Ik heb me er met hand en tand tegen verzet, maar die barbaren wilden niet luisteren!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:31 schreef ACT-F het volgende:
Waarom staat een levende legende als ik niet (meer) in de OP?
WIE!?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb me er met hand en tand tegen verzet, maar die barbaren wilden niet luisteren!
Lekker onzichtbaarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Verkeerde OP, trouwens. Dit past beter:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:35 schreef ACT-F het volgende:
Wel handig bij serieuze discussies. Bij slowchats is het een dramaMaar het lijkt me handiger dat je je abonneert op een onderwerp waarvan je QA's wilt ontvangen.
Er zitten enkele bugs in. Werkt niet als je jezelf quoteEn als je een ander 4x quote komt er maar 1 DM over
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:36 schreef Blester het volgende:
[..]
Waarom zou je een melding moeten krijgen als je jezelf quote? Zie het nut niet.
Dit is ook een optie:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Verkeerde OP, trouwens. Dit past beter:
[ afbeelding ]
Weet wat je typt. Marko had ook al een ban laastst. Niet door Guitarist natuurlijk maar wel door andere mods.quote:
Om een niet serieuze doodsverwensing?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Weet wat je typt. Marko had ook al een ban laastst. Niet door Guitarist natuurlijk maar wel door andere mods.
Gesprek bij de woningbouw kunnen verplaatsen naar vrijdag. Ipv maandag. Dat is goed, aangezien de huideige bewoners zaterdag hun sleutel inleveren het huis dan leeg moet zijn tenzij op contract anders afgesproken (over de spullen die ik overneem) dus dat komt nu goed.quote:
;iquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
JONGE! Daar heeft het toch niks mee te maken.
Ja helaasquote:
quote:
Een bananenboom bevat 4 trossen met elk 50 bananen. Je plukt 1 banaan. Hoeveel bananen blijven er over?quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een bananenboom bevat 4 trossen met elk 50 bananen. Je plukt 1 banaan. Hoeveel bananen blijven er over?
199.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een bananenboom bevat 4 trossen met elk 50 bananen. Je plukt 1 banaan. Hoeveel bananen blijven er over?
0!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Helaas, geen Waku Waku-aapje verdiend.quote:
We have a winnerquote:
Dat is zonde.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Helaas, geen Waku Waku-aapje verdiend.
[..]
We have a winnerWant de boom moet naar beneden gehaald worden om die ene banaan te kunnen bemachtigen. De rest laat je wegrotten.
Niet zo goed voor je spijsvertering.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het staat je natuurlijk altijd vrij om 200 bananen te eten.
Oh. Ik dacht dat je zou gaan zeggen. Het is een plant en geen boom.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Helaas, geen Waku Waku-aapje verdiend.
[..]
We have a winnerWant de boom moet naar beneden gehaald worden om die ene banaan te kunnen bemachtigen. De rest laat je wegrotten.
Ik heb tieten, ik krijg alles voor elkaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In een bananenrepubliek? Dan ruil je 200 bananen en je krijgt er 400 overrijpe terug
Ook daar past een banaan tussen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb tieten, ik krijg alles voor elkaar.
Ik moest je eruit halen. Maar fijn dat je hier weet wat post. Als je nou ook beetje actief blijft. Gezellig zo.quote:
In gedachten ben ik altijd bij jullie geweestquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik moest je eruit halen. Maar fijn dat je hier weet wat post. Als je nou ook beetje actief blijft. Gezellig zo.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In gedachten ben ik altijd bij jullie geweest
Och och, je moest niks.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik moest je eruit halen. Maar fijn dat je hier weet wat post. Als je nou ook beetje actief blijft. Gezellig zo.
Het wind me op als je zo lekker streng bent.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Och och, je moest niks.
Hij was er alleen een half jaar niet meer, dus gaat 'ie eruit
Nee ik weetquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Och och, je moest niks.
Hij was er alleen een half jaar niet meer, dus gaat 'ie eruit
Mooi, windt met -dtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het wind me op als je zo lekker streng bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |