Damespad de pottenbakkerquote:GRONINGEN - De VVD in Groningen ziet niets in een speciaal Damespad waar lesbische vrouwen elkaar kunnen ontmoeten. De fractie in de Provinciale Staten vindt dat er geen onderscheid mag worden gemaakt in gebruikers van het voetpad.
De VVD wil niet dat de provincie Groningen het pad subsidiëert. "Voetpaden, net als fietspaden, vaarwegen, luchtwegen, gewone wegen: ze zijn van en voor iedereen, ook voor lesbiennes," zegt VVD-statenfractielid Mirjam Wulfse maandagavond.
"De VVD oordeelt en bevoordeelt niet als het over herkomst, afkomst, religie, geaardheid of uiterlijk gaat, ook niet als het om voetpaden gaat. Met damesvoetpaden bereik je precies het omgekeerde van wat er beoogd wordt. Voor de VVD is iedereen 100% gelijkwaardig," stelt Wulfse verder.
Op het wandelpad kunnen lesbische vrouwen elkaar ontmoeten. Het pad, ontworpen door en voor lesbiennes, is 17 kilometer lang en voert langs de dorpen Zeerijp, 't Zandt, Leermens en Eenum. Ook hetero's en mannen kunnen overigens gewoon gebruik maken van het pad, maar vrouwen die tijdens de wandeling een andere vrouw willen ontmoeten, dragen daarvoor tijdens de wandeling op het Damespad een speciaal speldje.
Het is overigens niet het eerste Damespad in Nederland. In de provincies Noord-Holland, Drenthe, Zeeland, Brabant en Limburg zijn al Damespaden.
bron:Telegraaf.nl
Werkt niet meer, er liggen daar sommige FOK!kers op de loer en de dames houden daar niet van!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:47 schreef Klipnap het volgende:
Waarom een wandelpad? Waarom geen park ofzo (met bosjes)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
... dus wat is het probleem dan? Het is ook nog eens 17 km lang.quote:Ook hetero's en mannen kunnen overigens gewoon gebruik maken van het pad
Ik geloof dat het er meer om gaat dat er geen subsidie op moet komen. En daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
... dus wat is het probleem dan? Het is ook nog eens 17 km lang.
Grote kans dat je 16 km geen vrouw met speldje tegenkomt.
Mensen die overal een probleem van willen maken.
het probleem zit hem in het feit dat er overheidsgeld aan deze onzinnigheid besteed wordt... het gaat lekker met Nederland maar ooo jee, de malle meiden moeten het wel naar hun zin hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
... dus wat is het probleem dan? Het is ook nog eens 17 km lang.
Grote kans dat je 16 km geen vrouw met speldje tegenkomt.
Mensen die overal een probleem van willen maken.
volgens mij niet ...artikel 239 van het WvSquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ze verder op dat pad doen mogen ze zelf weten.
Ik ben vóórquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:00 schreef Tropanzia het volgende:
'T slaat ook nergens op.
Ik ga volgende week pleiten voor een speciaal negerpad.
Kijken hoe ze dan zullen reageren.
als het toch niet zo veel kost waarom kunnen de dames het niet zelf betalen dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:03 schreef Desunoto het volgende:
Wat wordt er dan gesubsidieerd dat zoveel moet kosten? De speldjes?
Nou, dan hebben we het echt over astronomische bedragen hoor!
.
Nou, van míj mogen ze doen wat ze willenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
volgens mij niet ...artikel 239 van het WvS
Politie-inzet tegen die duizenden boze Groningers, lijkt me.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:03 schreef Desunoto het volgende:
Wat wordt er dan gesubsidieerd dat zoveel moet kosten? De speldjes?
Nou, dan hebben we het echt over astronomische bedragen hoor!
En paden worden sowieso door gemeentegeld bekostigd.
Aarslikker Danny.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:54 schreef newsman01 het volgende:
Waarom geen pad voor aarslikker johhny van dat heerlijke beschuit
Dan kun je dat voor alle minderheden gaan doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
sowieso alle positieve discriminatie ten opzichte van de gay gemeenschap zou het zonder subside moeten doen imo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |