wie niet...quote:Op maandag 9 juli 2012 20:03 schreef Fom het volgende:
300 euro, zonder al die accessoires, wel met hoes. Kom ik hem wel voor ophalen
omdat ik hem snel wil hebben ben ik bereid om 300 euro te betalen zonder de accessoires, en zonder de hoes!quote:Op maandag 9 juli 2012 20:03 schreef Fom het volgende:
dat ligt aan de eventuele koperquote:Op maandag 9 juli 2012 19:56 schreef Fruitsalade het volgende:
Laptopstand, keyboard en converter(s) eventueel los verkopen?
verdubbel en je komt in de buurtquote:Op maandag 9 juli 2012 20:03 schreef Fom het volgende:
zoals in de OP staat stik ik in de apparaten en hoef dus geen mini unit.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:16 schreef xatlad het volgende:
525 geboden.
of inruil met goede mini + externe brander en laptop tas tevens
http://tweakers.net/price(...)lk146m.html#tab:info
+ 265 euro
dvd writerquote:Op maandag 9 juli 2012 22:28 schreef Fom het volgende:
Wat voor een optisch ding zit erin dan? CD-speler, superdrive, dvd-speler?
Zoals al eerder aangegeven verkoop van MacBook heeft prioriteitquote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:33 schreef Neo_ het volgende:
Zou de laptopstand graag overnemen en evt de DVI converter
Dat zal Mac2Sell zijn? Ja, die kopen ze ook in dus hun prijs ligt natuurlijk nog iets lager dan de werkelijke waardequote:Op zondag 15 juli 2012 23:32 schreef Wootism het volgende:
Had zo'n online calculator gevonden, die zegt dat de laptop nog ruim ¤ 550,- waard is.
TS zit dus erg netjes incl. de accessories
Ja klopt dat was Mac2Sell!quote:Op maandag 16 juli 2012 05:35 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat zal Mac2Sell zijn? Ja, die kopen ze ook in dus hun prijs ligt natuurlijk nog iets lager dan de werkelijke waarde
Heel voordelig dit, dusquote:Op maandag 16 juli 2012 17:19 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ja klopt dat was Mac2Sell!
Was inderdaad vergeten mee te nemen dat ze ook inkopen, dus dan kan je wel rekenen op ¤ 650,-
heb sommige bieders inderdaad uitgelegd dat een macbook van E 400,- doorgaans een defect heeft of gestolen is. Kenners weten inderdaad dat deze laptop qua snelheid sommige huidige modellen achter zich laat. Maar ik zit niet om geld verlegen dus ik wacht rustig af tot iemand hem wil hebbenquote:Op maandag 16 juli 2012 17:37 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Heel voordelig dit, dus
Als ik er nog geen had zou ik 'm zeker kopen, TS. Je zal heus wel snel een koper vinden
Zo'n 2,0 GHz Core 2 Duo kan nog prima mee inderdaad. Ik kom zelf van een 2,4 GHz Core 2 Duo iMac en ik heb voor colleges een i5 MacBook Pro gekocht, maar alleen omdat mijn vader dat liever zag i.v.m. garantie.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:46 schreef skittelman het volgende:
[..]
heb sommige bieders inderdaad uitgelegd dat een macbook van E 400,- doorgaans een defect heeft of gestolen is. Kenners weten inderdaad dat deze laptop qua snelheid sommige huidige modellen achter zich laat. Maar ik zit niet om geld verlegen dus ik wacht rustig af tot iemand hem wil hebben
Vind het alleen zo jammer dat volgend college jaar weer eerstejaars voor +/- 1000 euro een mac kopen terwijl ze voor bijna de helft een snellere 2de hands kunnen kopen.
¤ 425? Heb jij een plank voor je hoofd?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:20 schreef Bram.Kingston het volgende:
weet het beter ik bied je er 425 voor
Als jij denkt dat TS een MacBook voor een telefoon gaat ruilen denk ik toch van wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:32 schreef Bram.Kingston het volgende:
Ik niet maar als jij denk dat ik een telefoon van 549 + 300 ga ruilen voor ene macbook nee.
ik ben trotse eigenaar van een sensation xe dus hoef geen oude telefoonquote:Op maandag 16 juli 2012 22:33 schreef mitchelll0181 het volgende:
![]()
Appelzaadje .. Go fish or something ..
Iphone 4S + 125 ?
Goede staat, heeeele lichte krasjes op de voorkant
Kan je eindelijk een echte telefoon in bezit hebben sla je t afquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:11 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik ben trotse eigenaar van een sensation xe dus hoef geen oude telefoon
ik heb liever een telefoon voor gevorderden en niet een voor dummiesquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:35 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Kan je eindelijk een echte telefoon in bezit hebben sla je t af
Haha ( geintje ) succes met de verkoop verder
Zoals al eerder gezegd, deze MacBook is die ¤ 600 dubbel en dik waard.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:29 schreef BundyChen het volgende:
Even serieus he, je kan toch niet menen dat 400E geen redelijk bod is voor een laptop uit 2008 ?
via tweakers iemand die ¤600 wil betalen (kan mail tonen ter verificatie) maar deze persoon is nog op vakantie. Als je echter ¤600 bied mag je hem hebben (andere koper weet dat hij verkocht kan zijn als hij terug komt)quote:
Ik zou mezelf niet echt een fanboy noemen... als dat het geval was zou ik namelijk ook met een iPhone en/of iPad rondlopen. Ik heb echter een Android telefoon en daar ben ik ook super tevreden mee.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:24 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahaha echt heelk apple topic altijd ..
Definitie van fanboywel nuttige posts altijd hoor ...
Zo is dat. Groot gelijk heb je. Dan doet tenminste nog iemand het..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:00 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik zou mezelf dan eerder een kenner noemen
Waarom verkoopt Nassim jouw Macbookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |