Dan nog... Je bent toch niet goed wijs als ouder als je daar voor 10 uur in de rij gaat staan voor het knøllenbrøllenkindebød?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:47 schreef Tegan het volgende:
Boh, ik snap wel waarom ouders hun mini's meenemen naar de Ikea, allemaal de schuld van de Ikea.
Dat prijsvoordeel zou voor mij nooit opwegen tegen de ergernis van duizenden mensen en opgefokte kinderen om je heen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:14 schreef Tegan het volgende:
Maar waar vind je nu een maaltijd inc. toetje voor 1,95 en een speelparadijs en een dagje uit in een. En dan kan je ook nog terwijl je dit alles doet je huis opknappen. De Ikea moet het maar minder aantrekkelijk maken voor mini's.
Laten zij dan allemaal naar de Ikea gaan. Dan hebben wij rust.quote:
CarrieLips.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Er staat hierachter een auto in de fik. Volgens mij trek ik dat gedoe gewoon aan.
Goed plan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten zij dan allemaal naar de Ikea gaan. Dan hebben wij rust.
That's me!quote:
Als jullie mooi weer hebben, ga dan maar vast hard lachen, want hier is de moesson begonnnen.quote:
ik heb ooit de ondervloer bij M-M mee gelegd dus ik ben daar altijd voor te porrenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:29 schreef CherryLips het volgende:
Komen jullie mij dan ook ooit helpen met het leggen van laminaat?
Vandaag is het weer hier ook wat natter dan we gewend zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:03 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als jullie mooi weer hebben, ga dan maar vast hard lachen, want hier is de moesson begonnnen.
KomtkommerTijd.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Is 't hier ook komkommertijd of ligt dat aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |