Mja, bij de één duurt het 2 weken, bij de ander ruim een half jaar, ik zal dus wel weer "geluk" hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat wel een tijdje nodig om verschil te maken, toch?
Jezus, grow a pairquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal nog een moeite voor je doen.
De tering zeg.
Daar post ie nooitquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus, grow a pair. Hoe ga je het zo ooit uithouden in VBL.
Dat klinkt herkenbaar... Maar ik hoop echt dat het met dat dieet beter gaatquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, bij de één duurt het 2 weken, bij de ander ruim een half jaar, ik zal dus wel weer "geluk" hebben
Rooie bouw?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:58 schreef Impect het volgende:
Wat een schijtweer zeg![]()
Het komt hier met bakken uit de lucht! (Denekampf)
quote:
Oh, dan gaat dat wel lukken jaquote:
Ik snap wel dat het klote is drie sterren te zien, wetende dat Twente die nooit zal hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Die 3 sterren van je liggen hier nogal gevoelig Samzz...
Sinds wanneer weet jij iets van voetbal.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:27 schreef Samzz het volgende:
Ik snap wel dat het klote is drie sterren te zien, wetende dat Twente die nooit zal hebben.
Ik weet niks van voetbalquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sinds wanneer weet jij iets van voetbal..
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Die 3 sterren van je liggen hier nogal gevoelig Samzz...
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niks van voetbal. Ik heb ook geen ballen. Ik zou zo mod kunnen worden op VBL.
Een tweede Jojoortjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niks van voetbal. Ik heb ook geen ballen. Ik zou zo mod kunnen worden op VBL.
Haten op JoJoquote:
Alleen ben ik wel leukquote:
Boeiend? Weinig consequenties, toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:41 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, hier maar geen grapjes meer maken, straks heb ik nog meer notes.
Staat slecht op je FOK! cv.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Boeiend? Weinig consequenties, toch?
Doe ik heulegaar niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |