Het is lingerie en een leuk zomerjurkje geworden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:50 schreef morgane het volgende:
Jep, nu weer een paar lessen plannen. Ik ben niet besluitvaardig genoeg bij rotondes/kruispunten, als het rustig is op de weg is er geen probleem maar als het wat drukker wordt ben ik onzeker en dan sta ik vaak onnodig stil of ik rij te voorzichtigen ik rij in het algemeen soms te hard of te langzaam
maar dat is eigenlijk alles, ik had het net niet gehaald. Dus de volgende keer gaat het heus wel lukken.
Wat heb je gegeven?
Ontzettend leuk spel, heb het zelfs uit gespeeld op mijn PCquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:50 schreef IrishBastard het volgende:
Wat speel je Bubbles? Gisteren bij een vriend van me Saints Row The Third gespeeld, en dat is echt geniaal over-the-top
Gefeliciteerd met je getekende contractquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:14 schreef Kwamo het volgende:
Kutje bef, nou durf ik mijn goede nieuws niet te delen. Ik baal van IB's situatie. Welkom op de Radboud Universiteit. Ik zou er graag een Godwinnetje tegenaan gooien.
Welke? Ik heb ze hier tot Revelations, en die valt me een beetje tegen. 'Pakt' niet zo als de oudere AC'squote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:38 schreef Bubbles90. het volgende:
IB, wat kut zeg! Die docent is niet een van de gemakkelijkste personen nee.. ik hoop dat het toch goedkomt!
BGTes, congrats!![]()
Ik speel atm vooral assassin's creed op mn ps3
Thx man. Ik lees nu ook je PM. Wat een wijf is dat ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je getekende contract
Ja nieuwe shit van Dannyquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:11 schreef IrishBastard het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit weer nieuw ja?Houden mensen als Tong80 dan nog scherm over?
Jepquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:06 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, da's geen sorry toch
Gefeliciteerd!![]()
Was dat met het tentamen dat zo slecht leek te gaan?
quote:
Nee, ik had een nerd droom over Photoshop, vliegtuigen en ??? en toen werd ik wakkerquote:Op woensdag 11 juli 2012 05:20 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
ging jouw droom ook over pat benatar going mad?
Ik nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:00 schreef Kwamo het volgende:
Raar mailtje? Wat dan?
Ik ben trouwens toch nog ff in bed gaan liggen
Nice! Had niet anders verwacht. 11 man? En zeiken op mij als hun voorganger zekerquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:06 schreef IrishBastard het volgende:
Ha, en een beetje positief nieuws
Voor het mastervak van vorige week waar ik echt geen reet voor het tentamen gedaan heb had ik 'n 6,25. Samen met het practicum (grootste deel) waar ik een software development team van 11 man moest leiden had ik een van de twee hoogste cijfers, een 8. Resultaat is voor het vak een 7,5. Daarmee sta ik tot nu toe een 7,5 gemiddeld voor mijn master, waar ik ook eigenlijk een 7 minstens als gemiddelde wil houden voor mijn master
Ik ook niet, maar toch wel chill. Jouw opvolger had geen recht tot zeiken, want hij voerde zelf echt níets uitquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:05 schreef Kwamo het volgende:
[..]
Nice! Had niet anders verwacht. 11 man? En zeiken op mij als hun voorganger zeker
Apart dat ze ook niet meer opdrachten hadden dan. Ik had er altijd 3 over, en ik riep constant tegen bedrijven dat ze het misschien niet eens werden. Dat heeft nog klanten gekost ook, omdat ik het niet kon garanderen. Hadden ze nu niets extra's?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar toch wel chill. Jouw opvolger had geen recht tot zeiken, want hij voerde zelf echt níets uit
Groepen waren dit jaar zo ongeveer verdubbeld, omdat KI opeens een dubbele instroom heeft vanaf startjaar van drie jaar geledenWas wel een uitdaging, maar ons team heeft de gehele opdracht af gekregen, inclusief (uitegebreid) testen én documenteren. Beetje een unicum voor dit vak geloof ik
In ieder geval geen managers. Daar waren er maar 6 van ofzo, en dan nog een tweekoppige directiequote:Op woensdag 11 juli 2012 14:56 schreef Kwamo het volgende:
[..]
Apart dat ze ook niet meer opdrachten hadden dan. Ik had er altijd 3 over, en ik riep constant tegen bedrijven dat ze het misschien niet eens werden. Dat heeft nog klanten gekost ook, omdat ik het niet kon garanderen. Hadden ze nu niets extra's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |