abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 september 2000 @ 02:08:53 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_340242
leeftijd: 22
woonplaats: onbekend
status: 1 zoontje
beroep: onbekend
hobby's/beschrijving: langig blond haar, houdt van surfen, heeft niks meegekregen van BB1 omdat hij op wereldreis was
Ferdi is een soort nieuwe Bart volgens Yvonne

de BB-watchers hebben foto's
http://pub18.ezboard.com/fbigbrother2000bigbrother2000.showMessage?topicID=170.topic

verder info van de BB-watchers (tnx Hunter):
Half lang blond haar. Beetje type Tim Immers. Heeft een zoontje. Heeft vorig jaar 3 maanden door Australie gereisd en daardoor de hele BB-hype gemist. Hij voelt zich 'shaky'

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 14-09-2000 02:20]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_340271
Ferdi E.? En ze zeiden nog wel dat alle kandidaten gescreend waren en allemaal clean waren......
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_341009
ff een aanvulling van de BB-site:

Voor Ferdi (22) is Big Brother een heel nieuw avontuur. Hij was vorig jaar op wereldreis en heeft niets meegekregen van het vorige project. Voor zijn intrede in het huis, werkte Ferdi als verkoper en serveerder. In zijn vrije tijd vind je hem op de fiets of in het café. Vrouwen zijn niet veilig bij hem in de buurt,want Ferdi is een grote charmeur.

pi_341120
Maar die Ferdi E. is dit nu onze grote nationale crimineel die door de belastingdienst het huis in gestuurd is om 250.000 pieken te winnen om zo een beetje van zijn mijoenenschuld terug te betalen? Ik las namelijk dat de belastingdienst hem vanwege die schuld kon gijzelen dus ja, dan denk ik toch meteen aan het BB huis...

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 14-09-2000 17:43]

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_341230
hmm..ziet er zo op het eerste gezicht niet verkeerd uit
Lijkt me een sympathieke jongen.
Wel jong vader geworden trouwens!
pi_341240
er is toch ook zo'n bajesklant

Fredi. E

misschien wel de zelfde

Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  donderdag 14 september 2000 @ 23:13:33 #7
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_341727
Maar een lekker ding is het wel...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 14 september 2000 @ 23:15:48 #8
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_341729
quote:
Op 14 september 2000 23:13 schreef E.T. het volgende:
Maar een lekker ding is het wel...
pi_341761
Dat zoontje is volgens mij z'n neefje. Dat zei hij tenminste in het filmpje
  vrijdag 15 september 2000 @ 00:06:33 #10
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_341860
Ferdi...hmmm...de nieuwe Maurice
pi_341868
Ferdi moet wel opassen voor Robin
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_341875
quote:
Op 15 september 2000 00:06 schreef twi het volgende:
Ferdi...hmmm...de nieuwe Maurice
Wow...Die is wel scherp!! en dan is die ouwe blonde twentse snol zeker de nieuwe.....Karin?
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_342310
Het opgesloten zitten moet ferdi E. iig wel gewend zijn
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_342343
ik heb een hekel aan Ferdi... ok mensen hebben een bepaald accent, hier in Tilburg hebben we Sabine en Cyrille met hun zachte G, maar lieve heer behoed ons voor wat Ferdi met zijn R doet, complete irritaties rijzen bij op, hoe hij prat praten hier de omhooggevallen papa-heeft-een-eigen-zaak-en-riant-salaris-kindertjes.

Getver wat een schurftige rat is die Ferdi toch, ik vind het echt 30x niks.

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_342363
hahahahaha, lol,

nou ik heb precies hetzelfde. Zolang die Ferdi zijn mond houdt is ie nog wel ok, echt lekker vind ik hem niet. Maar zodra die begint te praten

  vrijdag 15 september 2000 @ 14:16:10 #16
3498 Barb
Graduated Fool
pi_342900
Leuke ogen, zien er wel eerlijk uit. Maar inderdaad, hij praat een beetje met een "air", jammer dat ie s'nachts tegen Kim-met-rode-wangetjes-van-de-wijn zat te patseren over zijn Australië avonturen. Leuk ook dat het haar niet zo heel veel boeide, leek mij meer op beleefde interesse.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  vrijdag 15 september 2000 @ 14:20:18 #17
3256 WebMan
Different Day... Same Shit
pi_342912
Barb, inderdaad ... denk niet dat we al te veel achter de combo Ferdi-Kim moeten gaan zoeken ...
  vrijdag 15 september 2000 @ 16:21:04 #18
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_343223
Hij heeft weinig interessants te melden tot nu toe. Hij bemoeit zich overal mee, samen met zijn giebelmaatje Georgie, en heeft last van een rollende Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  vrijdag 15 september 2000 @ 16:49:13 #19
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_343254
misschien in de toekomst een carriere bij kInderrrrrrrren voor kInderrrrrrrren ?????
  vrijdag 15 september 2000 @ 18:14:46 #20
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_343390
Ik vind die Ferdie wel relaxed overkomen.

En verder vind ik dat accent of uitspraak van de nederlandse taal er geen ruk toe doet het gaat er toch om wat iemand zegt.

  zaterdag 16 september 2000 @ 13:37:41 #21
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_344429
Een beetje een popi surf-dude. Hij zou het goed doen in een Nederlandse remake van 'Bill and Ted's Excellent Adventure', want erg veel zinnigs is er tot nu toe nog niet uitgekomen....
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_344667
Sportlife
pi_344677
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  zaterdag 16 september 2000 @ 21:28:06 #24
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_344957
Op de BB-site staat dat Ferdi een kindje heeft. Is dat al ter sprake gekomen in het huis? (Kan het niet vinden in de verslagen.)
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  zaterdag 16 september 2000 @ 21:36:50 #25
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_344968
Dat kind werd volgens mij bij VOO aangeduid als zijn neefje. Ik denk dat die jongen wel ok is, maar nog heel erg zoekende wat ie eigenlijk wil. Duidelijk een twintiger die zijn leeftijd nog niet waarmaakt. Komt erg onvolwassen over, en ik vermoed ook dat die reis naar Down Under een reis was om zichzelf te leren kennen. Is helaas falikant mislukt. Niet onaardig en zeker een kans waard.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zaterdag 16 september 2000 @ 22:56:07 #26
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_345074
Hij behoort wat mij betreft tot nu toe zeker bij de minst irritante bewoners. M.a.w. ik hoop dat 'ie nog effe blijft.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_345611
Ferdi komt duidelijk uit Leiden; vandaar dat accent. Was ook te zien in het introductiefilmpje. Dat jongetje uit het filmpje was zijn neefje Jesse.
Only dead people are cool
  zondag 17 september 2000 @ 14:40:40 #28
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_345735
Ferdi gaat winnen denk ik.

pi_345784
Ik weet alleen dat hij het vakantie vriendje van me nicht is en dat ik erg goed ga opletten of hij daar iets over verteld.
  zondag 17 september 2000 @ 15:46:29 #30
5934 Peer
Je bent als een zusje voor me
pi_345830
Denk ook dat Ferdie gaat winnen. Simpelweg omdat hij rustig is, en het lekkerst...
Ik ben een heel theatraal persoon
  woensdag 27 september 2000 @ 14:54:11 #31
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_364526
Ik begin echt de zenuwen te krijgen van dat 'Arnie'-accent van Fewwdie. Heeft hij z'n valse tanden niet in ofzo?

Zeg nou zelf, dat klinkt toch newwwgens naaww? Ik moet om alles wat hij zegt onbedoeld lachen...

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_364796
en hij weet wat hij leuk vind:

....
L:Wat vind jij het leukst om te doen, Ferdi?
F: Eilandhoppen met 5 Amerikaanse meiden, tentje bouwen, vuurtje stoken, lekker op het strand
....

beetje flauw mannetje die Ferdi... grote kanshebber!

I'm out of my mind right now, if you leave a message I'll get back to you...
  woensdag 27 september 2000 @ 22:19:05 #33
571 Toxygen
Niet zo heel giftig...
pi_365612
Van mij mag Ferdi er nog een hele tijd in blijven en dan best zo af en toe zijn shirt uittrekken, ja. En dan hoor ik die "ewr" van 'm echt niet meer, hoor!
Ok, here goes nothing!
pi_365672
Ferdi is van de mannen degene die er 'het minst slecht' uitziet, maar van mij mogen ze er volgend jaar wel eens een keer een echt lekker ding in stoppen!
  woensdag 27 september 2000 @ 22:54:14 #35
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_365676
Daar wordt voor gezorgd...
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  donderdag 28 september 2000 @ 14:56:46 #36
571 Toxygen
Niet zo heel giftig...
pi_366565
quote:
Op 27 september 2000 22:54 schreef PingPong het volgende:
Daar wordt voor gezorgd...
Hč, wat jammer dan dat er geen plaatje bij je naam staat!
Ok, here goes nothing!
  donderdag 28 september 2000 @ 19:59:59 #37
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_367111
Ik moet nog een jaar geheim blijven.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_367990
Fewrdie is een irritant kutventje.

Van mij mag hij er onmiddelijk uit.

IK zet regelmatig het geluid van de streams uit omdat zijn stem mij MATELOOS irriteerd

  vrijdag 6 oktober 2000 @ 00:12:12 #39
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_380934
Hahahahahaha, Ferdi toch niet genomineerd. Ik denk nog steeds dat hij het ver gaat schoppen.

En bovendien mocht hij wel weer eens omhoog...

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_380967
Ferdi wint!
anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 00:33:54 #41
639 Dion
De beuker
pi_380984
O O O O O O O

Wat vind ik het vewrrrschwrrrikkelijk jammewrrr dat Fewrrrdie niet bij de genomineewrrrden zit.

God wat jammewrrrr.
Fok wat ewrrrg.

OPZOUTEN MET DIE KWIEBUS

Kapot is leuker
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 08:59:37 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_381281
quote:
Op 06 oktober 2000 00:46 schreef Moor het volgende:
Maar de prijs voor de meest onsympathieke, lullige en niet eens geméénde motivatie gaat toch wel naar dat oppervlakkigheids-monster Ferdi:
"Annette geef ik 1 punt, omdat ze de meeste moeite heeft met nomineren...blablabla... en aparte potjes koken dat hoeft niet zo voor MIJN team...."
Af te lezen aan de reactie van Beau hierop denk ik dat Ferdi dit 'Team-verhaal' heeft toegelicht bij de eerste nominaties, maar dat VOO dat er dus uitgelaten heeft.
Ik kan me zo voorstellen dat Ferdi voor zichzelf bedacht heeft met welke mensen/wat voor soort mensen hij over wil blijven en dat hij dat voor zichzelf een team noemt in plaats van groep.
Als ik het zo bekijk klinkt het nog een soort logisch en vergeef ik hem de term team wel.
***
  zondag 8 oktober 2000 @ 00:11:39 #43
571 Toxygen
Niet zo heel giftig...
pi_383854
Ehm.. Brock? Of iemand anders?
Maar omdat jij me vorige keer in een ander topic hier zo goed van dienst bent geweest... heb je toevallig ook een plaatje van de blote Ferdi, uit de uitzending van vandaag, vlak voordat-ie de douche inging???

Ik zweer het je: bij dit soort beelden, vergeet ik spontaan die r en dat oppervlakkige hoor!

Ok, here goes nothing!
pi_383914
quote:
Op 08 oktober 2000 00:11 schreef Toxygen het volgende:
Ehm.. Brock? Of iemand anders?
Maar omdat jij me vorige keer in een ander topic hier zo goed van dienst bent geweest... heb je toevallig ook een plaatje van de blote Ferdi, uit de uitzending van vandaag, vlak voordat-ie de douche inging???
Ik zweer het je: bij dit soort beelden, vergeet ik spontaan die r en dat oppervlakkige hoor!
Nou voowuit dan maaw, hiew is 't ie dan


Jammew genoeg kweeg ik 'm niet schewpew
Maaw hoe dan ook betew iets dan niets

[Dit bericht is gewijzigd door Brock op 08-10-2000 01:11]

  zondag 8 oktober 2000 @ 01:26:48 #45
4139 Qt
Kjoetie
pi_383935
quote:
Op 06 oktober 2000 08:59 schreef Brighteyes het volgende:
Af te lezen aan de reactie van Beau hierop denk ik dat Ferdi dit 'Team-verhaal' heeft toegelicht bij de eerste nominaties, maar dat VOO dat er dus uitgelaten heeft.
Ik kan me zo voorstellen dat Ferdi voor zichzelf bedacht heeft met welke mensen/wat voor soort mensen hij over wil blijven en dat hij dat voor zichzelf een team noemt in plaats van groep.
Als ik het zo bekijk klinkt het nog een soort logisch en vergeef ik hem de term team wel.
Blijft toch een #@%$ reden, Annet nomineren omdat een vegetariër niet in zijn team past...
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  zondag 8 oktober 2000 @ 01:30:44 #46
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_383937
Blijft toch een #@%$ reden, Annet nomineren omdat een vegetariër niet in zijn team past...

Ach, er zijn vele zwakkere argumenten genoemd.

Het is wel eerlijk, tegelijk misschien ook erg dom.

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_383986
quote:
Op 15 september 2000 08:11 schreef PhalanX het volgende:
ik heb een hekel aan Ferdi... ok mensen hebben een bepaald accent, hier in Tilburg hebben we Sabine en Cyrille met hun zachte G, maar lieve heer behoed ons voor wat Ferdi met zijn R doet, complete irritaties rijzen bij op, hoe hij prat praten hier de omhooggevallen papa-heeft-een-eigen-zaak-en-riant-salaris-kindertjes.

Getver wat een schurftige rat is die Ferdi toch, ik vind het echt 30x niks.


Ja, gelukkig is dat geen Leische R!
  zondag 8 oktober 2000 @ 03:53:41 #48
4139 Qt
Kjoetie
pi_384005
quote:
[b]Op 08 oktober 2000 01:30 schreef Niques het volgende: Ach, er zijn vele zwakkere argumenten genoemd.

Het is wel eerlijk, tegelijk misschien ook erg dom.


Tuurlijk zal ik niet beweren dat de rest van die sterke argrumenten heeft. Of Ferdi eerlijk is... tja daar valt over te twisten. Hij speelt het spel zoals het hem het beste lijkt. Maar zo zijn er ook meer in dat huis
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_384037
Hij heet Ferdi Bonnet, komt uit Leiden en werkt in een sportwinkel.
I intend to live forever, or die trying.
pi_384061
Het is een ongelovelijke zaadstengel, die Feurwdie en zie hem graag vertrekken.
  zondag 8 oktober 2000 @ 11:30:55 #51
3140 PhalanX
Technarchy
pi_384108
ook mijn mening is onveranderd gebleven, naast Robin vindt ik hem het irritantste van allemaal.
Wat is dat toch een omhooggevallen arrogante kinderachtige wannabe!

En als dat nou een knappe man is dan heb ik echt een kilp stront in m'n ogen, want ik zou er nooit op willen lijken. (of gewoon geen verstand van mooie mannen... hebben meer mannen last van denk ik.)

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  zondag 8 oktober 2000 @ 11:33:47 #52
571 Toxygen
Niet zo heel giftig...
pi_384111
Thanx Brock!!! Ook namens een vriendin van me die op vakantie is.
Ok, here goes nothing!
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 12:17:12 #53
571 Toxygen
Niet zo heel giftig...
pi_398801
Uit de streams van 17 oktober:
> Ferdi zit lekker in het zonnetje te fietsen. Hij doet zijn shirt uit en zit alleen in korte broek op de fiets.

Brock, ik durf het bijna niet te vragen...

Ok, here goes nothing!
  zondag 5 november 2000 @ 10:34:31 #54
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_443824
Zo...ook maar effe omhoog gehaald vanwege de huidige situatie.
Hij en Hieke maken het op dit moment het meest interessant om naar te kijken.

Beter dan die frigide Kim, Robin en Deezeuree. Met dat stelletje zal wel helemaal nooit wat gebeuren.

pi_443831
quote:
marky schreef zondag 5 november 2000 10:34 Zo...ook maar effe omhoog gehaald vanwege de huidige situatie. Hij en Hieke maken het op dit moment het meest interessant om naar te kijken.
Nou Marky, er wordt over de huidige situatie al volop gesproken in de Hieke Topic, de Zijn Hiek en Ferdi verliefd Topic en de Voer voor Psychologen Topic, dus ik denk dat je om die reden niet speciaal deze topic naar boven hoeft te halen hoor! Straks zitten we in 4 topics over hetzelfde te beppen.
pi_443845
HE LULLO

  zondag 5 november 2000 @ 11:19:19 #57
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_443850
quote:
Op 05 november 2000 10:45 schreef Tante Bep het volgende:
Nou Marky, er wordt over de huidige situatie al volop gesproken in de Hieke Topic, de Zijn Hiek en Ferdi verliefd Topic en de Voer voor Psychologen Topic, dus ik denk dat je om die reden niet speciaal deze topic naar boven hoeft te halen hoor! Straks zitten we in 4 topics over hetzelfde te beppen.
Ik zal niet ontkennen dat er over die situatie al meer topics zijn. Maar er zijn ook ontwikkelingen die er paralel aan lopen. Zoals zijn woordenwisseling met Deezeuree en zijn vermeende opmerking naar Bianca toe.

En verder wilde ik gewoon effe mijn waardering laten blijken voor Hieke en Ferdi die het kijken naar BB toch wel weer een beetje spannender maken op dit moment.

pi_443859
Mijn mening over Ferdi is wel veranderd: wat een eikel!! het lijkt wel een kleuter die net zijn eigen piemel heeft ontdekt. ik zie de laatste paar afleveringen Fewwdie alleen nog maar naar zijn blote leuter kijken. Echt een gefrustreerd mannetje.

En ooh ook zo erg, Hieke en Bianca die het ver Fewwdie hebben: oh hij mag dan wel zo jong zijn, maar wel heel wijs voor zijn leeftijd mensen je zit toch zo aan dat jong dat ie gewoon een baby is. Van mij mag Fewwdi er de volgende stemronde uit

  zondag 5 november 2000 @ 11:35:56 #59
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_443863
quote:
Op 05 november 2000 11:31 schreef goddess in heaven het volgende:
Mijn mening over Ferdi is wel veranderd: wat een eikel!! het lijkt wel een kleuter die net zijn eigen piemel heeft ontdekt. ik zie de laatste paar afleveringen Fewwdie alleen nog maar naar zijn blote leuter kijken. Echt een gefrustreerd mannetje.
Lijkt mij juist het tegenovergesteld van gefrustreerd. Het is iemand die niet bang is voor zijn eigen naaktheid.

Maar goed ieder zijn mening.

pi_447435
Mijn hemel, je gelooft toch niet wat je hoort, als Ferdi zijn vader zou komen te overlijden zou hij gewoon in het huis blijven!!!
Ferdi: ja het is dan toch al gebeurt, dus waarom zou je er dan uit gaan.

Van welke planeet komt die gozer eigenlijk!!

pi_447461
Inderdaad zeg, wat een gevoelloze botte boer is het toch! Ik vind dat echt ziek!!!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_447506
Deze uitspraak bewijst wel weer dat deze jongen volledig a-sociaal is.
Hij blijkt dus vroeger ook een broertje te hebben gehad, die is 'verdronken, of zo...',
dat weet'ie dus niet precies want er wordt nooit over gesproken en waarom zou je oud verdriet oprakelen?
Ik vind dit een heel triest geval, ook omdat hij nog eens heeeel dom is.
Quote uit column van Nico:
"...een levende kiwi, geen verstand en vol met zaad.."

Hij gaat trouwens volledig door de mand vallen met de weekopdracht: hij weet volgens mij NIETS van zijn medebewoners.
Interesseert hem ook niet.
Maar daar gaat'ie zelf het hardst om lachen.
De beste afweer als je zo dom bent

  maandag 6 november 2000 @ 20:06:58 #63
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_447599
quote:
Op 06 november 2000 19:39 schreef Cartman1 het volgende:
Deze uitspraak bewijst wel weer dat deze jongen volledig a-sociaal is.
Hij blijkt dus vroeger ook een broertje te hebben gehad, die is 'verdronken, of zo...',
dat weet'ie dus niet precies want er wordt nooit over gesproken en waarom zou je oud verdriet oprakelen?
Ik vind dit een heel triest geval, ook omdat hij nog eens heeeel dom is.
Quote uit column van Nico:
"...een levende kiwi, geen verstand en vol met zaad.."

Hij gaat trouwens volledig door de mand vallen met de weekopdracht: hij weet volgens mij NIETS van zijn medebewoners.
Interesseert hem ook niet.
Maar daar gaat'ie zelf het hardst om lachen.
De beste afweer als je zo dom bent


Er valt jullie ook niet veel op geloof ik. Hieke zat ook aan de tafel. Ferdi is verliefd op Hieke en wil vooral zo stoer mogelijk overkomen. Hij wil imponeren, laten zien dat hij sterk is ook emotioneel. Wat er ook gebeurd ik zal handhaven al zal ik er dood bij neervallen.

Reken er nu maar gewoon op dat als hij ervoor zou komen te staan dat hij echt wel gaat. En hij zei ook duidelijk dat hij er met zijn ouders ook helemaal niet over gesproken had.(vind ik niet slim van zijn ouders) Hij is nog zo jong hij geloofd gewoon niet 'zoals zoveel jongens van zijn leeftijd' dat dit soort dingen nu zouden gebeuren.

Overigens ook ik heb een broertje verloren en ook wij praten er nooit over in de familie. Dat kan soms beter zijn. Het heeft wel effect op je verdere leven. Je wordt veel nuchterder opgevoed. Door zo'n drama zijn je ouders veel nuchterder geworden en is het zaak om het leven voor de overgebleven kinderen zo leuk mogelijk te maken. Ik zie dat ook in de houding van Ferdi terug.

  Moderator maandag 6 november 2000 @ 20:18:58 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_447633
OK, maar Ferdi weet niet eens precies wat er gebeurd is met zijn broertje. Je hoeft het 'er niet de hele tijd' over te hebben om dat toch te weten. Maar vooruit, blijkbaar wilden zijn ouders dit 'voorval' wegdrukken en dan is het vast erg lastig om hier als kind over te beginnen.

Maar Ferdi heeft altijd die houding van 'interesseert me niet, lekker belangrijk.' Zodra er inhoudelijk wat dieper op een onderwerp wordt ingegaan, kapt Ferdi het af, en altijd met zo'n quasi-tolerante zin in de trant van: "Ik vind wat ik vind en jij vindt wat jij vindt, prima toch, iedereen mag toch zijn eigen mening hebben?"

Dan ben je of onverschillig op het asociale af, of zo dom dat je niet in staat bent een fatsoenlijke mening te vormen en die te verdedigen (of bij te stellen).
Of je bent alletwee, en daar verdenk ik het Leidse Leeghoofd van.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 6 november 2000 @ 20:30:05 #65
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_447676
quote:
Op 06 november 2000 20:18 schreef Gert het volgende:
OK, maar Ferdi weet niet eens precies wat er gebeurd is met zijn broertje. Je hoeft het 'er niet de hele tijd' over te hebben om dat toch te weten. Maar vooruit, blijkbaar wilden zijn ouders dit 'voorval' wegdrukken en dan is het vast erg lastig om hier als kind over te beginnen.

Maar Ferdi heeft altijd die houding van 'interesseert me niet, lekker belangrijk.' Zodra er inhoudelijk wat dieper op een onderwerp wordt ingegaan, kapt Ferdi het af, en altijd met zo'n quasi-tolerante zin in de trant van: "Ik vind wat ik vind en jij vindt wat jij vindt, prima toch, iedereen mag toch zijn eigen mening hebben?"

Dan ben je of onverschillig op het asociale af, of zo dom dat je niet in staat bent een fatsoenlijke mening te vormen en die te verdedigen (of bij te stellen).
Of je bent alletwee, en daar verdenk ik het Leidse Leeghoofd van.


Hij is typisch een jongen van deze generatie. Hele schoolpleinen zitten ermee vol. Ze hebben nooit tegenslag gekend. Hun hele leven is altijd in een opwaartse spiraal gegaan.
Je kan van een jongen van 22 nou eenmaal niet verwachten een diepgravens gesprek over het leven te houden want hij heeft nog geen echt leven gehad. Zijn mening is een mening waar wij in nederland nog aan moeten wennen, het is de mening van de nieuwe generatie nederlanders. Dit zijn de mensen die Youp van het Hek hebben verheven tot een godheid. Overal tegen aanschoppen iedereen mag je kwetsen het maakt niet uit.

Er is echter ook een voordeel aan die houding. Hier in dit overdreven gevoelige land waar alles wat ook maar een beetje vreemd of anders is gelijk wordt veroordeeld en iedereen heeft er de meest ongenuanceerde meningen over. Dan is het wel eens prettig als er iemand is die de opmerking 'lekker belanrijk' of i.d. maakt doe nu maar lekker rustig en maak je vooral niet druk want je schiet er toch niks mee op.

pi_447704
quote:
Op 06 november 2000 20:30 schreef marky het volgende:
Hij is typisch een jongen van deze generatie. Hele schoolpleinen zitten ermee vol. Ze hebben nooit tegenslag gekend. Hun hele leven is altijd in een opwaartse spiraal gegaan.
Je kan van een jongen van 22 nou eenmaal niet verwachten een diepgravens gesprek over het leven te houden want hij heeft nog geen echt leven gehad. Zijn mening is een mening waar wij in nederland nog aan moeten wennen, het is de mening van de nieuwe generatie nederlanders. Dit zijn de mensen die Youp van het Hek hebben verheven tot een godheid. Overal tegen aanschoppen iedereen mag je kwetsen het maakt niet uit.

Er is echter ook een voordeel aan die houding. Hier in dit overdreven gevoelige land waar alles wat ook maar een beetje vreemd of anders is gelijk wordt veroordeeld en iedereen heeft er de meest ongenuanceerde meningen over. Dan is het wel eens prettig als er iemand is die de opmerking 'lekker belanrijk' of i.d. maakt doe nu maar lekker rustig en maak je vooral niet druk want je schiet er toch niks mee op.


lekker belangrijk....!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  maandag 6 november 2000 @ 20:54:01 #67
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_447768
quote:
Op 06 november 2000 20:30 schreef marky het volgende:
Hij is typisch een jongen van deze generatie. Hele schoolpleinen zitten ermee vol. Ze hebben nooit tegenslag gekend. Hun hele leven is altijd in een opwaartse spiraal gegaan.
Je kan van een jongen van 22 nou eenmaal niet verwachten een diepgravens gesprek over het leven te houden want hij heeft nog geen echt leven gehad. Zijn mening is een mening waar wij in nederland nog aan moeten wennen, het is de mening van de nieuwe generatie nederlanders. Dit zijn de mensen die Youp van het Hek hebben verheven tot een godheid. Overal tegen aanschoppen iedereen mag je kwetsen het maakt niet uit.


De sociale armoede die ik bij Ferdie zie, vind ik helemaal niet typerend voor die generatie.
Mijn kinderen zijn van dezelfde generatie en ik geef ook les aan mensen van die generatie en het is maar zelden, dat ik types als Ferdie voorbij zie komen.
In eerste instantie dacht ik ook dat die jongen nog helemaal niets meegemaakt had in zijn leven, maar na een aantal bovenstaande posts gelezen hebbend, vind ik hem eigenlijk alleen nog maar zielig.
Het is toch te triest voor woorden dat er over het overlijden van een broertje niet of nauwelijks gesproken wordt, als dat zo is, begrijp ik dat sociaal armoedige gedrag wat beter, maar om nu een hele generatie hetzelfde stempel op te drukken gaat me toch te ver en ik geloof er ook niet in.
Ik zie dagelijks anders.

Er is echter ook een voordeel aan die houding. Hier in dit overdreven gevoelige land waar alles wat ook maar een beetje vreemd of anders is gelijk wordt veroordeeld en iedereen heeft er de meest ongenuanceerde meningen over. Dan is het wel eens prettig als er iemand is die de opmerking 'lekker belanrijk' of i.d. maakt doe nu maar lekker rustig en maak je vooral niet druk want je schiet er toch niks mee op.


Ik zie ook geen enkel voordeel aan zo'n houding.
Misschien dat mensen nu nog denken, ach laat dat kind maar, hij moet nog groot worden, maar op de langere termijn.........?
Moet je me nog es uitleggen, want daaar ben ik waarschijnlijk te blond voor.

.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  maandag 6 november 2000 @ 21:10:14 #68
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_447840
Sorry dit wordt effe persoonlijk. Wie ben jij dat je denkt dat je kan bepalen of er over een overlijden van een kind wel of niet gesproken moet worden. Waar haal je die onmetelijke wijsheid vandaan.

Er zijn zaken in het leven die je moet laten rusten, die je een bepaalde plaats in je leven geeft of moet geven, omdat je geen keus hebt, omdat je verder moet. Het heeft er misschien wel mee te maken dat je tegenwoordig helemaal doorgezaagd moet worden voodat mensen leren dat er dingen zijn in het leven die kunnen gebeuren. Niet alles is te bepraten zeker niet als er nog een gezin achterblijft waar de ouders de handen vol aan hebben. Je moet door, je kan niet anders. Je kan het leven niet sturen.

En begrijp goed ik spreek uit ervaring. Ik heb het meegemaakt.

Ik begrijp die houding van Ferdi ook wel. De mensen die jij lesgeeft zijn in je klas ook anders dan dat ze op straat zijn.
Kom uit je klas leraar(es) en kijk om je heen, zie hoe de wereld veranderd. De tijd van ouwehoeren is voorbij. Dit is de maatschappij van doen. Hou op met het geleuter zeik niet over alles door maar doe leef en geef je zelf aan het leven over.

Amen

pi_447870
OK ik ook even een beetje off-topic:
Ik vind het vreselijk om te zien dat de maatschappij, zoals jij zegt, een maatschappij van doen aan het worden is. Ons grote afschrikwekkende voorbeeld is Amerika, waar ze al jaren zo bezig zijn.
Je hebt gelijk, Fewdi voldoet aan dat profiel maar ik hoop dat ik nooit van hem afhankelijk zal zijn in een levenbedreigende situatie. Hij mist alle gevoel voor medeleven en zal alleen aan zichzelf denken...
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  maandag 6 november 2000 @ 21:29:16 #70
1169 BigDick
size DOES matter
pi_447938
quote:
Op 06 november 2000 21:10 schreef marky het volgende:
Sorry dit wordt effe persoonlijk. Wie ben jij dat je denkt dat je kan bepalen of er over een overlijden van een kind wel of niet gesproken moet worden. Waar haal je die onmetelijke wijsheid vandaan.

Er zijn zaken in het leven die je moet laten rusten, die je een bepaalde plaats in je leven geeft of moet geven, omdat je geen keus hebt, omdat je verder moet. Het heeft er misschien wel mee te maken dat je tegenwoordig helemaal doorgezaagd moet worden voodat mensen leren dat er dingen zijn in het leven die kunnen gebeuren. Niet alles is te bepraten zeker niet als er nog een gezin achterblijft waar de ouders de handen vol aan hebben. Je moet door, je kan niet anders. Je kan het leven niet sturen.

En begrijp goed ik spreek uit ervaring. Ik heb het meegemaakt.

Ik begrijp die houding van Ferdi ook wel. De mensen die jij lesgeeft zijn in je klas ook anders dan dat ze op straat zijn.
Kom uit je klas leraar(es) en kijk om je heen, zie hoe de wereld veranderd. De tijd van ouwehoeren is voorbij. Dit is de maatschappij van doen. Hou op met het geleuter zeik niet over alles door maar doe leef en geef je zelf aan het leven over.

Amen


marky,

Neem van mij aan dat ik weet waarover ik het heb:

praat wel!
verzwijgen komt twee keer zo hard terug.
het leven wordt mooier zul je merken.


tot zover offtopic

BD

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  maandag 6 november 2000 @ 21:31:53 #71
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_447953
quote:
Op 06 november 2000 21:16 schreef fashionably_late het volgende:
OK ik ook even een beetje off-topic:
Ik vind het vreselijk om te zien dat de maatschappij, zoals jij zegt, een maatschappij van doen aan het worden is. Ons grote afschrikwekkende voorbeeld is Amerika, waar ze al jaren zo bezig zijn.
Je hebt gelijk, Fewdi voldoet aan dat profiel maar ik hoop dat ik nooit van hem afhankelijk zal zijn in een levenbedreigende situatie. Hij mist alle gevoel voor medeleven en zal alleen aan zichzelf denken...
En daar vergis je je nou in. Het zijn meestal de jongens en meisjes die zo verknogt zijn aan hun manier van leven dat ze het tegen alles zullen verdedigen. En ook daarom is jou opmerking in dit verband over Amerika ook gewoon dom. Er zijn een heleboel landen over de wereld die hun vrijheid te danken hebben aan het strijdend vermogen van de Amerikaanse maatschappij.
pi_447981
quote:
Op 06 november 2000 21:31 schreef marky het volgende:
En daar vergis je je nou in. Het zijn meestal de jongens en meisjes die zo verknogt zijn aan hun manier van leven dat ze het tegen alles zullen verdedigen. En ook daarom is jou opmerking in dit verband over Amerika ook gewoon dom. Er zijn een heleboel landen over de wereld die hun vrijheid te danken hebben aan het strijdend vermogen van de Amerikaanse maatschappij.
Mensen die zo verknocht ziijn aan hun manier van leven dat ze et tegen alles zullen verdedingen zijn juist vreselijk eng!!! Ze staan niet open voor andere manieren en accepteren die dus niet! Alle oorlogen zijn daardoor ontstaan!!!!
Het strijdend vermogen van Amerika????? Om Amerika in stand te houden ,ja! Om andere landen zo te laten funcioneren, dat Amerika er profijt van heeft, ja! Maar andere landen helpen op de manier dat ze zelf geholpen willen worden? NEE!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  dinsdag 7 november 2000 @ 01:15:50 #73
7248 Marv
Son of a Bitch
pi_448771
de PAX AMERICANA wordt bij voorkeur "vreedzaam" gebracht zoals ook ooit de PAX ROMANA. Waar nodig wordt geweld, waar in de wereld ook, toegepast om de invloedsfeer te consolideren en uit te breiden. Dat wij hier in het "vrije westen" veramerikaniseerd zijn is een open deur. Een aantal BBbewoners zijn daar producten van. Gelet alleen al op de clichematige amerikaanse slang opmerkingen die er te pas en vooral te onpas uitgespuugd worden.
De klussen waar je niet aan begint duren het langst om af te maken
  Moderator dinsdag 7 november 2000 @ 10:06:33 #74
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_449079
quote:
Op 06 november 2000 21:31 schreef marky het volgende:
En daar vergis je je nou in. Het zijn meestal de jongens en meisjes die zo verknogt zijn aan hun manier van leven dat ze het tegen alles zullen verdedigen.
'Jongens en meisjes'? JAhaaahaa!! Vooral die laatste groep staat er bekend om dat ze altijd vooraan lopen bij het verdedigen van de vrijheid. Schier onverschrokken met hun pronte borstjes zwaaiend marcheren zij den vijand tegemoet, om onverschrokken af te rekenen met zijn malicieuze praktijken..

Maar serieus: wat is dit voor een losse flodder? Waar haal je die wijsheid vandaan dat het 'meestal' (?) juist de 'jongens en meisjes die zo verknogt aan hun manier van leven' zijn dat ze dit tegen alles willen verdedigen'?
Onvriendelijker gezegd: wat is dit voor een ongelooflijke mond-diarree?

Om een beetje on topic af te sluiten: voor zover ik kan beoordelen is Ferdi juist iemand die zijn eigen leventje veel te belangrijk vindt om het voor ook maar iets op te offeren. Laat staan zoiets abstracts (=niet eet- of drinkbaar)als een ideaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 07-11-2000 10:08]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 7 november 2000 @ 10:23:31 #75
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_449100
Hee jeetje al dat gezeur over Ferdi...

Hij is beetje jong maar sjonge ....wel lekker hoor

hmmmm
Ik snap Hieke wel.
Hij hoeft toch niet te praten verder?
Het zal wel aan mij liggen maar ik vinhem sexieeeeeeeee.....!

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  dinsdag 7 november 2000 @ 11:49:45 #76
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_449226
quote:
Op 07 november 2000 10:06 schreef Gert het volgende:
'Jongens en meisjes'? JAhaaahaa!! Vooral die laatste groep staat er bekend om dat ze altijd vooraan lopen bij het verdedigen van de vrijheid. Schier onverschrokken met hun pronte borstjes zwaaiend marcheren zij den vijand tegemoet, om onverschrokken af te rekenen met zijn malicieuze praktijken..

Maar serieus: wat is dit voor een losse flodder? Waar haal je die wijsheid vandaan dat het 'meestal' (?) juist de 'jongens en meisjes die zo verknogt aan hun manier van leven' zijn dat ze dit tegen alles willen verdedigen'?
Onvriendelijker gezegd: wat is dit voor een ongelooflijke mond-diarree?

Om een beetje on topic af te sluiten: voor zover ik kan beoordelen is Ferdi juist iemand die zijn eigen leventje veel te belangrijk vindt om het voor ook maar iets op te offeren. Laat staan zoiets abstracts (=niet eet- of drinkbaar)als een ideaal.


Er zijn zat voorbeelden waarbij het nederlandse leger bij oefeningen altijd als beste uit de bus komt. En die bestaat voor het merendeel uit jongens en meisjes van rond de 20.

Maar goed doet er allemaal niet toe.

Het komt er gewoon op neer dat ik het wel prachtig vind hoe Ferdi lekker reageert op alles. Heerlijk om te zien hoe iemand zich van niks wat aantrekt en gewoon zijn eigen gang gaat. Heeft er misschien mee te maken dat ik zelf me voor mijn werk altijd netjes en binnen bepaalde kaders dien te gedragen. Dat ik door omstandigheden naar de door de maatschappij opgelegde regels en normen moet leven.

Kortom jaloers op zijn onverschilligheid.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 07-11-2000 12:52]

  dinsdag 7 november 2000 @ 17:55:04 #77
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_450174
quote:
Op 06 november 2000 21:10 schreef marky het volgende:
Sorry dit wordt effe persoonlijk. Wie ben jij dat je denkt dat je kan bepalen of er over een overlijden van een kind wel of niet gesproken moet worden. Waar haal je die onmetelijke wijsheid vandaan.
------------------------------------------

Ik bepaal dat niet, ik vind het triest, dat is gewoon mijn mening, er staat ook bij, dat ALS dat zo is, dan begrijp ik het beter.
-------------------------------------------

Er zijn zaken in het leven die je moet laten rusten, die je een bepaalde plaats in je leven geeft of moet geven, omdat je geen keus hebt, omdat je verder moet. Het heeft er misschien wel mee te maken dat je tegenwoordig helemaal doorgezaagd moet worden voodat mensen leren dat er dingen zijn in het leven die kunnen gebeuren. Niet alles is te bepraten zeker niet als er nog een gezin achterblijft waar de ouders de handen vol aan hebben. Je moet door, je kan niet anders. Je kan het leven niet sturen.

En begrijp goed ik spreek uit ervaring. Ik heb het meegemaakt.

--------------------------------------------
Ik heb ook meer meegemaakt dan me lief is, heb alleen een andere kijk op dingen dan jij, moet kunnen, toch.......?
--------------------------------------------

Ik begrijp die houding van Ferdi ook wel. De mensen die jij lesgeeft zijn in je klas ook anders dan dat ze op straat zijn.
Kom uit je klas leraar(es) en kijk om je heen, zie hoe de wereld veranderd. De tijd van ouwehoeren is voorbij. Dit is de maatschappij van doen. Hou op met het geleuter zeik niet over alles door maar doe leef en geef je zelf aan het leven over.

---------------------------------------------
Dat de tijd van ouwehoeren voorbij is, is juist zo erg, kijk maar naar het Midden-Oosten, dus gaan we/ze WAT doen.....?
Leven misschien, maar hoe.....?
---------------------------------------------


Amen


Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  donderdag 9 november 2000 @ 03:11:27 #78
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_454020
08-11-2000

Thuis loopt Ferdi niet in zijn blote kont

De ouders van Ferdi waren dinsdagavond te gast in de BB-chat. Met de onthulling van hun zoon de avond ervoor dat hij zwaar verliefd op Hieke is, was het logisch dat er veel vragen over dit koppel werden gevraagd. Ferdi's ouders bleven er rustig onder: "We denken dat die twee er wel uit komen."

<Ouders Ferdi> "Voor Ferdi is Hieke vooral een maatje. Het is misschien wat uit de hand gelopen, maar ze weten beide goed waar ze mee bezig zijn. Ze zullen er samen ook een oplossing voor vinden, want ze zijn verstandig genoeg. We denken ook niet dat Hieke op de avances van Ferdi ingaat. En hij zal inzien dat dit niet de goede weg is. Na BB blijven ze niet zulke maatjes als nu. Wanneer hij uit het huis is, bekijkt hij het nuchterder. Ferdi zou buiten het BB-huis wel ook op haar kunnen vallen. Ze passen eigenlijk wel bij elkaar. Hieke lijkt ons ook best een leuke schoondochter, maar ze heeft nu eenmaal een vriend. We hebben hem in de studio wel eens gezien en gesproken."

Ferdi was toch eerst verliefd op Kim?

<Ouders Ferdi> "Hij was volgens ons niet verliefd, maar vanwege hun leeftijd zochten ze elkaar op. We hadden Ferdi nu ook liever gezien met iemand die vrij is." Een gevolg van 'de relatie' tussen Ferdi en Hieke is dat er veel wordt geroddeld in het huis. Zijn moeder vindt dat erg kinderachtig. Zijn vader accepteert het wel. "Het hoort bij het spel. Het kan niet zonder."

Wat vond u er van toen Ferdi vertelde dat hij het BB-huis inging?

<Ouders Ferdi> "We stonden er gelijk positief tegenover. Hij moet doen wat hij leuk vindt en we vertrouwen hem volkomen. Hij doet het best leuk, vooral doordat hij zichzelf blijft. Hij is thuis precies hetzelfde. Net zo druk, net zo'n harde stem. Zijn acties komen ons heel bekend voor. Toen we hem bij die vijver zagen staan, dachten we al: 'Hij gaat het doen'. Ook die Amerikaanse uitdrukkingen van hem, die hij heeft meegenomen uit Australië, zijn Ferdi-eigen. Maar we zien hem thuis niet vaak in z'n blote kont hoor! Op het moment is het wel leuk, maar hij moet het natuurlijk niet elke week gaan doen."

Wie zitten er bij de laatste vijf?

<Ouders Ferdi> "Vijf jongeren. We vinden Bianca bijvoorbeeld een erg sterke vrouw. Overigens hebben we niet een echte favoriet (naast Ferdi!) want alle bewoners zijn op hun eigen manier leuk. De sterkste zal winnen, een kans van één op vijf dat Ferdi het wordt. Het is heel moeilijk om dat te voorspellen."

Wie gaat Ferdi de volgende keer nomineren?

<Ouders Ferdi> "Toch weer Annet (als ze er nog in zit) en waarschijnlijk nu ook Desiree. Donderdag zal het spannen tussen Annet en Robin en waarschijnlijk wordt het dan Annet."

Wanneer zou Ferdi het huis vrijwillig verlaten?

<Ouders Ferdi> "Alleen als hij het zelf niet meer naar zijn zin heeft, gaat hij eruit. Of wanneer hij weet dat er iets ergs is gebeurd. Zeker als het ons aangaat. Maar als het aan Ferdi ligt, blijft hij gewoon tot het einde. We verwachten ook dat hij het volhoudt. Laat hem nog maar even lekker zitten."

Wat gaat Ferdi na Big Brother doen?

<Ouders Ferdi> "Op vakantie, een wintersport ofzo. Als hij wint, gaat hij met het geld een huis kopen of het beleggen. Maar hij doet niet mee om te winnen, hij doet dit echt voor de fun. We verwachten niet dat hij na afloop naakt in een blad gaat staan. Zo kennen we hem in ieder geval niet. Hij zal een aantal bewoners zoals Georgie ook na Big Brother opzoeken, maar niet allemaal."

Woont Ferdi nog thuis?

<Ouders Ferdi> "Ferdi woont nog thuis en dat vinden we erg gezellig. Hij is wel een beetje een moederskindje hoor. Als we samen op de bank zitten, kan hij soms best wel met zijn hoofd op zijn moeders schoot gaan liggen. Het gerucht dat Ferdi zelf een kind heeft, is absoluut niet waar."

M.V.


Van de BB-site

Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 14 november 2000 @ 21:02:38 #79
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_469838
Ook Fewdi in een dip nu !!!


> Geplaatst door Qt - dinsdag 14 november 2000 20:42

--------------------------------------------------------------------------------
Ferdi heeft het moeilijk. Hij ligt op bed te snotteren. Hieke troost hem. Ze kruipt steeds dichter naast hem. Hij snuft veel. Bedankt Hieke voor haar steun. Is nergens voor nodig zegt ze, ze doet het graag voor hem. Zegt dat het goed is dat hij zijn emoties laat zien.
Hij vertelt dat het vanmiddag begon, toen hij op de bank zat. Heeft het over weg willen. Hieke zegt dat ze haar maatje niet wil missen. Ferdi stelt voor dan een ander maatje te nemen. Maar Hieke vindt wat zij samen hebben veel te speciaal, dat kan je niet vervangen met een ander maatje.

>quote uit het streamverslag van Qt.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 29 november 2000 @ 15:59:36 #80
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_503687
Hoppa...omhoog weer met dit topic.

Er wordt in andere topics zoveel over hem geluld, misschien is het voor de duidelijkheid wel verstandig om dat hier weer te doen.

En ik vind dat hij en Hieke op dit moment het programma interessant maken om naar te kijken. Of je het nu een eikel vind of niet.

Vergeleken bij Ferdi en Hieke zijn de andere maar een stelletje bange lamme schapen.

pi_503693
marrrwky..da's duidelijk (familie nietwaar ?)
pi_503730
quote:
Op 29 november 2000 16:01 schreef Koos Voos het volgende:
marrrwky..da's duidelijk (familie nietwaar ?)
pi_503737
quote:
Op 29 november 2000 16:01 schreef Koos Voos het volgende:
marrrwky..da's duidelijk (familie nietwaar ?)
Hahaha Goeie Koos
  woensdag 29 november 2000 @ 17:52:19 #84
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_503996
quote:
Op 29 november 2000 16:01 schreef Koos Voos het volgende:
marrrwky..da's duidelijk (familie nietwaar ?)
LOL
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_528451
Ik heb na vannacht ineens zorgen om Ferdi's geestelijke welzijn.
Hoe moet dat als hij er vananvond uitmoet? Kan hij dat aan? Hoe gaat hij zich presenteren? Na het zien van de video van Ed bij BvD en na zijn uitbarsting van vannacht...
Oh dear, stel nou dat Beau hem net zo in de zeik neemt als Annet? Of misschien dat niet eens, maar hij gaat hoe dan ook geconfronteerd worden met zijn verliefdheid op Hieke.
Of zullen ze hem wel aardig behandelen, zoals ze Kim deden? Ik heb geen idee! Ook geen idee hoe Ferdi zal reageren.
  donderdag 7 december 2000 @ 12:06:01 #86
262 Re
Kiss & Swallow
pi_528486
een fles bacardi 1 uur voor vertrek en dan als kado een enkeltje Jelinek Kliniek
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_528505
Nee, ik meen het. Ik ben serieus bezorgd om die jongen. Je zou bijna hopen dat hij er niet uit hoeft, want ik ben bang dat hij dat niet eens aan kan.
Of zou ik me teveel zorgen maken?
  donderdag 7 december 2000 @ 12:16:28 #88
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_528527
quote:
Op 07 december 2000 11:58 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik heb na vannacht ineens zorgen om Ferdi's geestelijke welzijn.
Hoe moet dat als hij er vananvond uitmoet? Kan hij dat aan? Hoe gaat hij zich presenteren? Na het zien van de video van Ed bij BvD en na zijn uitbarsting van vannacht...
Oh dear, stel nou dat Beau hem net zo in de zeik neemt als Annet? Of misschien dat niet eens, maar hij gaat hoe dan ook geconfronteerd worden met zijn verliefdheid op Hieke.
Of zullen ze hem wel aardig behandelen, zoals ze Kim deden? Ik heb geen idee! Ook geen idee hoe Ferdi zal reageren.
Hij zal gespaard gaan worden. Ze hebben aan hem een hoop lol beleefd en hij heeft aardig wat kijkcijfers gegenereerd. John is hem dankbaar en zal hem daarvoor mild belonen.
pi_528795
De redactie zal hem wel oppeppen....
pi_528819
quote:
Op 07 december 2000 11:58 schreef Tinkerbell het volgende:
Of zullen ze hem wel aardig behandelen, zoals ze Kim deden? Ik heb geen idee! Ook geen idee hoe Ferdi zal reageren.
Doen ze dat niet met iedere ex-bewoner????
O+. Ripley. O+.
pi_528838
quote:
Op 07 december 2000 13:51 schreef Smike het volgende:
Doen ze dat niet met iedere ex-bewoner????
Nou, ik vond dat Annet aardig geconfronteerd werd met geroddel achter haar rug en ook Leo (who the hell is Leo ook al weer?) werd reuze onaardig (terecht) behandeld.
  Moderator donderdag 7 december 2000 @ 14:06:29 #92
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_528859
Wat is "niet aankunnen"? Het zal wel loslopen hoor. Serieuze zorgen zijn niet nodig, hij zal echt geen zelfmoord plegen.

En ik denk inderdaad niet dat ze hem erg hard aan zullen pakken. Net als Kim zullen ze hem een beetje sparen omdat hij nog zo jong is. Dat oogt symphatieker.

Maar misschien is het toch gewoon Koos die moet moven, zou me ook niet verbazen.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 7 december 2000 @ 14:11:32 #93
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_528878
Ik verwacht echt dat Ferdi zal moeten gaan.
Zeker na vannacht. Hij heeft de boel vannacht flink lopen opporren. Dit deed Ed ook (dan wel in nuchtere toestand) en dit werd hem ook niet in dank afgenomen.

Uiteindelijk zal VOO toch kiezen voor de middelmaat.

Verder zal hij mild behandeld worden. Wat ik eerlijk gezegd wel verwacht is dat het een van de bewoners zal zijn die nog wel voor een paar interviews gevraagd zal worden.

pi_529084
En natuurlijk staat er voor Ferdi ook een potje bier van een bepaald merk klaar in de studio... Kan hij meteen weer lekker gaan
the world is ours
pi_657638
Die Fewwdi.

Damn, blue balls!!

BLUE BONNET RESORT

[Dit bericht is gewijzigd door Coos op 16-01-2001 01:39]

  dinsdag 16 januari 2001 @ 01:40:43 #96
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_657641
Wat heeft een willekeurige nudisten site met Fewdi te maken ??
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_657703
quote:
Op 16 januari 2001 01:40 schreef Harry het volgende:
Wat heeft een willekeurige nudisten site met Fewdi te maken ??
Damn... Blue balls.

Blue (balls??) (Ferdi) Bonnet Resort.

Blue balls. Ferdi Bonnet. Zegt je dat wat.
Op zoek naar NATURISTEN accomodatie in Z-Amerika kwan ik deze site tegen. Het kwartje viel meteen.

Ik zag de humor er wel van in.

Mijn god wat doe ik nu. Ik zit me te verantwoorden!!

[Dit bericht is gewijzigd door Coos op 16-01-2001 02:52]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')