Ik ben heel goed in zeuren.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
vaker zeuren, kan wel
Nog nooit gezien, weer een maffe Drontse creatie?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee malle, voedingsgel voor die beesten.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Natuurlijk ken je die wereldse heidense dingen niet als je in de kop van overijssel woont, mallerd.
Dafuq, zelfs ik heb grotere borstenquote:
Hee, ze doen eindelijk watquote:Op maandag 9 juli 2012 19:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
9 Juli, we schrijven het jaar des Heren 2012. Alles rustig en wel in de kolonie.
Totaaloverzicht van de op het oog rustige en vredige kolonie
[ afbeelding ]
Maar wat is dit? Laten wij eens van dichterbij kijken.
[ afbeelding ]
VERDOMME GATVERDETERINGTYFUS BAH BAH BAH WAAAAAT DE FUCK BEZIELT JULLIE ER ZIJN VEERTIENJARIGEN BIJ GODVERDOMME TYF EEN EIND OP MET DIE GORE
[ afbeelding ]
JA HOOR EN TERWIJL JE ELKAARS FLAMOESEN EN AARSEN VOLPOMPT LAAT JE DE KINDEREN ONBEHEERD EN ONBESCHERMD ACHTER GATVERDAMME JULLIE MOETEN JE SCHAMEN
[ afbeelding ]
EN LEG VERDOMME EENS UIT WAT DIE VIEZIGE WITTE BROKKEN ZIJN
[ afbeelding ]
Toddlers and Tiarasquote:Op maandag 9 juli 2012 19:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Allemachtig zeg, wat is dat nou weer voor programma?
picsquote:Op maandag 9 juli 2012 20:02 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dafuq, zelfs ik heb grotere borstenMaar goed
.
Je liegt.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:02 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dafuq, zelfs ik heb grotere borstenMaar goed
Ik snap ook niet echt waarom mannen van die giga dingen zo leuk vinden somsquote:Op maandag 9 juli 2012 20:04 schreef vogelkooi het volgende:
Grote tieten..... van die hangdingen.... geef mij maar pronte borstjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |