Vrij naar computerfluisteraar.quote:Het zijn allemaal van dat soort types, waar ik absoluut niet op val, die denken dat ze een kans bij me maken. Alleen al die slome manier van praten irriteert me al.
Hoe staan jullie hier tegenover? Liever een homo die niks doet, of houden jullie juist van de meer actieve types?
Let op! Probeer een beetje ontopic te blijven (belangrijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Want? Jij vind jezelf er niet bij horen?quote:
Juist heel ergquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Want? Jij vind jezelf er niet bij horen?
Ik straks weer van 16 tot 0.30quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:07 schreef Dirk het volgende:
Lui?! Ik heb toch zeker al een uur gewerkt vandaag!
*kijkt op urenlijstje*quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:07 schreef Dirk het volgende:
Lui?! Ik heb toch zeker al een uur gewerkt vandaag!
Omg, te cutequote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:14 schreef Dirk het volgende:
Ik weet niet of deze lui is of teveel GHB op heeft?
[ afbeelding ]
En wat is een voetbalbroodje?.
Maar volkoren. Ze hebben hetzelfde model ook van deeg waar ze bretzels van maken, trouwens, maar die zijn neit zo lekker, tenzij echt ovenvers.quote:
Jij vindt poesjes cute, bhihihihihhihihi.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:27 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik vindt je UI best cute met dat poesje
Wat een nicht ben ik ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jij vindt poesjes cute, bhihihihihhihihi.
Ik wou het zelf niet zeggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:30 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Wat een nicht ben ik ook.
Echte bink.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:32 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Alleen op internet hoor. IRL ben ik een hele stoere hetero.
1. TMI 2418 up, 224 downquote:
Ik snap het nog niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
1. TMI 2418 up, 224 down
May 30, 2005 Urban Word of the Day
Too Much Information - way more than you need/want to know about someone.
John: I have mad chafing on my balls.
Frank: uh, TMI
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
1. TMI 2418 up, 224 down
May 30, 2005 Urban Word of the Day
Too Much Information - way more than you need/want to know about someone.
John: I have mad chafing on my balls.
Frank: uh, TMI
gewoon ff kijken wat er gebeurt als je jezelf quotequote:
APOCALYPSEquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
gewoon ff kijken wat er gebeurt als je jezelf quote
meestal wordt het gevolgd door 10 posts met "jezelf quotenquote:
Spannend.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:31 schreef Dirk het volgende:
Terug van lunch. (En ik heb laminaat gekocht en straks ga ik macaroni maken.)
nou ben ik niet zo goed in nederlandse gerechten, maar laminaat met macaroni?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:31 schreef Dirk het volgende:
Terug van lunch. (En ik heb laminaat gekocht en straks ga ik macaroni maken.)
Van pruimen ga ik aan de schijtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:43 schreef Cavalinho het volgende:
Nee natuurlijk zijn de neactarines nog niet rijp, het is pruimentijd!
[ afbeelding ]
Lui genoeg?
[ afbeelding ]
Matthieu Charneau
Kind tochquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Van pruimen ga ik aan de schijt
Maar als ik ze een paar dagen laat liggen, zijn ze wel rijp. Alleen zijn ze dan allemaal tegelijk rijp en dan moet ik ze allemaal opeten.
Nee dank jequote:
zielige verhalen altijdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:25 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben homo, Maar heb een serieuze vraag !
Kunnen jullie ook eens wat nuttigs doen
M'n plicht is weer gedaanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:25 schreef stbabylon het volgende:
Voor drommelquote:
8 jaarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Negen jaar en tbs voor doodsteken verliefde vriend
mannen
Nee, VOOR MIJ!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:52 schreef wonderer het volgende:
Nee dank jeAangezien ik dat toch al voornamelijk op mijn werk doe, en ze hier open hokjes hebben... dat wil ik mijn collega's niet aandoen
Ik vind het zielig voor hem dat iedereen hem zo afzeikt ondanks dat hij een serieus probleem heeft. Ook niet okay dat mensen zeggen 'aaaaaah joooooh, je vader draait wel bij' terwijl dit voor die jongen nu misschien voelt als het eind van de wereld.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:25 schreef stbabylon het volgende:
Nieuwe lid heren, veel plezierquote:
Wie wilt als eerste?quote:
tja, het is een harde wereld.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:23 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor hem dat iedereen hem zo afzeikt ondanks dat hij een serieus probleem heeft. Ook niet okay dat mensen zeggen 'aaaaaah joooooh, je vader draait wel bij' terwijl dit voor die jongen nu misschien voelt als het eind van de wereld.
om my goshquote:
50 euro voor alles.quote:
Starttarief om de klandizie hoog te krijgen. Goedkoop betekend meer klanten, en uiteindelijk meer winst.quote:
Je moet jezelf echter niet te goedkoop in de markt zetten, dan lijkt het net of je troep biedt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:46 schreef plopkweker het volgende:
Starttarief om de klandizie hoog te krijgen. Goedkoop betekend meer klanten, en uiteindelijk meer winst.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:46 schreef Dientje12 het volgende:
alsjeblieft niet!
Ik kom net thuis, en ik heb een quote alert, ik schrik ervan, net als brandalarmen ik haat die dingen ook
Flipquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:47 schreef Dirk het volgende:
[..]
Je moet jezelf echter niet te goedkoop in de markt zetten, dan lijkt het net of je troep biedt.
Beter is een hoger tarief communiceren en daar daarna korting op aanbieden. Tip van Flip.
Brrquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:59 schreef Dirk het volgende:
Maareh... Stel jullie eens even netjes voor. Met foto en kringspiermaat graag.
Vast dank.
Hoi, ik ben Yuckfou en ik ben nog heul strakquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:59 schreef Dirk het volgende:
Maareh... Stel jullie eens even netjes voor. Met foto en kringspiermaat graag.
Vast dank.
Stimuleren pruimen de peristaltische beweging dan?quote:
Peristaltisch? Ik wil gewoon eindelijk schijten!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:46 schreef wonderer het volgende:
Stimuleren pruimen de peristaltische beweging dan?
Ja, goed hequote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:53 schreef Dirk het volgende:
[..]
HEEEEEEEY!!!!
Mooie reeks ben je gestart, man!.
Daar moet ik bij zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:04 schreef Renesite het volgende:
Ik loop nu naakt door mijn slaapkamer. Hoe vind je die?
Ga me zo ff benatten onder hete druppels. Nom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |