Gesink ookquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze werden altijd gezien als potentiele TOUR- winnaars.......
Nee, alleen door een paar gekken.quote:
Gesink is natuurlijk overdreven maar ik vind niet dat er een einde aan het tijdperk Schleck gekomen is, daarvoor hebben ze te weinig gepresteerd.quote:
Paar jaar terug was dat toch een nieuwe regel, die overigens volgens mij nooit echt uitgevoerd is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom zou RS uit de Tour moeten stappen?
lekker insinuerende brief van die juryvoorzitterquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom zou RS uit de Tour moeten stappen?
Dan moet Astana maar weg. En Cofidis sowieso.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was wel een ander geval, dat ging vooral over z'n periode bij Astana.
hij hd ook erg veel nieuws te vertellenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:17 schreef mitt het volgende:
moet wel een natte droom zijn voor Hendriks, live op tv.
Als je Linkin Park aanzet met datzelfde nummer krijg je een heel ander gevoelquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:27 schreef heywoodu het volgende:
Dit lijkt wel een eerbetoon aan een overleden renner ofzo, met die muziek
ongeveer hetzelfde effect als het nemen van een diureticumquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als je Linkin Park aanzet met datzelfde nummer krijg je een heel ander gevoel
Absoluut. Wel mooie foto's overigensquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
pijn aan je orenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ware liefde.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou. Ze kijkt ook alleen maar naar hem.
Dit dus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou. Ze kijkt ook alleen maar naar hem.
Dat misschien wel, maar volgens mij zou ik haar gepraat al na een uur zat zijn. Irritant mens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou haar graag wel eens in bed krijgen![]()
![]()
Je moet ook niet praten...quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar volgens mij zou ik haar gepraat al na een uur zat zijn. Irritant mens.
Juist als of ze toestemming moet krijgen van de Gendt na welke vraag die ze beantwoord.quote:
Evelynquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |