quote:
film?quote:At the beginning of the movie when's character sees the maintenance man, the man is smoking a cigarette. Cusack tells him he should quit smoking. This pays tribute to the book, which was based around cigarette companies instead of gun makers.
quote:In the novel, the lawsuit is filed against a tobacco company. This screenplay was in development for several years and, after the release of The Insider, all subsequent scripts involved a lawsuit against a gun manufacturer. Although, the movie contains various references to tobacco.
quote:The much anticipated bathroom scene in film , where Rohr confronts Finch is the first ever dialog in a movie betweenand
. It was written while the rest of the movie was being filmed, after someone on the crew found out that the two, though they had been friends since 1956, had never starred in a movie together. It was finally shot on a single day at the very end, weeks after both
and
had finished their other work.
Checked.quote:
quote:When her child goes missing, a mother looks to unravel the legend of, an entity who allegedly abducts children.
Dat schiet lekker op. Bovendien is Intre verdwenen. Doe jij een opstarter als koploper zijnde?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef Sands het volgende:
Even opgezocht...film heeft al 75 votes en staat nu een 4.4
Draait hij op dit moment in de bioscoop misschien? Dan kan de vraag nog wel. Al heb ik geen idee want ik volg de nieuwste films niet zo...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef Sands het volgende:
Even opgezocht...film heeft al 75 votes en staat nu een 4.4
Country Datequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Draait hij op dit moment in de bioscoop misschien? Dan kan de vraag nog wel. Al heb ik geen idee want ik volg de nieuwste films niet zo...
Niet in Nederland?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Country Date
USA 12 March 2012 (South by Southwest Film Festival)
Hong Kong 19 March 2012 (Hong Kong Filmart)
USA 31 August 2012 (limited)
France 5 September 2012
Turkey 7 September 2012
Spain 31 October 2012
De titel was The Tall Man.quote:This is the story of Palm Island, the tropical paradise where one morning Cameron Doomadgee swore at a policeman and forty-five minutes later lay dead in a watch-house cell. This is also the story of that policeman, the tall enigmatic Christopher Hurley who chose to work in some of the toughest and wildest places in Australia, and of the struggle to bring him to trial. The Tall Man is a story in luminous detail of two worlds clashing - and a haunting moral puzzle that no viewer will forget.
Geduld is een schone zaak, en dan d'r bij. Tis Intre die de vraag moet stellenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:13 schreef Desunoto het volgende:
Ik wil niet ongeduldig overkomen, maar... komt de vraag nog?
precies, dat duurt altijd wat langerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak, en dan d'r bij. Tis Intre die de vraag moet stellen
Of totdat iemand een opstarter doet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
precies, dat duurt altijd wat langer
Hoeveel tijd?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Een Paintvraag! Over een tekenfilm!
Ik heb The Lion King al een tijdje liggen, maar het is toch al zo'n vijftien jaar geleden dat ik 'm gezien heb. Paint een memorabele scène uit de film, die ik met mijn verouderde kennis toch kan herkennen. Het gaat hier om Paintkwaliteit, niet om grapjes of kwantiteit.
Negen jaar doe ik al mee, het is pas sinds een jaar ofzo dat ik wat trager reageer... Het zal de ouderdom zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak, en dan d'r bij. Tis Intre die de vraag moet stellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In paint vond ik em toch mooier eruit zien...Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik dacht dat het een neushoorn was bij jouquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Bij jou kun je tenminste herkennen dat de olifant een olifant is, in plaats van een grijze vleken je hebt scar
ik bedoelde aan de ander kant, bij de hand...quote:
Een giraffe zonder vlekkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik bedoelde aan de ander kant, bij de hand...
Hij heeft wel vlekken!quote:
Ik kan gewoon heel snel en consequent gnoes paintenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:06 schreef tombolafan het volgende:
oh de gnoes zijn geknipt en geplakt, ik wilde net posten dat het zo knap was in korte tijd
Wat goed van jequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:07 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik kan gewoon heel snel en consequent gnoes painten
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:43 schreef tombolafan het volgende:
Tsssssssssssssss ik had hetzelfde idee
Die kon ik zo gauw even niet terugvindenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:04 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
De verhoudingen kloppen niet helemaal, dat weet ik... maar ik heb m'n best gedaan!
quote:
Deze man:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die kon ik zo gauw even niet terugvinden
whahahahahahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
dyonvbaal ging helaas in de fout door een Indische olifant te tekenen, waar dat natuurlijk een Afrikaanse olifant moest zijn.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:27 schreef tombolafan het volgende:
ja maar ja maar, deze is toch 100x beter in alle opzichten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met de kennis van nu was dat inderdaad een fraaiere afbeelding, helaas liet mijn geheugen me in de steek. Maar de punten zijn uitgedeeld, the show must go on!quote:Paint een memorabele scène uit de film, die ik met mijn verouderde kennis toch kan herkennen.
Ik had niet eens geweten dat het dat was...quote:
nopequote:Op woensdag 11 juli 2012 00:03 schreef dyonvbaal het volgende:
er zal vast wel een Klaus zijn geweest
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik twijfel een beetje, maar volgens mij is het Brute Force
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |