Maar je bent bij FM toch niet echt de club maar alleen de coach?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het meest debiele onderdeel van FM zijn de contractonderhandelingen met jezelf over je eigen contract. Biedt de club je een verlenging aan voor 475.000 per jaar, vraag je 500.000, bieden ze weer 475.000...![]()
En dat geld print het spel ook niet even automatisch voor je uit.
Zit jij nog steeds in je modpsychose?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:57 schreef DonRaja het volgende:
Als dat FM geneuzel niet stopt gaat konijn plaatjes posten! Dit is een serieuze waarschuwing mensen...
Daarom slaat het idee van een contract ook nergens op, qua knaken. Je zou gewoon moeten tekenen en klaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar je bent bij FM toch niet echt de club maar alleen de coach?
bij die slechte copy van ea kan je er huizen van kopen enzo.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het meest debiele onderdeel van FM zijn de contractonderhandelingen met jezelf over je eigen contract. Biedt de club je een verlenging aan voor 475.000 per jaar, vraag je 500.000, bieden ze weer 475.000...![]()
En dat geld print het spel ook niet even automatisch voor je uit.
quote:
Dat is helemaal droevig.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bij die slechte copy van ea kan je er huizen van kopen enzo.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Doe eens normaal zo leuk was het nietWel effectief overigens over dat spel wordt niet meer gesproken.
[ afbeelding ]
Ik doe mee.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:05 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, terug naar niveau.
Ik boycot meme's, wie doet er mee?
Ik deed al veel langer meequote:Op maandag 9 juli 2012 21:05 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, terug naar niveau.
Ik boycot meme's, wie doet er mee?
Bij deze ban ik Steven voor het zijn van een Hipster wat toch wel een groot onderdeel in veel meme's is.quote:
Wie ben jij nou weer?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zit jij nog steeds in je modpsychose?
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij deze ban ik Steven voor het zijn van een Hipster wat toch wel een groot onderdeel in veel meme's is.
dudequote:
Het geheugen, de legende, de anti-hipstar; in elke gewenste volgorde.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wat is er mis met modieuzes bier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |