nou ben ik niet zo goed in nederlandse gerechten, maar laminaat met macaroni?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:31 schreef Dirk het volgende:
Terug van lunch. (En ik heb laminaat gekocht en straks ga ik macaroni maken.)
Van pruimen ga ik aan de schijtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:43 schreef Cavalinho het volgende:
Nee natuurlijk zijn de neactarines nog niet rijp, het is pruimentijd!
[ afbeelding ]
Lui genoeg?
[ afbeelding ]
Matthieu Charneau
Kind tochquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Van pruimen ga ik aan de schijt
Maar als ik ze een paar dagen laat liggen, zijn ze wel rijp. Alleen zijn ze dan allemaal tegelijk rijp en dan moet ik ze allemaal opeten.
Nee dank jequote:
zielige verhalen altijdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:25 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben homo, Maar heb een serieuze vraag !
Kunnen jullie ook eens wat nuttigs doen
M'n plicht is weer gedaanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:25 schreef stbabylon het volgende:
Voor drommelquote:
8 jaarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Negen jaar en tbs voor doodsteken verliefde vriend
mannen
Nee, VOOR MIJ!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:52 schreef wonderer het volgende:
Nee dank jeAangezien ik dat toch al voornamelijk op mijn werk doe, en ze hier open hokjes hebben... dat wil ik mijn collega's niet aandoen
Ik vind het zielig voor hem dat iedereen hem zo afzeikt ondanks dat hij een serieus probleem heeft. Ook niet okay dat mensen zeggen 'aaaaaah joooooh, je vader draait wel bij' terwijl dit voor die jongen nu misschien voelt als het eind van de wereld.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:25 schreef stbabylon het volgende:
Nieuwe lid heren, veel plezierquote:
Wie wilt als eerste?quote:
tja, het is een harde wereld.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:23 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor hem dat iedereen hem zo afzeikt ondanks dat hij een serieus probleem heeft. Ook niet okay dat mensen zeggen 'aaaaaah joooooh, je vader draait wel bij' terwijl dit voor die jongen nu misschien voelt als het eind van de wereld.
om my goshquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |