SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Info heb ik persoonlijk gegevenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef Esses het volgende:
[..]
Geweldig, en BredeBradda zei dat alleen ik het kon vindenGeweldig! Tof Amber
Jah had niet eens door de lapo te hebben xDquote:
QFHquote:
Toen ik verwees naar een user blijk het niet te mogen van Yvonnequote:
DIt gaat posts trekken. Ik vrag me af hoe de grafieken eruit gaan zien xDquote:
Welkom op het internet.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:23 schreef BredeBradda het volgende:
W8 maar Esses, die TT gaat je achtervolgen tot in de dood
Correct, maar was enkel niet zeker over je gebruikersnaam. Je hebt het enkel bevestigdquote:Op maandag 9 juli 2012 23:22 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Info heb ik persoonlijk gegeven
OT: Die TT
In ieder geval lurkersquote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef Esses het volgende:
[..]
DIt gaat posts trekken. Ik vrag me af hoe de grafieken eruit gaan zien xD
Huh, tig nametopics op FOK! hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 23:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Toen ik verwees naar een user blijk het niet te mogen van Yvonne
Oh? Sorry is nieuw voor mij. Is immers gewoon info die hij hier gedeeld heeft. Verder kan ik de KMarflitsertopics ook amper nog tellen ;Pquote:Op maandag 9 juli 2012 23:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Toen ik verwees naar een user blijk het niet te mogen van Yvonne
Hij bedoelde het type NATOquote:
Was ook niet zo moeilijk als je even zoekt.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Correct, maar was enkel niet zeker over je gebruikersnaam. Je hebt het enkel bevestigd
Ging over dat rare mokkel die was achtergelaten bij een meet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |