Denk niet dat ze daar erg blij van wordt, om 2 uur s nachts..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik ga mijn moeder bellen om te zeggen dat ik van haar hou.
Dus, sinds wanneer is dat?quote:sinds hij overal commentaar op heeft
Dat heb ik al gedaan. Sloten overal opzetten ga ik erg veel problemen mee krijgen, denkik.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En eveneens documenten beveiligen. Zoveel mogelijk obstakels opwerpen.
Over twee jaarquote:
Sinds mijn stiefvader er is begint ze echt zo te doen. Beetje onderdanig, hij boven mij.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:12 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Tering, wat een kut moeder heb je...... En die stiefvader verdiend ook een nekschot.
Ik heb al iets kluis-achtigs, en het huis uit gaan gaat nog 2 jaar wachtenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:16 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar erg blij van wordt, om 2 uur s nachts..
en TS, zoals gezegd: kijk of je het huis uit kunt.. maar ik ben bang dat dat ergens blijkbaar geen optie is, anders had je dat al wel gedaan..
Volgende optie, als je het geld hebt, koop een degelijke kluis voor op je kamer en dan niet zo'n lullig geldkistje-kluis. (ook handig voor later) Daar doe je dan al je waardevolle spullen in als je weg bent van huis. Dit kun je toch niet openbreken of fatsoenlijk optillen.
Ik denk dat ie dan een keer een kamer aantreft waarvan alle deuren zijn opgegehakt met een bijl en helemaal niet meer dicht kunnenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:16 schreef Pizza_Boom het volgende:
Wat denk je van een nieuwe kast met een hangslot erop? En gewoon overal sloten op bouwen, combinatiesloten, dus cijferslot en sleutel voordat deze open gaan. Kunnen ze in je kamer, maar nergens bij.
Denk het niet, want hij is er zo een:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar belangrijke vraag, in een goeie knokpartij, zou jij winnen van je stiefpa?
Dus is het zo'n dunne hagenees die denkt dat ie stoer is omdat ie rondhangt met de harde kern van ado, of meer zo'n bouwvakker die echt bij de harde kern hoort?
quote:
Ik ben zestienquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een tokkieouders.
Waarom kun je pas over 2 jaar het huis uit?
Ja, soms. Komt weinig goed van, een serieus gesprek met hem kan je niet houden want ik ben een 'klein snotjong'.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:17 schreef Wynhead het volgende:
hmm een haat/liefde relatie.
Spreken jullie (jij en stiefpa) elkaar eens? Behalve tijdens het avondeten?
Mocht het niets worden, eis dan dat je recht hebt op een stuk privacy.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |