Dot is 92 cm oid en die past nog in de yepp hoor. Met winterjas zitten de bandjes op hun max, maar in zomerkleren hebben we nog best veel speling. Maar ik dacht ook altijd dat ze er bijna uitgegroeid was. Als ze meer rechtop gaan zitten, passen ze weer beter.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:41 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ja als ze een jasje of een vestje aanheeft moet ik ze groter maken en dan is er denk nog 3 cm over ofzo.. Ik baal er echt enorm van in de bobike had ze echt veel meer plek nog maar ik wilde zo graag die yepp en wil hem eigenlijk ook nog voor achter maar nu twijfel ik dus wel een beetje en ze is ook helemaal niet zo lang. 76 cm maar.
Volgens mij kunnen ze vrij makkelijk overgezet worden, althans dat zei mijn fietsenmaker.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:56 schreef bitterend het volgende:
Ik durf niet met een voorzitje te fietsen daarom wil ik de bobike kopen voor achterop. Ik moet alleen weten of het met fietstassen gaat en of het makkelijk van een naar de andere fiets te verplaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |