Ik heb hem ook maar uitgezet, dit schiet niet erg op. Selectief dm´s ontvangen in een SCquote:
Het zou nog best handig kunnen zijn in sommige serieuze discussies. Maar dan zou je het selectief aan moeten kunnen zetten per topic. Of mensen mij in een slowchat of de meeste bagger waar ik post quote kan me echt niet schelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb hem ook maar uitgezet, dit schiet niet erg op. Selectief dm´s ontvangen in een SC
Inderdaad, voor serieuze topics kan het handig zijn. Maar ja, daar post ik nooitquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zou nog best handig kunnen zijn in sommige serieuze discussies. Maar dan zou je het selectief aan moeten kunnen zetten per topic. Of mensen mij in een slowchat of de meeste bagger waar ik post quote kan me echt niet schelen.
Ik klik maar nietquote:
Gewoon doenquote:
Ik wil geen aidsquote:
Ik kreeg er alleen pijn in mijn ogen vanquote:
Kenkershit!quote:
Ja 1 of andere twitter of youtube tjappie heeft een trein gekopt en zijn yt homeboy maakt zo'n filmpje, doe normaal denk ik danquote:
Kanker eens op met die rotzooi in mijn DM boxquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja 1 of andere twitter of youtube tjappie heeft een trein gekopt en zijn yt homeboy maakt zo'n filmpje, doe normaal denk ik dan
Sowieso treinkoppersLekker de machinist een trauma voor het leven bezorgen
Je kan het uitzetten die dm meldingquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:16 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Kanker eens op met die rotzooi in mijn DM box![]()
Ja dat hoort erbij als je machinist bent
En uit die rommelquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan het uitzetten die dm melding
waar?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan het uitzetten die dm melding
Ik wil geen oogaidsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kreeg er alleen pijn in mijn ogen van
blegh ik ben wegquote:
Is goed, heb nog een briefje voor je achter gelatenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok. Ruim je wel even op voor je gaat?
Oh, waar?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is goed, heb nog een briefje voor je achter gelaten
Onder je kussenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |