Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
valt reuze mee.quote:
Via de tegenstanderquote:Op maandag 9 juli 2012 21:48 schreef Tim86 het volgende:
lol, speel nu even die silver cup tegen deCPU
El Kabir
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/125623531
Nee, was gewoon rechtstreeksquote:Op maandag 9 juli 2012 21:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Via de tegenstander![]()
Toch?
Lastig te zien, maar sowieso mooie goal
Wel tegen CPUquote:Op maandag 9 juli 2012 21:48 schreef Tim86 het volgende:
El Kabir
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nu dwing je me El Kabir nog een kans te geven
Held El Kabirquote:Op maandag 9 juli 2012 21:48 schreef Tim86 het volgende:
El Kabir
Dat zeg ik toch ook..quote:
Je stuurde me nog een inv? Wil je nu?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:55 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#fHMUhYLYbdR0d
Waarom Ribery en Robben omgedraaid?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:55 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
En anders kan je ze nog beter zo laten staan en swap wings aanzetten ingame. Hoef je niet eens voor te pauzeren.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom Ribery en Robben omgedraaid?
Links op rechts en rechts op links lijkt me veel lekkerder spelen
Da's wel erg weinig jaquote:Op maandag 9 juli 2012 21:57 schreef Rijst het volgende:
DGK je scoort echt weinigNiemand loopt 1 op 1
robben en ribery hoeven niet 1 op 1quote:Op maandag 9 juli 2012 21:57 schreef Rijst het volgende:
DGK je scoort echt weinigNiemand loopt 1 op 1
Je spits welquote:Op maandag 9 juli 2012 21:59 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
robben en ribery hoeven niet 1 op 1
mn scandinavische silverteam is ook echt om te huilenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
DGK is de eerste die ik meerdere keren pakkie heb gegeven
Hij had Ronaldo uit een pack, en hij speelt nog maar 3 weken.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:01 schreef Thorb het volgende:
Hij is zo te zien wel beter in handelen, of gebruikt microsoft points
Tegen je topteam toch nog 2-2 gewordenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:02 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
mn scandinavische silverteam is ook echt om te huilen
Hij maakte een statement.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:02 schreef Lindgren. het volgende:
Ragequit in de rust.
2x Traoré.So ein beast.
Welke Traoré ?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:02 schreef Lindgren. het volgende:
Ragequit in de rust.
2x Traoré.So ein beast.
en ik bak er sowieso weinig van vandaag, daarom staat nu de ps3 ook uit... voor ie t raam uit gaatquote:Op maandag 9 juli 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tegen je topteam toch nog 2-2 geworden
Wtf, 3 uur nonstop clubsquote:
We weten het nu wel hoor, verdomme.quote:
Ik denk het ook.quote:
thats how we rollquote:
Ik ben meestal al klaar na 2-3 potjesquote:
ik heb een halve gare CAM Virtual Pro...quote:Op maandag 9 juli 2012 22:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben meestal al klaar na 2-3 potjes
stuk leuker als het lekker loopt dan ookquote:Op maandag 9 juli 2012 22:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben meestal al klaar na 2-3 potjes
Mja, soms hebben we een winstreak, en dan weer een verliesstreakquote:Op maandag 9 juli 2012 22:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
stuk leuker als het lekker loopt dan ook
Echt absurd. Hij komt gewoon met gemak mee met mijn gouden team.quote:
Klopt ja, had hem eerst ook in mijn team van ongeveer een miljoen toen ik nog net niet genoeg had voor IF/SIF (?) Ramos, kon makkelijk mee.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt absurd. Hij komt gewoon met gemak mee met mijn gouden team.
ik speel nu echt tegen zo'n pauperverdediger waar je de hele tijd tegen kan sweaten via een-tweetjesquote:Op maandag 9 juli 2012 22:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik speel nu echt tegen zo'n sweaty teringpauper die alleen maar kan een-tweeen ..
Rijst?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik speel nu echt tegen zo'n sweaty teringpauper die alleen maar kan een-tweeen ..
Kijk die MOTM shinen danquote:Op maandag 9 juli 2012 22:16 schreef OmniRocket het volgende:
OHHHH vandaar dat Nederland met 2-1 van Portugal verloor! Lag allemaal aan FC Pino!
[ afbeelding ]
jbgs.jpgquote:Op maandag 9 juli 2012 22:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
wat een k**** spel. 2 schoten heeft 'ie. Die tyfussilvers kunnen ook HELEMAAL niks zeg.
gooi je controller tegen de muur!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
triest teringspel dit is echt ongelofelijk zeg.
ik kom zo wel jochiequote:Op maandag 9 juli 2012 22:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
triest teringspel dit is echt ongelofelijk zeg.
Dit. No mercyquote:
gelukkig dat wij jullie dan weer aan kunnen met FIFAquote:Op maandag 9 juli 2012 22:21 schreef BDIL het volgende:
Wij xbox clubbers kunnen jullie op de PS3 wel aan
DOE HET SLOOP ALLES OM JE HEENquote:Op maandag 9 juli 2012 22:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
Krijg ik ook nog rood voor een sliding van de zijkant.
Ik moet me nu echt inhouden voordat ik iets kapot smijt godverdomme zeg wat een aanfluiting dit.
Dit maakt me echt k(@*$@*$& aggresief
Jij lijkt me nog de beste van de stelquote:Op maandag 9 juli 2012 22:22 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
gelukkig dat wij jullie dan weer aan kunnen met FIFA
Mij maakt het geen fluit meer uit, ik weet toch wel dat ik ga verliezen als ik de eerste helft domineer en het 0-0 staat. Ik verlies dan 9 van de 10 keer. Vandaag ook een potje, 3-1 voor in de halve finale. Niets aan de hand en hij krijgt ineens een penal omdat de AI fucking gay doetquote:Op maandag 9 juli 2012 22:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
Krijg ik ook nog rood voor een sliding van de zijkant.
Ik moet me nu echt inhouden voordat ik iets kapot smijt godverdomme zeg wat een aanfluiting dit.
Dit maakt me echt k(@*$@*$& aggresief
Vergeet niet een filmpje te maken en up te loaden!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
Excuseer mij, heren, even een oude headset uit elkaar trekken.
Als je zo denkt, dan sta je al achter!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mij maakt het geen fluit meer uit, ik weet toch wel dat ik ga verliezen als ik de eerste helft domineer en het 0-0 staat. Ik verlies dan 9 van de 10 keer. Vandaag ook een potje, 3-1 voor in de halve finale. Niets aan de hand en hij krijgt ineens een penal omdat de AI fucking gay doeten ja hoor, meneer heeft het momentum mee.
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kan je ook via de mobiel een foto uploaden op FOK? Dan maak ik een foto van mijn kapotte headset.
Ik kan er weinig aan doen dat de AI zich als een homofiel gedraagt of dat de tegenstander zijn keeper alles eruit houdt en die van mij alles laat glippenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als je zo denkt, dan sta je al achter!
grappig dat niemand op mijn tv kijkt.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:16 schreef OmniRocket het volgende:
OHHHH vandaar dat Nederland met 2-1 van Portugal verloor! Lag allemaal aan FC Pino!
[ afbeelding ]
ik herken het, vooral met keepers als Hart of Cech.... maar gewoon blijven gaan, als je blijft creeeren blijf je kans houden dat hij een keer goed valt.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kan er weinig aan doen dat de AI zich als een homofiel gedraagt of dat de tegenstander zijn keeper alles eruit houdt en die van mij alles laat glippen
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
Excuseer mij, heren, even een oude headset uit elkaar trekken.
ook daar een foto van graag!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
Heb ook nog een soort brandwondje ofzo, omdat ik aan dat touwtje van de headset zat te trekken en het langs mijn huidje schuurde
Ja nee die zie je niet zo goedquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ik speel nu echt tegen zo'n pauperverdediger waar je de hele tijd tegen kan sweaten via een-tweetjes
Valium nodig?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
THORB OPTIEFEN MET JE KUTPARTY DENK JE DAT IK DAAR NU ZIN IN HEB?
Jaquote:
fake ... buy now price 20kquote:Op maandag 9 juli 2012 22:33 schreef Rijst het volgende:
huh wtf
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat is er mis met z'n stem?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:29 schreef Thorb het volgende:
[..]![]()
Met zijn stem samen is dit wel grappiger
Waaromquote:
kloptquote:
Leuk teamquote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
Wanneer mijn Vela en Dos Santos niet meer bevalt dan ga ik deze maken
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
Wanneer mijn Vela en Dos Santos niet meer bevalt dan ga ik deze maken
[ afbeelding ]
quote:
En ook ongeveer 8x zo duurquote:
Op RM ook?quote:
Lukakuquote:Op maandag 9 juli 2012 23:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie weet er nog spelers die nu een waardeloze gold zijn en die worden getransferd zodat ze misschien silver kunnen worden?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/135/1809789.page#17956146
Waarom gebruik je niet 'swap wings' ? Dan hebben Robben en Ribery 9chemquote:Op maandag 9 juli 2012 21:55 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
Beter dan met jou erbij.quote:
Ik denk niet dat ze 78>74 gaan doen en hij moet eerst nog getransferd worden. Ik heb wel Schone genoemd in dat topic ook al zijn zijn stats niet echt goed. Ze kunnen zijn stats altijd nog beter maken ook al gaat hij in rating omlaagquote:
Waz met jouquote:
Schone verdient geen downgrade naar silver.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze 78>74 gaan doen en hij moet eerst nog getransferd worden. Ik heb wel Schone genoemd in dat topic ook al zijn zijn stats niet echt goed. Ze kunnen zijn stats altijd nog beter maken ook al gaat hij in rating omlaag
Fus stopt er iedere maand mee. En dan begint hij weerquote:Op maandag 9 juli 2012 23:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Fuszy heeft even wat aan die arme Rijst zonder coins gegeven
Stop je er trouwens mee Fuszy?
Zou echt nergens op slaan iddquote:Op maandag 9 juli 2012 23:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Schone verdient geen downgrade naar silver.
Het maakt mij niet uit of het wel of niet verdiend is en dan nog kunnen ze hem wel betere stats geven maar lagere overall ratingquote:Op maandag 9 juli 2012 23:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Schone verdient geen downgrade naar silver.
Ik vond Leite in ieder geval fantastisch op RM. Danilinho had ik in een 4-3-2-1, was ook notbad.jpg Alleen jammer van z'n rare workrates.quote:
Geniale naam idd. Maar volgend jaar zal hij niet in FUT zitten of hij moet naar een andere club gaanquote:Op maandag 9 juli 2012 23:41 schreef Tim86 het volgende:
lol, ik kom er nu pas achter dat Manoel eigenlijk Manoel Messias Carvalho heet. Wat een geniale naam
Een deel wel en een deel niet. Het is niet willekeurig, maar sommige leagues worden wel echt overschat.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:48 schreef Vijf_voor het volgende:
Waren Kabir, Sharaawy, Donk en dat soort zilveren toppers vorig jaar ook al goed? Of maakt EA een paar willekeurige spelers 'goed' om de markt interessant te houden?
Kabir is veel te goed in fifaquote:Op maandag 9 juli 2012 23:48 schreef Vijf_voor het volgende:
Waren Kabir, Sharaawy, Donk en dat soort zilveren toppers vorig jaar ook al goed? Of maakt EA een paar willekeurige spelers 'goed' om de markt interessant te houden?
Doe gewoon, toon je goede kant eens en maak deze kinderman blij!quote:Op maandag 9 juli 2012 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
Trade your Ronaldo for my full team?! My team: Eto, young, walcott, yaya toure, essain, lampard, cole, kompany, terry, evra, mata, nani, hazard, tevez, bale
Totale waarde <150k.
PS3 waarde Ronaldo 600k+.
Stuur ik dat terug, krijg ik: "yes i need coins"
El Kabir was 66 rated volgens mij. El Shaa zat er niet in, maar je had wel al hele goede BraSilvers met als duurste BraSilver Geovanni. 80 pace, 81 shooting en 5* Verder had je nog een aantal 5* skillers (Marlos zat er al in) Dit jaar zijn er gewoon heel veel spelers die wel meer pace hebben gekregen maar ze zijn in rating omlaag gegaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:48 schreef Vijf_voor het volgende:
"give me some coins"quote:Op maandag 9 juli 2012 23:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe gewoon, toon je goede kant eens en maak deze kinderman blij!
Serero speelt duizend x lekkerder, samen met Cabral en Sarpong een bazen silver eredivisie team. Verlies bijna nooit.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kabir is veel te goed in fifadie speelde niets klaar dit seizoen bij Cagliari en hij was verhuurd door een nobody club uit zweden ofzo
That's not enough bitch!!!!quote:Op maandag 9 juli 2012 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
"give me some coins"Natuurlijk. Hier heb je 200k.
"kkgier"quote:Op maandag 9 juli 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
That's not enough bitch!!!!
Ok, hier heb je nog 300K!
Ik heb Luckie Luc in de spitsquote:Op maandag 9 juli 2012 23:54 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Serero speelt duizend x lekkerder, samen met Cabral en Sarpong een bazen silver eredivisie team. Verlies bijna nooit.
Elyounoussi en Leonardo zijn ook veel te goed als je ze vergelijkt met het echt of ze moeten ineens veel beter zijn geworden. Elyounoussi gaat volgens mij naar de Serie A (in FUT nog Serie B) dat had ik in ieder geval wel gelezen.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kabir is veel te goed in fifadie speelde niets klaar dit seizoen bij Cagliari en hij was verhuurd door een nobody club uit zweden ofzo
Ach, zo zijn er nog wel 1000 spelers overratedquote:Op maandag 9 juli 2012 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Elyounoussi en Leonardo zijn ook veel te goed als je ze vergelijkt met het echt of ze moeten ineens veel beter zijn geworden. Elyounoussi gaat volgens mij naar de Serie A (in FUT nog Serie B) dat had ik in ieder geval wel gelezen.
Luc is geen silver maar gold..quote:Op maandag 9 juli 2012 23:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb Luckie Luc in de spitsna Vela de beste zilver spits qua prijs kwaliteit.
nvm ik dacht Luc de Jong.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Laat verbeteren maar aan anderen over.
Dyslectische kutquote:
Soms is het absurd makkelijk. Gisteren nog de Facebook gevonden van een gast waar ik tegen speelde.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:59 schreef Toefjes het volgende:
Soms heb ik echt zin om alles op alles te zetten om achter iemands adres gegevens te komen
quote:
Hoe dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Soms is het absurd makkelijk. Gisteren nog de Facebook gevonden van een gast waar ik tegen speelde.
Gaat naar Pescara jaquote:Op maandag 9 juli 2012 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Elyounoussi en Leonardo zijn ook veel te goed als je ze vergelijkt met het echt of ze moeten ineens veel beter zijn geworden. Elyounoussi gaat volgens mij naar de Serie A (in FUT nog Serie B) dat had ik in ieder geval wel gelezen.
Echt niet normaal dit. Hele 2e helft speel ik die gast helemaal scheel. Elke keer als hij de bal kreeg was het enige wat hij kon: lange bal naar voren en wachten tot ik weer kwam. Ging echt helemaal nergens over. En weer overduidelijke handicap. Benzema met zn pace 90 die traag als een slak isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Soms is het absurd makkelijk. Gisteren nog de Facebook gevonden van een gast waar ik tegen speelde.
Jij bnt geen kutje tog? :$quote:
Toefskes, handicap is geloelllllquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt niet normaal dit. Hele 2e helft speel ik die gast helemaal scheel. Elke keer als hij de bal kreeg was het enige wat hij kon: lange bal naar voren en wachten tot ik weer kwam. Ging echt helemaal nergens over. En weer overduidelijke handicap. Benzema met zn pace 90 die traag als een slak isHandicap + fifa mongool tegenover je is te frustrerend.
Nu maak jij het dus meequote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt niet normaal dit. Hele 2e helft speel ik die gast helemaal scheel. Elke keer als hij de bal kreeg was het enige wat hij kon: lange bal naar voren en wachten tot ik weer kwam. Ging echt helemaal nergens over. En weer overduidelijke handicap. Benzema met zn pace 90 die traag als een slak isHandicap + fifa mongool tegenover je is te frustrerend.
Neen Tim Boektoe, heden middag nog bewezen met Rijst. Hij won van me met non shiney golds, en zijn miljoenen formatie schoof ik ter zijde met een vloeiende 2-0quote:
Nee ik stopte met lezen bij Dyslectisch. Ik ben een worst van 35 cm :$quote:
Nou, dat is waterdicht dan ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Neen Tim Boektoe, heden middag nog bewezen met Rijst. Hij won van me met non shiney golds, en zijn miljoenen formatie schoof ik ter zijde met een vloeiende 2-0
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nou, dat is waterdicht dan ja.
Er is maar 1 booster in het spel en dat is manager Toefjes. Bij ieder team waar hij bij zit ben ik onverslaanbaar en bij de andere teams verlies ik weleens.
Conclusie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nou, dat is waterdicht dan ja.
Er is maar 1 booster in het spel en dat is manager Toefjes. Bij ieder team waar hij bij zit ben ik onverslaanbaar en bij de andere teams verlies ik weleens.
Conclusie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die had ik ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:14 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga weer een silver team maken rondom mijn Fifa held van het eerste uur: Tommy Oar
Was een elftal dat vreselijk goed draaide, maar MLS nam die rol over. Ga lekker spelen voor match coins en die coins investeren in een eredivisie silver teamquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die had ik ook.Met Ozbiliz aan de andere kant.
George > Beerensquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:15 schreef Tim86 het volgende:
Eerst dacht ik dat Oar wel goed was, maar toen ontdekte ik Cabral
En dan Beerens op rechts mijn zijn 5 star weak foot
Beerens voor 2800 coins schrik ik wel een klein beetje vanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:15 schreef Tim86 het volgende:
Eerst dacht ik dat Oar wel goed was, maar toen ontdekte ik Cabral
En dan Beerens op rechts mijn zijn 5 star weak foot
Niet alleen in dit spel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:18 schreef DannyDeko het volgende:
Jammer dat Arshavin zo;n luie hond is in dit spelLigt er een heel gat voor 'm blijft ie gewoon voor de middenlijn stil staan...
Beerens heeft een gouden UP, daarom is hij wat duurder geworden. Heeft ook een tijdje 10k ofzo gekostquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Beerens voor 2800 coins schrik ik wel een klein beetje vanMet George scoorde ik ook vreselijk veel.
Claim harde euro's van hem voor het schenden van je copyright!!11quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
van een hele tijd geleden.Urby Emanuelson heeft mijn Youtube video op zijn Facebook gedeeld.
![]()
Urbyquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
van een hele tijd geleden.Urby Emanuelson heeft mijn Youtube video op zijn Facebook gedeeld.
![]()
Ik speel nu tegen een skillteam met brasilvers en CR7. Maar hij kan niet op tegen Kandji en Cummingsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
Als Ronaldo het trouwens op zijn heupjes krijgt is 'ie echt niet te stoppen.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/125632591
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Stijfje.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Haha, dan ben je officieel ingedeeld in categorie baasquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Denk het niet eigenlijk. Was er al FUT toen Juve in de Serie B zat, Tim?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:39 schreef DutchSL het volgende:
Zal Rangers FC volgend jaar nog in FUT zitten? Op basis van de Schotse competitie niet, maar het is toch wel commercieel interessant voor EA..
River Plate zit er dit jaar in en die waren ook gedegradeerdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:39 schreef DutchSL het volgende:
Zal Rangers FC volgend jaar nog in FUT zitten? Op basis van de Schotse competitie niet, maar het is toch wel commercieel interessant voor EA... ziet er naar uit dat ze een aantal spelers aan hun contract houden, zitten toch mooie silvers tussen.
Ja, ik had er drie in mijn ploeg zitten waaronder dus Wallacequote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
River Plate zit er dit jaar in en die waren ook gedegradeerd
Veel spelers gaan weg bij Rangers maar er blijven nog wel een paar over zoals Wallace, die op basis van stats de beste NIF silver LB uit het spel is.
Niet dat iemand (ik in ieder geval niet) daar van wakker ligt maar tochquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:54 schreef Tim86 het volgende:
Die zitten dan echt niet meer in FIFA lijkt me.
Ik denk dat DarkSonic een weekje niet kan slapen hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet dat iemand (ik in ieder geval niet) daar van wakker ligt maar toch
Dat valt wel mee, maar je kon bijna elke Rangers silver voor meer dan 500 verkopen in het begin en die badge was ook best wel wat waardquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk dat DarkSonic een weekje niet kan slapen hoor
nicequote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:06 schreef Thorb het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/125634877
Clubs volleytje
1-1 in de 89' minuut
Vind je het wel leuk om met dat team te spelen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:12 schreef Toefjes het volgende:
Nou de eerdere deceptie is weer weggespoeld door een mooie regelmatige 4-1 overwinning, 2x Falcao en 2x Benzema. Benzema 16 wedstrijden 9 goals, Falcao 23 wedstrijden 17 goals Het is veel te weinig
zal wel niet..hopen op een IFquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:11 schreef GuRBuH het volgende:
Ik weet nu al zeker dat de helft er weer niet in zit bij Heerenveen volgend seizoen
@Tim: Met paar +puntjes pace hoop ik
Het is 1 van de clubs met de grootste aantal fans als je kijkt bij die EA Club supporters toestandquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet dat iemand (ik in ieder geval niet) daar van wakker ligt maar toch
Ja, dat wel, heb het gevoel dat ik de tegenstander echt gek kan maken, vanavond 2 keer gedaan, waar ik 1 keer geheel tegen de verhoudingen in verloor. Maar het aantal goals valt me wel tegen, heb vooral met Falcao het gevoel heel veel kansen te missen. Misschien toch die kleine Argentijn maar eens uit de hoge hoed toveren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vind je het wel leuk om met dat team te spelen?
Dat is gek. Ik vind dat schot van Falcao net zo goed als die van Ibra. Misschien zelfs beter. Zijn finesse shotsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat wel, heb het gevoel dat ik de tegenstander echt gek kan maken, vanavond 2 keer gedaan, waar ik 1 keer geheel tegen de verhoudingen in verloor. Maar het aantal goals valt me wel tegen, heb vooral met Falcao het gevoel heel veel kansen te missen. Misschien toch die kleine Argentijn maar eens uit de hoge hoed toveren.
Ik ga het morgen wel proberen met Falcao als linker spits en Benzema als rechterspits, kan ik waarschijnlijk meer gebruik maken van de finesse shots van Falcao, en de shotpower van Benzemaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is gek. Ik vind dat schot van Falcao net zo goed als die van Ibra. Misschien zelfs beter. Zijn finesse shots![]()
Het is echt jammer dat hij niet zo groot is als Ibra anders was het de beste spits.
Zou kunnen, de overgrote meerderheid hier speelt op consoles.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:28 schreef Ramkraker het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de controls op de PC versie echt verschrikkelijk bagger?
FIFA op de PC is niet aan te raden neequote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:38 schreef Ramkraker het volgende:
Die verdedigers van mij doen gewoon niks, ik ram als een gek op de pijltjes en ze rennen gewoon weg van de tegenstander.. lijkt wel alleen of ik de aanval kan besturen. Fifa 12 voor de PC nu al de miskoop van het jaar -.-
Als de tegenstander met de bal aan komt rennen, dan springt mijn hele verdediging weg en staat die 1 op 1 met de keeper.. gelukkig is vermeer een baas die alles houd.. maar echt leuk is het nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
FIFA op de PC is niet aan te raden nee
4500, oh wacht xbox.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Al over de 4000 heen? Of verder gezakt?
Naar wie kijken we?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:19 schreef Kamikazie het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?Hij is nog beetje blokkerig maar weet niet hoe ik dat beter krijg....
Hahahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:25 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Mihaylov heeft een goede vakantie gehad zo te zien
FUUUUquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:27 schreef Tim86 het volgende:
Heeft iemand anders voor me gedaan..heb er de ballen verstand van
Vast weer ff de vriendin van Wout aangeduwdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:25 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Mihaylov heeft een goede vakantie gehad zo te zien
Gelukt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:26 schreef Kamikazie het volgende:
Tim, hoe heb jij jou gifje zo scherp en toch onder de 50kb gekregen?
True, is niet bepaald vervelend om naar te kijkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar die UI van pascal kan echt wel prima hoor.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
True, is niet bepaald vervelend om naar te kijken
En met dat beeld voor mn ogen ga ik nu lekker slapen.
Daar heb ik die van mezelf voorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Truste
Niet stiekem fappen op mijn UI hè!
http://futhead.com/12/player/1547quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:31 schreef Toefjes het volgende:
9 schoten, 0 goals. Ik ben er klaar mee. Elftal gaat op de TP
Als ik met TOTY Falcao en TOTY Benema 0 goals uit 9 schoten haal ben ik gewoon eenquote:
Castro is een handicap killer.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik met TOTY Falcao en TOTY Benema 0 goals uit 9 schoten haal ben ik gewoon een
[ afbeelding ]
Dan kan ik Jezus Christus daar neerzetten, maar ben gewoon slecht
Elftal stond al op de TP toen je Castro posttequote:
Ik ga nog even de blessure van Falcao wegspelen met mn MLSjes en dan naar de lokale telecom winkel, kijken of ze mn simkaart even bij kunnen knippen, zodat ik de Galaxy officieel in gebruik kan nemenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sowieso zijn silversquads heerlijk om te hebben. Je handicapped al die golds met een bronze bank
Ik bedoelde Castro ook niet voor dat Liga BBVA team ofzoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elftal stond al op de TP toen je Castro postteGa eens een dagje nadenken over een nieuw elftal. Bundesliga lijkt me wel leuk, 4-3-2-1 met TOTY Gomez
Kijken of ik daar wél mee kan scoren.
Oké, zou elke winkel in principe moeten kunnen. Als diegene het niet kan en je er echt snel mee aan de gang wil kan je altijd nog via internet een tangetje kopen, die kost 15 euro maximaal. Trouwens, als hij geknipt is, moet je vragen of je de overige SIM ook nog mag houden, dan kan je altijd je SIM nog terugdoen in een andere telefoon. Dan kan je die Micro SIM in de normale SIM klikken zeg maar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga nog even de blessure van Falcao wegspelen met mn MLSjes en dan naar de lokale telecom winkel, kijken of ze mn simkaart even bij kunnen knippen, zodat ik de Galaxy officieel in gebruik kan nemen
Goede tip, merciquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oké, zou elke winkel in principe moeten kunnen. Als diegene het niet kan en je er echt snel mee aan de gang wil kan je altijd nog via internet een tangetje kopen, die kost 15 euro maximaal. Trouwens, als hij geknipt is, moet je vragen of je de overige SIM ook nog mag houden, dan kan je altijd je SIM nog terugdoen in een andere telefoon. Dan kan je die Micro SIM in de normale SIM klikken zeg maar.
Daar kan je aardig wat Full HD Don en Ad footage op kwijtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goede tip, merci
Ik ga morgen op mijn vrije dag denk ik even achter een SD kaart aan, voor een eurotje of 30 32GB erin klikken
Haha, goud toch? Het beeldscherm heeft echt een extreem scherpe resolutie, dus films voor onderweg ergens naar toe zijn best tof dan. En muziek. En purnoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar kan je aardig wat Full HD Don en Ad footage op kwijt
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, goud toch? Het beeldscherm heeft echt een extreem scherpe resolutie, dus films voor onderweg ergens naar toe zijn best tof dan. En muziek. En purno
2 jaar geleden nog 60-70 euro voor betaald, microSD 32gb (of eigenlijk mijn ouders)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goede tip, merci
Ik ga morgen op mijn vrije dag denk ik even achter een SD kaart aan, voor een eurotje of 30 32GB erin klikken
Mijn oog is op deze gevallen: http://www.alternate.nl/h(...)016872/?event=searchquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
2 jaar geleden nog 60-70 euro voor betaald, microSD 32gb (of eigenlijk mijn ouders)
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn oog is op deze gevallen: http://www.alternate.nl/h(...)016872/?event=search
Wel jammer dat het instellen van een mp3 ringtone via een programmatje moet. Ik ga deze geniale ringtone nemen:
Bij deze de AIVD ingelichtquote:
Ik scoor nu aan de lopende band met ze. Benzema schiet zooo hard, dat is niet leuk meer.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik met TOTY Falcao en TOTY Benema 0 goals uit 9 schoten haal ben ik gewoon een
[ afbeelding ]
Dan kan ik Jezus Christus daar neerzetten, maar ben gewoon slecht
Dus nu win je eindelijk eens af en toe?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik scoor nu aan de lopende band met ze. Benzema schiet zooo hard, dat is niet leuk meer.Falcao met z'n power heading en 97 jumping is ook ziekelijk. Jammer dat ze bij jou niet presteren.
En ook welkom in dit topic.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:29 schreef WeHD het volgende:
[..]
Ik vind dat we veel hebben aan dit plaatje.
Ja en van jou altijd natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dus nu win je eindelijk eens af en toe?
Ik laat je winnen omdat je anders steeds boos wordt na zoveel nederlagen (op verzoek van je ouders)quote:
Cvitanich is terug naar Ajax toch ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:23 schreef GuRBuH het volgende:
Nieuwe spelers in de Eredivisie: http://www.chuzzz.com/?id=13942
(Alleen van Buitenland > Nederland. Hoe zit dat met Cvita btw? )
Volgens mij mocht hij de finale van de Copa Libertadores(?) nog spelen met Boca. Verder weet ik het niet.quote:
Hij trainde weer mee met Ajax gisterquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Volgens mij mocht hij de finale van de Copa Libertadores(?) nog spelen met Boca. Verder weet ik het niet.
Oh chill. Van mij mag ie daar blijven, leuk Eredivisie spitsjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij trainde weer mee met Ajax gister
Zijn IF is echt fijn. Nooit met de NIF gespeeldquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh chill. Van mij mag ie daar blijven, leuk Eredivisie spitsje
nu weer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |