gaar bedrijf gewoon. hoop dat t met die mail wel goedkomt. zou zonde zijn als je t misloopt door zoiets onbenulligsquote:Op maandag 9 juli 2012 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, moest alleen met 01 02 of 07 beginnen, plus dat op het vakje van mijn adres niets kwam te staan
en ook goede hoop?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja het waren leuke jongens. Twee echte kakkers, een nog uit helmond, een andere weer uit nijmegen. Ze waren gewoon aardig en chill.
Mwoah. Veel meiden dus ik weet het niet. Ik ga het er niet op, kan het nooit tegenvallen.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de kledingadviezen
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn panty was trouwens gescheurd.Het viel niet op maar toch.
Vertel!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:29 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe je moest eens weten wat ik weleens voor aanbiedingen krijg als ik een kamer verhuur
have fun, mooie film welquote:Op maandag 9 juli 2012 22:30 schreef Kally het volgende:
Ik ga zo maar The Last King of Scotland opzetten
zuigen, of een naaktfotosessie met een ex miss. en meerquote:
hebbie Hachi al gekeken?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:30 schreef Kally het volgende:
Ik ga zo maar The Last King of Scotland opzetten
Nee hij ligt klaar, maar nog geen zin in jankenquote:
ahaquote:Op maandag 9 juli 2012 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
zuigen, of een naaktfotosessie met een ex miss. en meer
dit was bij de kamer die ik afgelopen lente verhuurde
hahaha, ik herken het.. Had um binnen, maar heb het kijken toen echt weken uitgesteldquote:Op maandag 9 juli 2012 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hij ligt klaar, maar nog geen zin in janken
En, had ze een kamer?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
zuigen, of een naaktfotosessie met een ex miss. en meer
dit was bij de kamer die ik afgelopen lente verhuurde
tranen sparen is niet nodig... Echt geloof me. zelfs de meeste stoere persoon op aarde gaat keihard janken bij deze film.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet die Haichi ook nog zien. Maar eerst eens tranen sparen.
Hee Miss!
Ja ik heb de mood er niet voorquote:Op maandag 9 juli 2012 22:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
hahaha, ik herken het.. Had um binnen, maar heb het kijken toen echt weken uitgesteld
Ik ben benieuwdddquote:Op maandag 9 juli 2012 22:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
tranen sparen is niet nodig... Echt geloof me. zelfs de meeste stoere persoon op aarde gaat keihard janken bij deze film.
Ik moet er wel genoeg hebben. Anders ben ik halverwege leeg en dan is het huilen zonder tranen. (BLOF LURKEN JULLIE MEE?!)quote:Op maandag 9 juli 2012 22:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
tranen sparen is niet nodig... Echt geloof me. zelfs de meeste stoere persoon op aarde gaat keihard janken bij deze film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |