abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114731079
VVD + D66 liefst, als dit geen meerderheid is dan
VVD+D66+CDA als situatie idem is dan
VVD + D66 +CDA + PvdA
het liefst wil ik gewoon D66 in de regering als is het alleen maar om te kijken hoe ze het doen. PVV heeft naar mijn inzien geen kansen meer op regeren. SP zie ik liever niet gebeuren, dan maar met PvdA in zee maar alsjeblieft geen SP.
VVD wil ik gewoon omdat er iemand moet zijn die op bezuinigingen hamert ipv. al die linkse zooi van niet bezuinigen en anti europa blabla. D66 is volgensmij ook bezuinigingsgezind en progessief ipv conservatief zoals PVV en SP, kromme uiterste partijen zijn dat.
pi_114752546
Hoe rechtser hoe liever voor jou dus. Objectief bezien kan je stellen dat de VVD juist minder bereid is tot bezuinigen dan de overige partijen, zelfs nu wil de VVD niet de HRA aanpakken en juist daar valt veel te halen, gemakkelijk 5-6 miljard Euro zonder dat ook maar iemand met een modaal inkomen hier financieel onder lijdt. Juist de VVD heeft de laatste jaren veel schade aangericht aan de Nederlandse economie door de lasten te verzwaren van de armen en de modale klasse met als gevolg dat ze veel minder uitgeven wat weer als gevolg heeft dat de conjunctuur hier laag blijft terwijl de economie in andere landen alweer hersteld is van de crisis.
De VVD belazert de mensen dus weer, deze keer door te doen alsof de economie bij die partij in goede handen is, de volgende keer door te doen alsof die partij het zou opnemen voor de hardwerkende Nederlander, hetgeen een leugen is gebleken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_115995788
de verkiezingsmoeheid heeft bij mij toegeslagen: VVD, SP, PvdA, CDA

SP moet zich nu bewijzen als regeringspartner en dat kan in deze coalitie het beste met alle traditionele regeringspartijen er bij, hopelijk na de verkiezingen evenwichtig verdeeld over links en rechts,

de samenleving en daarmee ook de overheid moet zich drastisch aanpassen door de vergrijzing en er moeten grote keuzes gemaakt worden wat betreft de Europese Unie, in deze grote coalitie zal dat allemaal moeten gebeuren

[ Bericht 0% gewijzigd door zakjapannertje op 26-08-2012 10:20:59 ]
pi_116010261
Na twee jaar een zeer rechts kabinet wat hopeloos heeft gefaald mag links nu best wel wat domineren.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_116012645
leg me uit waarom de meerderheid heeft gestemd op :

VVD+D'66+CDA+GL+CU

Wat is dit ? Nog meer geld weghalen bij de onder- en middenklasse, maar niet op zondag ?
pi_116012653
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 01:51 schreef jisba het volgende:

VVD+D'66+CDA+GL+CU

Wat is dit ? Nog meer geld weghalen bij de onder- en middenklasse, maar niet op zondag en dierendag?
pi_116012776
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 01:51 schreef jisba het volgende:

VVD+D'66+CDA+GL+CU

Wat is dit ? Nog meer geld weghalen bij de onder- en middenklasse, maar niet op zondag ?
Kansloze klotecoalitie zou dit inderdaad zijn zeg, als dit het wordt komt mijn emigratie steeds dichterbij.
pi_116012794
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 01:58 schreef WJHunt het volgende:

[..]

Kansloze klotecoalitie zou dit inderdaad zijn zeg, als dit het wordt komt mijn emigratie steeds dichterbij.
Ja, het wordt zo wel aantrekkelijk gemaakt, de gedachte speelde ook al een tijdje diep in mijn onderbewustzijn.
pi_116012831
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Na twee jaar een zeer rechts kabinet wat hopeloos heeft gefaald mag links nu best wel wat domineren.
Ja, ook al vind ik Wilders af en toe onzin uitkramen, toch PVV + SP (+ eventueel PVDA, je moet iedereen een tweede kans geven), gewoon om de VVD en het CDA, de twee grootste oplichtersgroeperingen zwaar af te straffen.
pi_116012951
PVDA+SP+D'66 zou mijn voorkeur hebben, eventueel GL.

Kans is gering maar goed, dat is wel mijn droom-coalitie.
Alles moet ROOD.
pi_116013224
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 02:10 schreef Wazzim het volgende:
PVDA+SP+D'66 zou mijn voorkeur hebben, eventueel GL.

Kans is gering maar goed, dat is wel mijn droom-coalitie.
Kans dat de SP er in komt is nog niet eens zo klein. D'66, weet niet, ze zijn ergens voor afgestraft de vorige keer, PvdA, waarom ? Wouter Bos, die heeft niet veel goeds gebracht volgens mij. GL mag er best bij, die mogen ook eens regeren, ze kunnen hun naam beter in GroenRechts veranderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')