SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 10-07-2012 13:02:23 ]disclaimer
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:00 schreef miss_sly het volgende:
[ afbeelding ]
Mag mijn ticker ook in de OP?
Ik at ook altijd cruesli, maar ben op een dag dapper geweest en overgestapt op muesli. Dat is even wennen, maar ik vind het nu ook lekker. Al moet ik in de winkel altijd mezelf nog even overtuigen, een korte blik op de kcal is vaak echter al voldoende.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
MissSly, van alle Cruesli's is die van Jordan's degene met de minste kcal. Maar idd wordt het krokante laagje met suikers gemaakt, dus daar kom je dan niet onderuit.
Ik heb net ook heerlijk gelopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:06 schreef helicopter het volgende:
Ik hoop dat het vanavond wat droger is dan vanmorgen. Ik wil weer hardlopen.
Overigens wel **** dat alle regenwolken precies hier over Ehv trekken, ze doen het er om.
Weet je wat helemaal loller is, ik loop regelmatig met mijn vriend (wandellopen dan) en dan zetten we allebei endomondo aan. Lopen hetzelfde stuk, op het kaartje ziet het er exact hetzelfde uit. En toch heeft hij volgens de app altijd minimaal 20% meer afstand afgelegd dan ik. WAT IS DEZE!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb net ook heerlijk gelopen.
Alleen luisterd ik naar mijn verkeede app waardoor ik op de app waarop ik alles bijhou 4,97km gelopen heb ipv 5k.![]()
Nee, dat vind ik ook. Ik vraag me dus echt af hoe endomondo berekent. Want ik ben idd 20 centimeter korter dan hij, dat is het enige verschil. Als je daar op berekent (dus snelheid tegen lichaamslengte afzet) heb je heel die satelliet ook niet nodigquote:
Ja, dat snap ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
als je iets krokants wil kun je beter een cracker pakken... om muesli goed krokant te maken heb je best veel noten nodig.
Er is zat ander lekker fruit wat er doorheen kan. Bessen, appels, bananen, rijpe peerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik
Maar ik wil in de ochtend yoghurt eten, maar pure yoghurt zonder iets vind ik weer minder. En nu zijn er aardbeien, maar die zijn er niet het hele jaar.
beschuit in je yoghurt is binnen 5 seconden zompigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
En een beschuitje erdoor kruimelen? Ik vind dat niks, maar er zijn mensen die dat heel lekker vinden.
Ik loop in principe met Runkeeper, maar FOK heeft een team op Endomondo dus ik zet die op de achtergrond aan om ook daar mijn loopjes te registreren.
Ja zeg, beetje doorlepelen dan he!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beschuit in je yoghurt is binnen 5 seconden zompig
kun je er beter croutons in gooienquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja zeg, beetje doorlepelen dan he!
Wie weet is het nog lekker ook!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun je er beter croutons in gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |