Zou best wel kunnen kloppen denk ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
b: 90
w: 83
h: 106
Of meet ik verkeerd? Want het lijkt niet eens op die maten van asos
Heup is toch je bovenbeen waar het rond loopt?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zou best wel kunnen kloppen denk ik
borst + heup op het breedste punt en taille bij je navel ongeveer (dacht ik)
http://www.lidathiry.nl/weblog/?p=2342quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heup is toch je bovenbeen waar het rond loopt?![]()
![]()
Mjah, ik heb voor tieten 16 en voor de rest 12quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan moet ik voor mijn heupen een 16 nemen maar dan is mn taille en tieten veel te groot
Dafuq is dezen?quote:Quote Alert
10-07-2012 @ 14:36:51
(beta) : Stormqueen heeft zojuist een van jouw posts gequote in topic "Lifestyle / [SHJN SC] #983 Tetten moeten passen, ja!".
Seriously?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De eigenaar van brides.ru
Nu graties jurk bij bruid
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De eigenaar van brides.ru
Nu graties jurk bij bruid
ah, je ontdekt m ook!quote:
Ik vond 't wel goed klinkenquote:
Je kunt het uitvoeren!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, je ontdekt m ook!
Kun je hendig uitzetten hoor
[..]
Ik vond 't wel goed klinken
quote:De domeinnaam brides.ru is te koop!
Dankzij jou plaatje heb ik de volg knop in TVP veranderdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, je ontdekt m ook!
Kun je hendig uitzetten hoor
[..]
Ik vond 't wel goed klinken
Wut? Hoe waar wat? Moet ik teruglezen om dit te begrijpen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dankzij jou plaatje heb ik de volg knop in TVP veranderdEn nu staat er dus Kuttopic
Als je hem wilt ontvolgen
Ik vind het wel handig, voor als ik ergens iets heb gepost en dan niet meer kijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
En hoe zet ik dat quote-alert weer uit?
En waar is het goed voor?
Daar heb je toch actieve topics voor?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig, voor als ik ergens iets heb gepost en dan niet meer kijkWat regelmatig gebeurt.
Uhm ja ergens op het laatst in het vorige topic, heeft SQ een mooien printscreen neergezet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wut? Hoe waar wat? Moet ik teruglezen om dit te begrijpen?
Ditquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig, voor als ik ergens iets heb gepost en dan niet meer kijkWat regelmatig gebeurt.
Ga jij al die topics teruglezen? Ik nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar heb je toch actieve topics voor?
Mja daar kijk ik ook niet altijd alle topics in terug, zelf vind ik het ook wel handig inderdaadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
minder kleurstoffen etenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik word zo moe van mezelf he, dan typ ik 3 regels en dan gaat mijn hoofd van 'MEH IK HEB GEEN ZIN GA IETS ANDERS DOEN' en dan beland ik weer hier enzo, en dan typ ik weer 3 regels en dan begint het opnieuw
Ik kijk gewoon vaak niet meer in het topic danquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ik weet nog niet zeker of ik het nou wel of niet handig vindquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon vaak niet meer in het topic danDan zeg ik BLA en dan boeit het me verder niet meer. Of ik zie quotes over het hoofd
ik post heel veel, dus word ik ook wel 100 keer per dag gequote, dank je de koekoekquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mja daar kijk ik ook niet altijd alle topics in terug, zelf vind ik het ook wel handig inderdaad
Of als er op een dag weer 8 sc-topics bij zijn gekomen hoef je nu niet perse alles terug te lezen om te kijken of iemand op iets van jou gereageerd heeft
Daar ben ik niet interessant genoeg voorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik post heel veel, dus word ik ook wel 100 keer per dag gequote, dank je de koekoek
Ik zeg vooral uitermate boeiende dingen, dus ik word ook heel veel gequotequote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik post heel veel, dus word ik ook wel 100 keer per dag gequote, dank je de koekoek
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wut? Hoe waar wat? Moet ik teruglezen om dit te begrijpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |