Quote Alert.quote:
hahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hetzelfde. Allemaal trutten
Lekker voor jequote:
Klootzakquote:
Ik nog steeds nietquote:
Dat dan weer wel jaquote:
Ik heb 5894 euro op mijn rekening staan en er komt nog 800euro bij, en jij?quote:
Ik heb serieus al 3x gebeld met de afdeling fraude en krijg elke keer te horen dat ik geduld moet hebbenquote:
Des te vaker je belt des te langer laten je wachten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb serieus al 3x gebeld met de afdeling fraude en krijg elke keer te horen dat ik geduld moet hebben
Blokkering zou er gisteren van af gaanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Des te vaker je belt des te langer laten je wachten.
Elke keer dat je ze lastig valt leggen ze je dossier iets verder naar onderen op de stapel.
Stuur een mail dat je dreigt met een rechtszaak omdat ze onrechtmatig je geld vasthoudenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb serieus al 3x gebeld met de afdeling fraude en krijg elke keer te horen dat ik geduld moet hebben
Ik vroeg vrijdag al waar het goed voor was en of ze niet konden lezen, toen kreeg ik de mededeling dat ze echt wel alles goed bekijken hoor, maar dat gedeelte van Uwv hebben ze gemistquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stuur een mail dat je dreigt met een rechtszaak omdat ze onrechtmatig je geld vasthouden.
ze hebben in 1 ding wel gelijk dat het uwv gewoon een criminele organisatie isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vroeg vrijdag al waar het goed voor was en of ze niet konden lezen, toen kreeg ik de mededeling dat ze echt wel alles goed bekijken hoor, maar dat gedeelte van Uwv hebben ze gemist
Idiotenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vroeg vrijdag al waar het goed voor was en of ze niet konden lezen, toen kreeg ik de mededeling dat ze echt wel alles goed bekijken hoor, maar dat gedeelte van Uwv hebben ze gemist
Ja maar ik wil gewoon geld uitgevenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ze hebben in 1 ding wel gelijk dat het uwv gewoon een criminele organisatie is
Je mag het ook aan mij geven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon geld uitgeven
Voor die schoenen zekerquote:
Okequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |