SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ah, zonder de uitleg was het al gelijk duidelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 20:26 schreef Solique het volgende:
[..]
EUS = End user Services = Support aan klanten/werknemers
SDM = Service Delivery Manager = Beheer/Managen van processen en IT afdelingen
Volgens mij is daar nogal wel wat werk in te vinden.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, zonder de uitleg was het al gelijk duidelijk
is niet aan mij besteedquote:Op maandag 9 juli 2012 20:32 schreef El_Thijs het volgende:
En weer verder
Foei mutsie, dat je er geen opende!
Nee nee, je wachtte net zolang totdat iemand anders het deedquote:
oh, ben je er zo eenquote:
Ok, tja typ het zo uit mijn hoofd.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, zonder de uitleg was het al gelijk duidelijk
Lastige punt is dat eisen vaak in ervaringsjaren is en certificeringen.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij is daar nogal wel wat werk in te vinden.
is niet aan mij besteedquote:
quote:
Dan helemaal welkom to the clubquote:Op maandag 9 juli 2012 20:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Lastige punt is dat eisen vaak in ervaringsjaren is en certificeringen.
Laat ik op beide punten pas een junior/broekie wezen.
Jij gaat erg graag met de zweep over hequote:
ik vrees dat dat wel aan haar besteed isquote:Op maandag 9 juli 2012 20:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij gaat erg graag met de zweep over he
Max?quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik vrees dat dat wel aan haar besteed is
De konijntjes-damequote:
Ze heeft graag de touwtjes in handenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik vrees dat dat wel aan haar besteed is
dan zit je toch goed?quote:
Als Ruud Gullit met zijn rasta kapsel tegen Rusland in '88quote:
Alles goed?quote:
Ik heb juist relatief veel ervaring maar weinig certificaten. Maar het komt wel goed.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan helemaal welkom to the club
Ik loop tegen hetzelfde aan, en bedrijven willen niet graag met iemand in zee die op papier geen ervaring heeft. Als bedrijven daar eens overheen stapten... maar dat is wishful thinking.
Eendjequote:
ik heb er ff over nagedacht, ik ga er verder niet op inquote:
Allicht, en je hebt nog werk tot eind dit jaar. Dus de druk is nog niet zo heel erg hoog.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heb juist relatief veel ervaring maar geen certificaten. Maar het komt wel goed.
Nee, want dan gaat ze er nog een keer met de zweep eroverquote:Op maandag 9 juli 2012 20:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb er ff over nagedacht, ik ga er verder niet op in
Nee, ok. Maar geen zin om te wachten liever zsm een baan.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, en je hebt nog werk tot eind dit jaar. Dus de druk is nog niet zo heel erg hoog.
Sorry ik heb geen netwerkquote:Op maandag 9 juli 2012 20:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, ok. Maar geen zin om te wachten liever zsm een baan.
Maar nu ik hier op fok! het gemeld heb zijn er al mensen gaan rondvragen en mail voor mij
oh hoi mensen van fok, ik wil ook een andere baan...kroonprins ofzoquote:Op maandag 9 juli 2012 20:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Maar nu ik hier op fok! het gemeld heb zijn er al mensen gaan rondvragen en mailen voor mij.
je kunt het niet aan zekerquote:Op maandag 9 juli 2012 20:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb er ff over nagedacht, ik ga er verder niet op in
Goed te horen!quote:
Stiekem zijn we gewoon bang van je.quote:
Heel mooi toch! Misschien had ik nog iets voor je, maar volgens mij kwam je niet uit Brabant toch?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Maar nu ik hier op fok! het gemeld heb zijn er al mensen gaan rondvragen en mailen voor mij.
Nee, niet bepaald.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heel mooi toch! Misschien had ik nog iets voor je, maar volgens mij kwam je niet uit Brabant toch?
kloptquote:
Helaas, anders had ik misschien nog wel een bedrijf dat mensen verder opleid tot beheerder en ze dan bij klanten plaatst voor projecten (ook detachering dus eigenlijk).quote:Op maandag 9 juli 2012 20:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald.
Woon in de Randstad, wil liever werk in omgeving A'dam.
Weekend of vakantie?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gewerkt, had liever weekend gehadMaar mag verder niet klagen.
Vakantie duurt nog een week of 10quote:Op maandag 9 juli 2012 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weekend of vakantie?
Klagen mag best, maar of het helpt is een tweede
Nog nieuwe dieren in de opvang erbij?
Tot laterquote:Op maandag 9 juli 2012 20:55 schreef mutsieflutsie het volgende:
ik ben er weer vandoor![]()
misschien tot laters
Dat is vrij lang jaquote:Op maandag 9 juli 2012 20:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vakantie duurt nog een week of 10
Waar heen?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:55 schreef mutsieflutsie het volgende:
ik ben er weer vandoor![]()
misschien tot laters
jammer van het woordje 'nog' in je zinquote:Op maandag 9 juli 2012 20:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Harp spelen is geen ontspanning, dat is hard werkenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tot later
[..]
Dat is vrij lang ja
Ach, je hebt je harp toch om te ontspannen
Marokkoquote:
het kan ook zijn dat ze al vakantie heeft en het nóg 10 weken duurtquote:
Maar je wordt er wel beter vanquote:Op maandag 9 juli 2012 20:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Harp spelen is geen ontspanning, dat is hard werken
[..]
Marokko
neuh...tis al zo druk op mijn kastquote:Op maandag 9 juli 2012 21:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jajajaja wil je mij op de kast jagen?
Nog 10 weken werken dan. Zo goed?
Moet je daar weer uit komen...quote:
Mooi land.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Harp spelen is geen ontspanning, dat is hard werken
[..]
Marokko
Voor werk?quote:
Waarom? In de kast is het ook fijn hoorquote:
Blijf maar lekker zitten dan.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom? In de kast is het ook fijn hoor
whut?quote:
niet in een koelkastquote:Op maandag 9 juli 2012 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom? In de kast is het ook fijn hoor
Zonde van de kast.quote:
Krijg je ijslollies.quote:
nee, dat is een ijskast (vriezer)quote:
Gekoelde worst dan, sheesh.quote:
Ja maar niet alleen hoorquote:
blijft het lichtje in de koelkast niet aan dan als de deur dichtgaat?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar niet alleen hoorben bang in het donker
warme worst is toch veul lekkerderquote:
Gast, verander in je monster en stel je niet zo aan.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar niet alleen hoorben bang in het donker
Rookworstquote:
quote:
Hoeist, André van Duinquote:
goeie worst iddquote:
dat kan...het zou ook rookwost kunnen zijn.quote:
Ja maar, ja maarquote:Op maandag 9 juli 2012 21:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gast, verander in je monster en stel je niet zo aan.
ach...tijnquote:Op maandag 9 juli 2012 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar![]()
niemand vindt mij lief
![]()
Zeker wel. Zou zo mijn worst tussen d'r broodjes leggen.quote:
Ze pesten mijquote:
Oh ok....doei?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze pesten mijdus niet leuk, ik ga wel weg hier
Vraag het aan Connyquote:
doe niet zo malquote:Op maandag 9 juli 2012 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
je hebt iemand aan je bed vastgeketend?quote:
Ik?quote:
tieten zijn behoorlijk vrouwelijk hoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:32 schreef mutsieflutsie het volgende:
tis wel weer een mannendiscussie merk ik
Dat zou tijd wordenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Huh? Gaat over worst, is juist een vrouwenonderwerp!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:32 schreef mutsieflutsie het volgende:
tis wel weer een mannendiscussie merk ik
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:32 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
niemand kunnen vinden![]()
of bied jij je aan
quote:
Nee wacht!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:32 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
niemand kunnen vinden![]()
of bied jij je aan
zijn alleen mannen online tijdens die discussiequote:Op maandag 9 juli 2012 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Huh? Gaat over worst, is juist een vrouwenonderwerp!
We deden het voor jullie!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:34 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
zijn alleen mannen online tijdens die discussie
Ik doe zo mijn best voor je Tijn maar het lukt niet...sorryquote:
Sorry maar van shoppen, schoen, kleren en make up heb ik geen verstandquote:Op maandag 9 juli 2012 21:34 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
zijn alleen mannen online tijdens die discussie
van worst wel danquote:Op maandag 9 juli 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry maar van shoppen, schoen, kleren en make up heb ik geen verstand
Geeft niet ik ben geen toyboy van 20 die ze kan vermaken met de inhoud van haar kratjesquote:Op maandag 9 juli 2012 21:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik doe zo mijn best voor je Tijn maar het lukt niet...sorry
ik ook maar mijn ouders zeiden niks over bierquote:Op maandag 9 juli 2012 21:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat is gek. Ik heb vroeger altijd geleerd dat ik geen worst van vreemde mannen aan mocht nemen.
Ja dat een worst op zijn tijd best lekker kan smaken. Rookworst, bloedworst, vleesworst, hema worst, knackworst, etcquote:
ja...mij wil ze wel een buttplug van 34cm in mijn reet steken...nou jeejquote:Op maandag 9 juli 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geeft niet ik ben geen toyboy van 20 die ze kan vermaken met de inhoud van haar kratjes
Hoi autoquote:
Ik heb ook geen idee, waar het over gaat, maar goed ik kom net binnengelopen..quote:
oh, is dit twitter?quote:
het ging over worstquote:Op maandag 9 juli 2012 21:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, waar het over gaat, maar goed ik kom net binnengelopen..
Unox!quote:
nou volgens iemand was het een vrouwenonderwerp, maar op dat moment waren er alleen mannen hierquote:
Wat dan allemaal?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:44 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou volgens iemand was het een vrouwenonderwerp, maar op dat moment waren er alleen mannen hier
dus ja ik vraag me nu wel een aantal dingen af
Jullie stonden natuurlijk weer voor de spiegelquote:Op maandag 9 juli 2012 21:44 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou volgens iemand was het een vrouwenonderwerp, maar op dat moment waren er alleen mannen hier
dus ja ik vraag me nu wel een aantal dingen af
Wat jij hier nog doetquote:
Op die vraag is geen antwoord mogelijk. Volgende vraagquote:
Op elke vraag is een antwoord mogelijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op die vraag is geen antwoord mogelijk. Volgende vraag
Nee. Vorige vraagquote:Op maandag 9 juli 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op die vraag is geen antwoord mogelijk. Volgende vraag
we laten je graag in die waanquote:Op maandag 9 juli 2012 21:46 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
moet ik die discussie echt aangaan.......winnen jullie toch niet
Ik hou mijn handdoek al klaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:46 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
verzin zelf wat om te zeggenquote:
Nee, dat gun ik je nog nietquote:
Dat laten wij jou denken dat je wintquote:Op maandag 9 juli 2012 21:46 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
We verliezen ammunitie.quote:
spuit elf ook om de hoekquote:Op maandag 9 juli 2012 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat laten wij jou denken dat je wint
Ik heb niet opgegeven ik ben gewoon nooit begonnenquote:
Wat dan wel?quote:
Iets met worst.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:50 schreef STING het volgende:
Ik heb wat gemist, wat is precies de stelling?
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:49 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nee jij bent lekker origineel door mn eigen opmerkingen tegen me te gebruiken
quote:
en twitterquote:Op maandag 9 juli 2012 21:50 schreef STING het volgende:
Of je worst lustquote:Op maandag 9 juli 2012 21:50 schreef STING het volgende:
En het gaat er steeds warmer aan toequote:Op maandag 9 juli 2012 21:53 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
hehehe pas maar op waarmee je het eens bent
Weet jij het wel dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:53 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
poeh, ik schrok me een hoedje zegquote:
Hoquote:Op maandag 9 juli 2012 21:55 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]de strijd van muts tegen de mannen
en muts wint
Alleen mannen die in je broekje willen laten je winnenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:55 schreef mutsieflutsie het volgende:
en muts wint
Als jij dat wilt meisje, als jij daar blij van wordt. Dan doen wij dat voor jouquote:Op maandag 9 juli 2012 21:55 schreef mutsieflutsie het volgende:
en muts wint
ik heb daar ook nog wat over te zeggen hequote:Op maandag 9 juli 2012 21:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alleen mannen die in je broekje willen laten je winnen
gelukkig wel zeg, anders had ik medelijden met jequote:Op maandag 9 juli 2012 21:57 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ik heb daar ook nog wat over te zeggen he
Mwa weinig hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 21:57 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ik heb daar ook nog wat over te zeggen he
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:53 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
quote:
stelletje zolder autisten hierquote:Op maandag 9 juli 2012 21:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
MsMessy? Moet jij je grapjes ook al uitleggen hier?
Peach!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:57 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Het was je bijna gelukt de mensen weg te jagen
Dat ging over wat heul anders!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:56 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
wie had het grootste commentaar over opgeven
hoeft niet hoor kan goed voor mezelf opkomenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gelukkig wel zeg, anders had ik medelijden met je
waar niet dan? in WoW?quote:
Kijk nou uit. Voor je het weet zijn mensen weer zwaar beledigd.quote:
Spreek die naam niet uit!quote:
ik win gewoon al moet ik daarvoor vals spelenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:01 schreef El_Thijs het volgende:
Of ik nu wel of niet in iemands broek wil komen, als ik kan winnen dan wil ik dat ook
ik zit gelukkig in mn keldertjequote:Op maandag 9 juli 2012 22:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kijk nou uit. Voor je het weet zijn mensen weer zwaar beledigd.
Alleen?quote:
ik krijg toch wel de schuldquote:Op maandag 9 juli 2012 22:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kijk nou uit. Voor je het weet zijn mensen weer zwaar beledigd.
Blijkbaarquote:Op maandag 9 juli 2012 21:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
MsMessy? Moet jij je grapjes ook al uitleggen hier?
O, je hebt een Zwitserse stiefvader?quote:
En terecht. Ik ben veel te belangrijk om de schuld te krijgen.quote:
toch vaker fietsen dusquote:Op maandag 9 juli 2012 22:04 schreef ArTiC het volgende:
ik zou wel weer eens in mijn eigen oude broeken willen komen...
*kijkt naar pens*
Tuurlijk...beledig nooit een man in zijn eigen huisquote:Op maandag 9 juli 2012 22:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En terecht. Ik ben veel te belangrijk om de schuld te krijgen.
Ja want waarom zou je in andermans oude broek willen komenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:04 schreef ArTiC het volgende:
*kijkt naar pens*
quote:
ja...of vaker neukenquote:
Mijn probleem is juist andersom. Ben sinds vorig jaar iets van 12 kilo afgevallen en nu zakken al mijn oude broeken af. Dat oogt zo lullig als je net af staat te rekenen in de supermarkt.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:04 schreef ArTiC het volgende:
*kijkt naar pens*
in die oude broek zit een kern van waarheid.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:05 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja want waarom zou je in andermans oude broek willen komen
Nieuwe kopen danquote:Op maandag 9 juli 2012 22:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mijn probleem is juist andersom. Ben sinds vorig jaar iets van 12 kilo afgevallen en nu zakken al mijn oude broeken af. Dat oogt zo lullig als je net af staat te rekenen in de supermarkt.
ja dat is kut en genant...krijg je weer telefoonnummer van net te jonge kassameisjes in je hand gedrukt enzoquote:Op maandag 9 juli 2012 22:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mijn probleem is juist andersom. Ben sinds vorig jaar iets van 12 kilo afgevallen en nu zakken al mijn oude broeken af. Dat oogt zo lullig als je net af staat te rekenen in de supermarkt.
Ik wil zo veelquote:
Ja. Of een straatverbod, net als de vorige keer.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja dat is kut en genant...krijg je weer telefoonnummer van net te jonge kassameisjes in je hand gedrukt enzo
Ach we moeten allemaal wel eens de broekriem aanhalenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nogal. Ik heb er drie gaten bij moeten prikken met een priem.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ach we moeten allemaal wel eens de broekriem aanhalen
ik las: met een Pienquote:Op maandag 9 juli 2012 22:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nogal. Ik heb er drie gaten bij moeten prikken met een priem.
3 maarquote:Op maandag 9 juli 2012 22:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nogal. Ik heb er drie gaten bij moeten prikken met een priem.
Die heeft 'r eigen gaten.quote:
Zo scherp is Pien nu ook weer nietquote:
Een stuk scherper dan jij, tijntje. Vergis je niet.quote:
En die priem jij met je eigen priem?quote:
Ik ben best bot ja inderdaadquote:Op maandag 9 juli 2012 22:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een stuk scherper dan jij, tijntje. Vergis je niet.
Ik zag je al lopen met een snee aan je hand.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een stuk scherper dan jij, tijntje. Vergis je niet.
Daar heb ik niks mee te maken!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zag je al lopen met een snee aan je hand.
Aan mijn arm bedoel je? Dat klopt wel, maar staat los van Pien. (en van borderline ook trouwens, no worries)quote:Op maandag 9 juli 2012 22:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zag je al lopen met een snee aan je hand.
komt omdat je altijd onder de radar vliegtquote:
Zou het dat zijnquote:Op maandag 9 juli 2012 22:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
komt omdat je altijd onder de radar vliegt
quote:
Ok, goed ingedektquote:Op maandag 9 juli 2012 22:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Aan mijn arm bedoel je? Dat klopt wel, maar staat los van Pien. (en van borderline ook trouwens, no worries)
Andere opties zijn nog erger hoorquote:
Kan dat ook hier in dit topic?quote:
goei ideequote:
ja, ik doe een liedje...moet jij de artiest radenquote:
Geen idee hoe die artiest ook al weer heetquote:Op maandag 9 juli 2012 22:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, ik doe een liedje...moet jij de artiest raden
lalalalallalabamba
lalalallalallalabamba
lalalalallalalaalalbamba
lalalalalalalabamba
en?
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee hoe die artiest ook al weer heetja ik kan googlen maar dat vind ik te makkelijk
Goed nummerquote:Op maandag 9 juli 2012 22:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, ik doe een liedje...moet jij de artiest raden
lalalalallalabamba
lalalallalallalabamba
lalalalallalalaalalbamba
lalalalalalalabamba
en?
Nietquote:Op maandag 9 juli 2012 22:28 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou heb het ff uitgetest hoor.........niks voor mij
Och, dat geeft toch nietquote:Op maandag 9 juli 2012 22:34 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
heb best veel met muziek.......maar ben hiermee te sloom
ach..tief toch op met je love songsquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ach..tief toch op met je love songs![]()
ik ken maar 1 'love' song
Kan je niet tegen je verlies dan? Ik wil je dat best leren. Ik heb ervaringquote:
Met verliezen?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je niet tegen je verlies dan? Ik wil je dat best leren. Ik heb ervaring
tuurlijk kan ik tegen mijn verliesquote:Op maandag 9 juli 2012 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je niet tegen je verlies dan? Ik wil je dat best leren. Ik heb ervaring
hedde gij nog ne platenspeler dan?quote:
Hij probeert in d'r broek te komen.quote:
Ja daar ben ik nog best goed in verliezen. Vandaag 3 keer verloren met Carcassonne van mijn broertjequote:
Spelletje spelen dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:40 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
tuurlijk kan ik tegen mijn verlies
Dat is toch geen spelletjequote:
strippesten?quote:
ik sta voorquote:Op maandag 9 juli 2012 22:43 schreef automatic_ het volgende:
Tijn? Ik ga het haar wel leren, goed?
Ben jij een avondje vrij
Daarom probeer ik het maar nietquote:Op maandag 9 juli 2012 22:41 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou een goede mep en het is ook klaar
Oh dat is goedquote:Op maandag 9 juli 2012 22:43 schreef automatic_ het volgende:
Tijn? Ik ga het haar wel leren, goed?
Ben jij een avondje vrij
ik sla mannen wel hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 22:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom probeer ik het maar niet
Sla geen vrouwen
[tijnbrein hossel move]quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[tijnbrein hossel move]
wij spelen alleen spelletjes waar we allebei bij winnen baby
[/tijnbrein hossel move]
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[tijnbrein hossel move]
wij spelen alleen spelletjes waar we allebei bij winnen baby
[/tijnbrein hossel move]
Nee, ik ga nu spelletje met haar doen.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is goedwacht even het was de bedoeling dat ik met mutsie een spelletje ging doen niet jij
Als de eerste slag of aanval van een vrouw danwel man komt, dan is verdedigen gerechtvaardigdquote:
Een echte vrouwen-match!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik ga nu spelletje met haar doen.
Oke, veel plezier. Mutsie wil mij alleen maar pesten en daar heb ik geen zin inquote:Op maandag 9 juli 2012 22:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik ga nu spelletje met haar doen.
Plagen is kusjes vragen. Houd dat maar in je achterhoofd.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, veel plezier. Mutsie wil mij alleen maar pesten en daar heb ik geen zin in
helemaal achteraanquote:Op maandag 9 juli 2012 22:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Plagen is kusjes vragen. Houd dat maar in je achterhoofd.
pesten is voor mij een kaartspelquote:Op maandag 9 juli 2012 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus ik moet meisje gaan plagenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Plagen is kusjes vragen. Houd dat maar in je achterhoofd.
In het donkerste hoekje.quote:
Snap ik jongen. ik neem het gewoon over.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 22:51 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
pesten is voor mij een kaartspel![]()
maar je kans is nu voorbij he tijn
voor mij ook, heb zelfs een pesten app op mijn foonquote:Op maandag 9 juli 2012 22:51 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
pesten is voor mij een kaartspel![]()
maar je kans is nu voorbij he tijn
Gelukkig zijn niet alle meisjes zoals jijquote:Op maandag 9 juli 2012 22:52 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nee meisjes plagen is klappen vragen
Dan moet je haar wel inmakenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Snap ik jongen. ik neem het gewoon over.
Ja tijn, zeg het maar eens jongen!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig zijn niet alle meisjes zoals jijEr zijn ook meisjes die lief zijn
hehe eindelijk mn reputatie terugquote:Op maandag 9 juli 2012 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig zijn niet alle meisjes zoals jijEr zijn ook meisjes die lief zijn
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
hehe eindelijk mn reputatie terug
Alleen als ze mutsieflutsie hetenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:52 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nee meisjes plagen is klappen vragen
speciaal voor jou hequote:Op maandag 9 juli 2012 22:56 schreef ArTiC het volgende:
ik dacht de avondetappe op te zetten maar ik zie zingende/lallende bejaarden
ga van mijn TV !
Slaap lekker Tijnquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb twee ansichtkaarten over. Stuur een DM/PM als je een ansichtkaart wil ontvangen.
Nog een uur en dan wordt je weer dat monsterquote:
hoezo? hier op de hoek verkopen ze ook ansichtkaarten hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb twee ansichtkaarten over. Stuur een DM/PM als je een ansichtkaart wil ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |