hebben?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je hebt schijnbaar ook vooral kinderdagverblijven waar de kinderen het niet mogen eten, maar dat ze het mee moeten nemen.
Zoiets heb ik ook ergens in die topicreeks gezien
hakenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAAROM HAKEN AL DIE MENSEN POPPETJES
Ja klopt ivm al het poetswerk en het niet in de gaten kunnen houden of ze wel hun eigen ding opeten en niet meerderequote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je hebt schijnbaar ook vooral kinderdagverblijven waar de kinderen het niet mogen eten, maar dat ze het mee moeten nemen.
Zoiets heb ik ook ergens in die topicreeks gezien
Dat laatste denk ik. Zodat ouders niet kunnen gaan miepen dat dat kind het niet had mogen eten..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Want? Als iemand het niet lust lijken ze geen ondankbare krengen? Of zodat hun ouders alle aspecten van het leven van hun kind onder controle hebben?
ik ga nu alvast beginnen, brbquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kom je slaan als je later 3121 poppetjes gaat haken als traktatie
...........................quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja klopt ivm al het poetswerk en het niet in de gaten kunnen houden of ze wel hun eigen ding opeten en niet meerdere
ik zet de koffie vast klaarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan nog gratis reizen dus tot zo
Pff, volgens mij is het tegenwoordig heel erg vermoeiend om ouder te zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik. Zodat ouders niet kunnen gaan miepen dat dat kind het niet had mogen eten..
stoepranden gewoon aan de grote wegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom verneuken al die ouders de nieuwe generaties? Ze mogen vast ook niet meer buitenspelen en zandtaarten bakken om die vervolgens op te gaan eten?
Ik zie dat ook bij het dansen van mijn zusje, mijn zusje vindt het heel leuk om te dansen en dat ZIE je gewoon, en dan staan er een paar grietjes tussen die MOETEN DAN OP DANSEN want ANDERS MOGEN ZE NIET OP PAARDRIJDEN. Gelijk die hele voorstelling verpest door meiden die half-assed dansen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik. Zodat ouders niet kunnen gaan miepen dat dat kind het niet had mogen eten..
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zie dat ook bij het dansen van mijn zusje, mijn zusje vindt het heel leuk om te dansen en dat ZIE je gewoon, en dan staan er een paar grietjes tussen die MOETEN DAN OP DANSEN want ANDERS MOGEN ZE NIET OP PAARDRIJDEN. Gelijk die hele voorstelling verpest door meiden die half-assed dansen.
En de eerste had de groene, daarna de blauwe en de rode bleven voor de laatste overquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
Vroeger had de voorste zijn zakje chips al leeg als de achterste kinderen nog niks haddenwachten
we gingen altijd met zelf gebouwde vlotten op het kanaal varen... Vaak werd het uiteindelijk een onderzeeboot.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
stoepranden gewoon aan de grote weg
livin'on the edge
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoor een harde knal wat is dit, is het een nucleaire aanval? Het klonk wel als explosie
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:11 schreef RenRen- het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Exploding_head_syndrome
Dit klinkt grappig, maar het is wat anders dan de naam doet vermoeden
Echt veelquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:15 schreef megamandy het volgende:
[..]Ik zat vroeger op dansen en paardrijden en 2x in de week muziekles
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom zegt 1 van die ouders "deze traktatie is voor het kdv, deze traktatie is voor de sportschool"?
Sportschool?
http://en.wikipedia.org/wiki/Exploding_head_syndromequote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoor een harde knal wat is dit, is het een nucleaire aanval? Het klonk wel als explosie
ach, hoe vaak ik niet onder de bagger ben thuisgekomenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
we gingen altijd met zelf gebouwde vlotten op het kanaal varen... Vaak werd het uiteindelijk een onderzeeboot.
altijd!!! Ik had altijd pech want ik zat achteraanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En de eerste had de groene, daarna de blauwe en de rode bleven voor de laatste over
en de pleuris als die groene opwaren!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
altijd!!! Ik had altijd pech want ik zat achteraan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2012 15:17:56 ]
precies!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ach, hoe vaak ik niet onder de bagger ben thuisgekomen
Ik zat ook achteraan. Totdat ik geschopt werd en er wat van zei, en toen mocht ik voor straf voorin de klas gaan zitten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
precies!
onder het bloed en zo gelukkig als het maar kan
Ja ik vond het altijd leuk allemaalquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Echt veelIk zat ook wel op activiteiten hoor, maar ik speelde vooral veel buiten, pas toen ik dat niet meer deed ging mijn moeder miepen.
Anyhow, als je het allemaal leuk vindt, is het toch prima? Maar je ziet gewoon aan die grietjes dat ze er niets aan vinden en dat ze er staan om hun moeder te pleasen
Tegenwoordig gaan ze al huilen als die twee zakjes buggles die in de grote zak zitten op zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, waarom kocht nooit iemand gewoon 3 dozen groene??quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en de pleuris als die groene opwaren!!
goeie vraag, ik heb geen flauw ideequote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, waarom kocht nooit iemand gewoon 3 dozen groene??
Ja, maar dan vind ik alles primaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik vond het altijd leuk allemaalEn dan ook nog 2x in de week verzorgpony's
Maar allemaal dingen die ik zelf wilde.
Het enige wat ik wel graag had willen doen en wat ik niet van mijn pa mocht was turnen, want blessuren
groenequote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, waarom kocht nooit iemand gewoon 3 dozen groene??
Niet huilen dat er geen kokje is en vervolgens een heel kokje in een klein zakje bugles opmaken?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaan ze al huilen als die twee zakjes buggles die in de grote zak zitten op zijn![]()
En wij speelden vroeger op bouwterreinen, heul veilig
oorlogje spelen op de bouwquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaan ze al huilen als die twee zakjes buggles die in de grote zak zitten op zijn![]()
En wij speelden vroeger op bouwterreinen, heul veilig
Makroquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het zo jammer dat je die dozen niet meer hebt.. Als je tegenwoordig blauwe wil krijg je er ongevraagd rode bij
Volgens mij moet je daarvoor naar de groothandel gaan inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het zo jammer dat je die dozen niet meer hebt.. Als je tegenwoordig blauwe wil krijg je er ongevraagd rode bij
Wij gingen altijd allerlei dingen jatten, want er werd natuurlijk gebouwd en wij wilden ons speelterrein niet kwijt, dus gingen we de bouw vertragenquote:
Oeh, hendig!quote:
Of een schriftelijke machtiging met handtekeningquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeh, hendig!
Wel jammer dat ik daar nooit kom![]()
En dat die kaarten ID-gebonden zijn, dus dan moet ik ook nog een familielid meekrijgen..
Wij kunnen via de personeelsvereniging van mijn pa die kaarten krijgen. Misschien ken je ook zo iemand? Dan kan ik gewoon naar binnen ivm zelfde achternaamquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeh, hendig!
Wel jammer dat ik daar nooit kom![]()
En dat die kaarten ID-gebonden zijn, dus dan moet ik ook nog een familielid meekrijgen..
This is the world we live inquote:Ik hoop trouwens dat de kapitein koek niet als snoep wordt gezien.
Ik had vorig jaar een houten tolletje met een mini fruitella rolletje en toen kreeg ik de opmerking dat snoep eigenlijk niet mocht. (terwijl ze vrijwel altijd snoep mee naar huis krijgt met traktaties van anderen, maargoed)
O gaat het op achternaam? Mijn moeder, mijn vader en mijn broer hebben er 1quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wij kunnen via de personeelsvereniging van mijn pa die kaarten krijgen. Misschien ken je ook zo iemand? Dan kan ik gewoon naar binnen ivm zelfde achternaam
Zo kom ik ook aan al mijn snoep
Naja wij gebruiken dus een pas waarop staat personeelsverening en dan moet je de pas van het werk laten zien en daar staat de achternaam op jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O gaat het op achternaam? Mijn moeder, mijn vader en mijn broer hebben er 1
Het zelf mogen beslissenquote:Bij mijn dochter lag op het kdv onlangs een heel fijne traktatie in haar mandje (ze geven het nooit aan de kindjes, maar doen het in de mandjes, zodat ouders zelf kunnen beslissen wat ze wanneer geven)
naja, ik geef een kind van twee ook liever geen stuiterbal - ivm gevaar voor je interieur enzoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:33 schreef megamandy het volgende:
En die ouders zijn allemaal bang voor stuiterballenWant dat stoppen ze in de mond! En dan wordt het meteen weggegooid ipv het kind te leren hoe ze er wel mee om moeten gaan.
Stuiterballen mogen alleen maar buitenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, ik geef een kind van twee ook liever geen stuiterbal - ivm gevaar voor je interieur enzo
Ja hier hebben we natuurlijk pics voor nodigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:37 schreef RenRen- het volgende:
Hoor je in badkleding zulke enorme. Kijk te hebben? Inkijk is het niet meer, het is gewoon je halve tiet die showt
nee, dan is je bikini te klein.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:37 schreef RenRen- het volgende:
Hoor je in badkleding zulke enorme. Kijk te hebben? Inkijk is het niet meer, het is gewoon je halve tiet die showt
Maar hij is niet te klein, de cupmaat is zelfs te grootquote:
een bikini is doorgaans wel bloter dan een BH, dat klopt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar hij is niet te klein, de cupmaat is zelfs te grootMaar er is zo veel tiet te zien, dat heb ik bij geen enkele bh
Eigenlijk is dat met alles wat ik heb gepast, of er komt een geul ter grootte van een rivier tussen je tieten, of er is veel te veel te zien
Balenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een bikini is doorgaans wel bloter dan een BH, dat klopt.
Zelf heb ik een bikini die eigenlijk gewoon dezelfde vorm als een bh heeft. Eerste bikini ooit die fatsoenlijk zat.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar hij is niet te klein, de cupmaat is zelfs te grootMaar er is zo veel tiet te zien, dat heb ik bij geen enkele bh
Eigenlijk is dat met alles wat ik heb gepast, of er komt een geul ter grootte van een rivier tussen je tieten, of er is veel te veel te zien
Dat zou wel beter zijn, ze hebben nu alleen zo weinig badmode over nog. Misschien snel nog bestellen bij de wehkamp, want ik voel me hierin gewoon bewaard om te gaan zwemmen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zelf heb ik een bikini die eigenlijk gewoon dezelfde vorm als een bh heeft. Eerste bikini ooit die fatsoenlijk zat.
Alleen irritant dat de helft van de maand ik een andere cup heb dus eigenlijk moet ik nog een bikini/badpak hebben. Maar duur
Het liefst zou ik nog een badpak erbij hebben van topvintagequote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat zou wel beter zijn, ze hebben nu alleen zo weinig badmode over nog. Misschien snel nog bestellen bij de wehkamp, want ik voel me hierin gewoon bewaard om te gaan zwemmen.Dat je cupmaat zo drastisch verandert zeg, lijkt me echt kut
Badpak is ook prima, heb ik ook naar gekeken. Ik heb 85f geloof ik, of 85G, want de omvang is wel altijd prima.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ren, welke maat heb je, en wil je echt een bikini?
Jammor. Anders wordt het een oude bikini aan en een shirt eroverquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Hmmm nee, dan past mijn badpak je denk ik ook niet... (2 keer gedragen en nu natuurlijk te groot)
Welnee, er is heus wel wat te vinden. Al in een sportzaak geweest? Perry ofzo?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jammor. Anders wordt het een oude bikini aan en een shirt erover
Ik heb niet zo heel veel tijd meer, en alles gaat nu al de uitverkoop in (Wist ik veel dat ik al in de winter moest passenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welnee, er is heus wel wat te vinden. Al in een sportzaak geweest? Perry ofzo?
jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
In mijn opdracht staat: 'je mag de volgende tekst integraal overnemen'
WAT IS DATctrl c ctrl v?
Ohja, die heb je ook nog, bijenkort. V&D had eigenlijk helemaal niets naast de hunkemoller aan badkleding, en dat was allemaal weg in grotere maten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:04 schreef megamandy het volgende:
De Bijenkorf heeft misschien nu ook wel wat goedkopers in de sale, bij de V&D heb je vaak een Hunkemoller shop-in-shop met bijbehorende service
Ik ga er een met een klep kopen, just to be surequote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
mebbe kan je het fietsmandje van mn moeder gebruiken.
voor de Cavia?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ga er een met een klep kopen, just to be sure
Cavia gaat mee naar Texelquote:
Je hebt speciale tuigjes daarvoor, dat zit dan volgens mij om hun romp.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Cavia gaat mee naar TexelAlleen als je zn riem omdoet als hij in een normaal mandje zit en hij springt is het opgehangen cavia
of platgereden Cavia!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Cavia gaat mee naar TexelAlleen als je zn riem omdoet als hij in een normaal mandje zit en hij springt is het opgehangen cavia
dan kan hij niet naar buiten kijkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ga er een met een klep kopen, just to be sure
je hebt hele hippe oplossingen tegenwoordig!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan kan hij niet naar buiten kijken
JA, moet ik eens naar op zoekquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je hebt speciale tuigjes daarvoor, dat zit dan volgens mij om hun romp.
Sielog!quote:
Kan hij bij mijn moeder toch ook?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan kan hij niet naar buiten kijken
ja maar dat is zoeen heule grotequote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sielog!
[..]
Kan hij bij mijn moeder toch ook?
Die hebben ze vast ook in het kleinquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja maar dat is zoeen heule grote
Oja dat kan inderdaad dat het allemaal te groot isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JA, moet ik eens naar op zoekWant misschien doet hij dan minder reversed sneezen. Ze zijn bij de normale dierenwinkels vooral in het groot te krijgen, niet in het klein
hahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja dat kan inderdaad dat het allemaal te groot isDie wat wij hadden was voor deze hond:
[ afbeelding ]
Dit is overigens mijn gewone fiets en is dus geen speciale mand voor de hond. Wilde hem gewoon even pesten
ihopequote:
Ja. Of ik kijk of ze iets bij zooplus hebben en laat hem bij jou bezorgenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ihopemaar dan moet hij wel mee in de trein met een hond een grote rugtas en je handtas
jaa, dat is een beter ideequote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja. Of ik kijk of ze iets bij zooplus hebben en laat hem bij jou bezorgen
Da's meer voor een labradorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zoiets ja! Woefwinkel. even kijken![]()
Of deze:
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's meer voor een labrador
Maar serieus, google even op "fietsmand hond" en je ziet meteen honderd hits
Ik ken het gevoel hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, eigenwijze TommyMis hem nog steeds en hij is inmiddels al 3,5 jaar dood
Heldinquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.zooplus.nl/ask?q=fietsmand&num=20
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.zooplus.nl/ask?q=fietsmand&num=20
quote:Fietsmand Friends on Tour de Luxe
Die was zeker ook al in jullie gezin sinds je kindertijd? Dat is het denk ik vooral bij hem, dat beest is 13 jaar geworden dus al bij ons sinds ik zelf 5/6 jaar was. Gewoon heel veel herinneringen aan en sliep op de camping ook altijd bij mij in de tentquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel hoorPuk de kat is ook al 2 jaar geleden overleden en nog steeds vind ik het heel moeilijk.
![]()
Nee, maar hij was wel echt mijn maatje, toen het heel slecht met me ging was hij er altijdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die was zeker ook al in jullie gezin sinds je kindertijd? Dat is het denk ik vooral bij hem, dat beest is 13 jaar geworden dus al bij ons sinds ik zelf 5/6 jaar was. Gewoon heel veel herinneringen aan en sliep op de camping ook altijd bij mij in de tent
Naja, het is wel veilig. Als je sjiwawa er uit springt en je rijdt er overheen issie behoorlijk platquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die mandjes met die tralies zien er wel sneu uit
OH oke! Thanks, ook even naar kijken danquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ren, als je een tuigje zoekt, bij de zooplus hebben ze k9-tuigjes in heul kleine maten. Cody heeft ook zo'n tuig (in ietsje grotere maat) en die bevalt heel goed! Ook voor het gewone uitlaten
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, het is wel veilig. Als je sjiwawa er uit springt en je rijdt er overheen issie behoorlijk plat
Auto's zullen ook echt niet voor hem remmenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, het is wel veilig. Als je sjiwawa er uit springt en je rijdt er overheen issie behoorlijk plat
nee, want ze gaan uiteindelijk altijd doodquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, maar hij was wel echt mijn maatje, toen het heel slecht met me ging was hij er altijdEn toen is hij heel onverwachts en jong overleden, waarschijnlijk aan een hartaanval, wat echt ook heel stom was. Hij sliep altijd bij me onder de dekens
![]()
En dan ging hij tegen mn buik stampen, gek beest.
Huisdieren moet je eigenlijk gewoon niet aan beginnen
Is ook zondequote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik gok dat de allerkleinste maat wel pastquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OH oke! Thanks, ook even naar kijken danEven smeagol opmeten ook.
http://www.zooplus.nl/sho(...)tuigen/trixie/159983 is vanaf 25cm, dus nog kleiner verstelbaarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze Ren: http://www.zooplus.nl/sho(...)gen/julius_k9/197681
Kleinste maat is misschien wel wat voor de honter?
max heeft ook een tuig, was nog best een uitdaging om te vindenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze Ren: http://www.zooplus.nl/sho(...)gen/julius_k9/197681
Kleinste maat is misschien wel wat voor de honter?
"LET ME OUTquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is ook zonde.
Ik snap het nut, maar ik vind die foto's er zo sneu uit zien, met die honten met die puppy-oogjes erin
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik gok dat de allerkleinste maat wel past
Met police op de zijkantquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.zooplus.nl/sho(...)tuigen/trixie/159983 is vanaf 25cm, dus nog kleiner verstelbaar
Wou het net zeggenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
en er staat 'police' op, stoere smeagol
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.zooplus.nl/sho(...)tuigen/trixie/159983 is vanaf 25cm, dus nog kleiner verstelbaar
Ik stop mijn penningen altijd in mijn portemonneequote:Aan weerskanten van het tuigje bevinden zich twee handige tasjes voor kleine spulletjes zoals penningen en poepzakjes.
Ja want ik lees nu inderdaad dat die Police niet bij de prijs is inbegrepenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je hebt heel veel van die klitteband-teksten voor aan de zijkanten. Misschien is "terminator" wel iets voor de cavia
Watquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja want ik lees nu inderdaad dat die Police niet bij de prijs is inbegrepen
is klittenband, je kan er meer kopen:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wou het net zeggenHahaha, zie hem al lopen
Wij hebben geen penningen meer. Ik had die een tijdje zelf aan mijn sleutelhanger als verzamelingquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Ik stop mijn penningen altijd in mijn portemonnee
Killerdog!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je hebt heel veel van die klitteband-teksten voor aan de zijkanten. Misschien is "terminator" wel iets voor de cavia
Wat ergquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is klittenband, je kan er meer kopen:
http://www.zooplus.nl/sho(...)gen/julius_k9/212623
OMG VOOR MUFFINquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
En anders neem je gewoon deze voor de Kavia
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ho, iedereen weet dat je witte konijnen niet kan vertrouwenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ook goeden oplossing, kan je hem uitlaten!quote:
[..]
Ook goeden oplossing, kan je haar uitlaten!
Die van mij had ook nog rode ogenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ho, iedereen weet dat je witte konijnen niet kan vertrouwen
Hahahhaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is dit niet wat voor jouw honten Ren?
[ afbeelding ]
Hebben ze hun eigen vila!
Pic zodat ik kan oordelenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:37 schreef RenRen- het volgende:
Hij's al uit jonge, het is koudquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pic zodat ik kan oordelen
En ja ik moest hierop reageren ook al is het van 2 pagina's terug
ik krijg dan eerst pics ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pic zodat ik kan oordelen
En ja ik moest hierop reageren ook al is het van 2 pagina's terug
quote:
Niiicequote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik krijg dan eerst pics ja.
of sterker nog... ik vrees dat ik geen enkele pic krijg en jij een hele reportage
Voor in de fietsmandquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Niiice
Trouwens: Waarom zo'n tuigje kopen? Ik begrijp dat dit beter is om de hond tegen te houden bij uitlaten met zo'n loopriem (zodat zijn keel niet wordt afgesnoerd); maar ik heb ook nog steeds gewoon een halsband.. en samson weet precies hoe lang zijn lijn is; dus trekt verder ook niet. En als ik de riem vast zet en aangeef dat ie naast me moet lopen; dan is zijn riem 'los'.
Maar..... tuigje? Wrom?Iemand die me kan overtuigen?
- Soberso wordt Co debiel als hij een andere hond ziet, dus dan trekt hij ontzettend aan de lijn. Met dat tuig kan ik hem desnoods half optillen, want er zit een handvat aanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Niiice
Trouwens: Waarom zo'n tuigje kopen? Ik begrijp dat dit beter is om de hond tegen te houden bij uitlaten met zo'n loopriem (zodat zijn keel niet wordt afgesnoerd); maar ik heb ook nog steeds gewoon een halsband.. en samson weet precies hoe lang zijn lijn is; dus trekt verder ook niet. En als ik de riem vast zet en aangeef dat ie naast me moet lopen; dan is zijn riem 'los'.
Maar..... tuigje? Wrom?Iemand die me kan overtuigen?
Dat dacht ik ook, maar dat is dus niet zo. Cody is juist beter te controleren sinds hij dat tuig heeft. Vraag niet waarom, dit is alleen maar mijn ervaring uit de praktijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Voor in de fietsmandZit het steviger om de hond heen als hij eruit wil springen.
Om tijdens het wandelen zo'n tuig te gebruiken vind ik persoonlijk minder want het maakt de hond sterker als ze gaan trekken.
Ooh kan best maar ik lees ook dat je dus veel gebruik maakt van dat handvatquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar dat is dus niet zo. Cody is juist beter te controleren sinds hij dat tuig heeft. Vraag niet waarom, dit is alleen maar mijn ervaring uit de praktijk
Dat handvat gebruik ik alleen in de tuin als er geen riem aanzit en om hem even vast te houden als hij waus wordt voor een hondquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh kan best maar ik lees ook dat je dus veel gebruik maakt van dat handvat![]()
Hier in de buurt had dus iemand ook weet ik hoeveel malamutes en die hadden ook allemaal een tuig om wat vast zat aan een riem wat die man op zijn middel droeg. Maar die liep dan ook soms met 5 honden tegelijkertijdAls je dan aan een halsband moet corrigeren is dat een beetje lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |