Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:
quote:
hoe zet ik het uit?quote:
kom nu ons potje doen?quote:
Plaatsjen werkt nie.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:35 schreef stoereboii het volgende:
[ [url= http://img444.imageshack.us/i/20120710110718.jpg/]afbeelding (copy/paste deze link)[/url] ]
bronzen teams met gouden keeper
quote:
neequote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:37 schreef stoereboii het volgende:
[ http://img444.imageshack.us/i/20120710110718.jpg (copy/paste deze link) ]
nu?
FOK ondersteunt Imageshack nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:37 schreef stoereboii het volgende:
[ http://img444.imageshack.us/i/20120710110718.jpg (copy/paste deze link) ]
nu?
Eindelijkquote:
ohquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
FOK ondersteunt Imageshack niet
Waar gaat Benson dan heen, Willem II ofzo? Waarom heeft hij anders geen clubquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:23 schreef GuRBuH het volgende:
Nieuwe spelers in de Eredivisie: http://www.chuzzz.com/?id=13942
(Alleen van Buitenland > Nederland. Hoe zit dat met Cvita btw? )
Benson naar PEC Zwolle (niet in UT) en Bjelland klopt idd, had alle logo's goed alleen toen resette ik ze per ongelukquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar gaat Benson dan heen, Willem II ofzo? Waarom heeft hij anders geen club
En Bjelland ging naar FC Twente en niet naar Groningen dacht ik. Voor de rest klopt het
Had ik net ook, speelde tegen een kneus met Aguero en Agbon in de spits, en UP Neuer op doel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:39 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
bronzen teams met gouden keeper
haha is wel kutquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had ik net ook, speelde tegen een kneus met Aguero en Agbon in de spits, en UP Neuer op doel.
5-2 winst
ronde 1 nu nog? hoop maar dat die kutravioli niet heeft gezegd dat hij doorgaat, kon gisteren nietquote:
Ga je nu ineens wel weer spelenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ronde 1 nu nog? hoop maar dat die kutravioli niet heeft gezegd dat hij doorgaat, kon gisteren niet
zie je van hierquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
SB, Roy en Lindgren. moeten trouwens nog 3k betalen! Koop een contract voor 3k van Fuszy, teamnaam: SC Feijenoord.
wtf, je zei zelf dat je uit het toernooi staptequote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ronde 1 nu nog? hoop maar dat die kutravioli niet heeft gezegd dat hij doorgaat, kon gisteren niet
Nou trieste Belg, je hebt nog maar een wedstrijd gewonnen, dus je bent niet door, mongooltje.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja maar dan betaal ik geen inleg als ik nu niet doorgaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wtf, je zei zelf dat je uit het toernooi stapte
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja, zit in een potje. Kap ermee nu trouwens, kan vanmiddag wel.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:40 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Benson naar PEC Zwolle (niet in UT) en Bjelland klopt idd, had alle logo's goed alleen toen resette ik ze per ongeluk
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar gaat Benson dan heen, Willem II ofzo? Waarom heeft hij anders geen club
En Bjelland ging naar FC Twente en niet naar Groningen dacht ik. Voor de rest klopt het
quote:
TEST TESTquote:
ben je blind? KON GISTEREN NIETquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:46 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nou trieste Belg, je hebt nog maar een wedstrijd gewonnen, dus je bent niet door, mongooltje.
Betaal die inleg maar bij mij. Ik word wel de nieuwe bank. Fuszy heeft toch geen tijd meer. Ik betaal de tax wel.quote:
Wat is vanmiddagquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja, zit in een potje. Kap ermee nu trouwens, kan vanmiddag wel.
Imgurquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
haha is wel kut
trouwens wat kan ik buiten imageshack gebruiken op mn galaxy wat fok wel ondersteunt?
Is perfect.quote:
EXIF?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is perfect.
Ript ook nog eens de EXIF eruit
Haha, soms doe je normaal en soms ben je gewoon weer raar. Je besluit mee te doen aan het toernooi, en je besluit er ook weer uit te stappen. Pluspunten voor Ravioli dat hij niet eist dat hij door is naar de semi's, want aan elk besluit zitten consequenties (meedoen: betalen en er uit stappen: uitschakeling)quote:
ja maar zijn spel was gewoon belachelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, soms doe je normaal en soms ben je gewoon weer raar. Je besluit mee te doen aan het toernooi, en je besluit er ook weer uit te stappen. Pluspunten voor Ravioli dat hij niet eist dat hij door is naar de semi's, want aan elk besluit zitten consequenties (meedoen: betalen en er uit stappen: uitschakeling)
Ja. EXIF data zit meestal in een foto, daarin kan ik alles terugvinden.quote:
Dus ik moet tricks kunnen om tegen jou te kunnen spelen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja maar zijn spel was gewoon belachelijk
oh, maar welke imgur moet ik dus nemen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja. EXIF data zit meestal in een foto, daarin kan ik alles terugvinden.
Tot je locatie aan toe
nee maar je speelde sweaty abnormaal hoe jij speeldequote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:54 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dus ik moet tricks kunnen om tegen jou te kunnen spelen?
ik kan niet echt ruiken wat je keuze isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
oh, maar welke imgur moet ik dus nemen?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Niks mee te maken. Meedoen is dokken. Er uit stappen is klaar. Ongeacht hoe je tegenstander speelt. Zie je Federer al boos van de baan aflopen omdat zijn tegenstander veel dropshots slaat en de bal toch laag opstuit op gras? En dan daarna: Nee, ik wil de wedstrijd afmaken. En dan daarna zijn reiskosten terug eisen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik ga zeker betalen hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niks mee te maken. Meedoen is dokken. Er uit stappen is klaar. Ongeacht hoe je tegenstander speelt. Zie je Federer al boos van de baan aflopen omdat zijn tegenstander veel dropshots slaat en de bal toch laag opstuit op gras? En dan daarna: Nee, ik wil de wedstrijd afmaken. En dan daarna zijn reiskosten terug eisen.
?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ik kan niet echt ruiken wat je keuze is
Inb4 kan je niet zien omdat je ogen dichtzitten xdquote:
welke app is de beste?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Inb4 kan je niet zien omdat je ogen dichtzitten xd
Grapje
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja maar dan betaal ik geen inleg als ik nu niet doorga
Hoop dat volgend toernooi zonder dit soort kutgeintjes gaat, al is het alleen maar uit respect voor degene die zo'n toernooi organiseert.quote:
Zoals ik zei, ik kan toch niet ruiken uit welke apps je kan kiezenquote:
ALS ik eruit lag omdat ik niet kon gisterenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Hoop dat volgend toernooi zonder dit soort kutgeintjes gaat, al is het alleen maar uit respect voor degene die zo'n toernooi organiseert.
ohja jij hebt IPhonequote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik kan toch niet ruiken uit welke apps je kan kiezen
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb mijn elftal op de tradepile gegooid.
Volgens mij wel hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik voel me aangesprokenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:59 schreef RavioliPunch het volgende:
Maar SB, jij vond het ook al erg toen ik ging containen.
Ik ga toch niet als een halve gare instappen?
lolquote:
Ja dat doe jij ja. 3x instappen en je mist 3x en dan sta ik voor je keeper en die je laat dan uitkomen.quote:
vond ik dat dan erg? neequote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:59 schreef RavioliPunch het volgende:
Maar SB, jij vond het ook al erg toen ik ging containen.
Ik ga toch niet als een halve gare instappen?
Kloptquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja dat doe jij ja. 3x instappen en je mist 3x en dan sta ik voor je keeper en die je laat dan uitkomen.
Je hebt ten overstaan van iedereen verklaard dat je uit het toernooi stapte. Of was dat je broertje?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:58 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ALS ik eruit lag omdat ik niet kon gisteren
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt ten overstaan van iedereen verklaard dat je uit het toernooi stapte. Of was dat je broertje?
Omdat ik je dan tegenkom in de volgende rondequote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:01 schreef OmniRocket het volgende:
shit waarom doe ik niet mee aan dit toernooi?
Je irriteerde je eraan.quote:
dat was ik. ik wil nog steeds niet meedoen maar als ik dan toch moet betalen (wat logisch is) speel ik liever verderquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt ten overstaan van iedereen verklaard dat je uit het toernooi stapte. Of was dat je broertje?
nee ik irriteerde me nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:02 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Je irriteerde je eraan.
Ik weet het niet hoor, maar het is juist slim om te containen, no offence GJE
Waarom betaal je dan niet gewoon?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:02 schreef stoereboii het volgende:
[..]
dat was ik. ik wil nog steeds niet meedoen maar als ik dan toch moet betalen (wat logisch is) speel ik liever verder
rijst/fuszyquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:02 schreef OmniRocket het volgende:
ik kan nog wel trouwens 7,5k inleggen van een toernooi een tijd terug dat niet is afgemaakt
leuk voor de winnaar. Naar wie kan ik het sturen?
Speel gewoon je potjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:04 schreef RavioliPunch het volgende:
Weet je wat, ik ga in onze potje wel als een gek lopen tricken terwijl ik er geen een ken, en gewoon instappen en niet containen.
Dan wil je wel spelen he?
Zolang hij wint vindt hij alles best.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:04 schreef RavioliPunch het volgende:
Weet je wat, ik ga in onze potje wel als een gek lopen tricken terwijl ik er geen een ken, en gewoon instappen en niet containen.
Ik zit al twee dagen te wachten, mijn Chinese vriend.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Speel gewoon je potjeJe lokt het nu ook uit
Kutkinderen zijn jullie.
neequote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:04 schreef RavioliPunch het volgende:
Je lokt zelf "de ruzie" uit. Als je nou gewoon je bakkes houdt en je potje speelt dan zijn we hier ook klaar mee.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:05 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik zit al twee dagen te wachten, mijn Chinese vriend.
Ook zal ik Cisse nooit meer aanspelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:05 schreef stoereboii het volgende:
[..]
nee
trouwens ik denk dat ik het vorige toernooi heel eerlijk ben geweest, maar hoe ravioli nu speelde was abnormaal vies. ik stond op het punt om te quitten terwijl ik gewoon voorstond...
Ik ben beschikbaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je lokt zelf "de ruzie" uit. Als je nou gewoon je bakkes houdt en je potje speelt dan zijn we hier ook klaar mee.
Hadden we al gedaan.. Ik ging er met de coins vandoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:08 schreef WezepAFCA het volgende:
Welke XBOX guys willen eens een toernooi gaan doen dan?
Jawel, alleen met regels.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:08 schreef WezepAFCA het volgende:
Welke XBOX guys willen eens een toernooi gaan doen dan?
ZEGGEN WE NIETquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik weet wat je schreef, maar waarom?
Hier kan ik me wel in vinden, maar of ik aan zo'n toernooi mee durf te doen weet ik nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jawel, alleen met regels.
Niet alleen maar crossen
Geen sweaty goals
Niet alleen maar 1-2tjes
Niet alleen maar skills
Geen spelers op de lijn bij vrije trappen
Keepers niet hinderen
Het waren gewoon leuke potjes tegen jouquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:05 schreef stoereboii het volgende:
[..]
nee
trouwens ik denk dat ik het vorige toernooi heel eerlijk ben geweest, maar hoe ravioli nu speelde was abnormaal vies. ik stond op het punt om te quitten terwijl ik gewoon voorstond...
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:13 schreef vandermar het volgende:
Waarom krijg ik zo'n quote alert?WTF hebben ze hier op FOK! weer zitten uitspoken
ja, ravioli wil me precies gewoon kloten ofzo. tegen IEDEREEN op FOK! ben ik altijd correct geweest in potjes, en dan doet hij dit...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Het waren gewoon leuke potjes tegen jou
ja want dat deed ik tegen jou ook?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:13 schreef Rijst het volgende:
Ik hoop dat ik tegen SB moet. Dan ga ik lekker zweten.
oepsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:13 schreef vandermar het volgende:
Waarom krijg ik zo'n quote alert?WTF hebben ze hier op FOK! weer zitten uitspoken
quote:
Wat deed hij dan verkeerd, ik heb het niet gezien namelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:13 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja, ravioli wil me precies gewoon kloten ofzo. tegen IEDEREEN op FOK! ben ik altijd correct geweest in potjes, en dan doet hij dit...
Andersom ben jij de enige die zeikt over mijn spel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:13 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja, ravioli wil me precies gewoon kloten ofzo. tegen IEDEREEN op FOK! ben ik altijd correct geweest in potjes, en dan doet hij dit...
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |