Serieus, wat een mongolen zeg. Volgens mij heeft ruim de helft van die lui niet eens een rijbewijs maar stappen ze gewoon toch in de auto omdat ze sowieso lak hebben aan regels en dit land.
Veel te hard in de bebouwde kom, moet kunnen! Is stoer! Limiet, man fuck die Hollanders met hun limiet! Gewoon zo hard mogelijk door die straten raggen. Anderen moeten maar uitkijken terwijl Mohammed achter het stuur aan het bellen is met Achmed die ergens opgehaald moet worden.
Voorrang geven wanneer ze een uitrit verlaten, echt nog nooit van gehoord. Doen ze dus ook niet. Wellicht omdat ze het niet snappen maar ik gok toch vooral omdat ze zichzelf ontzettend belangrijk vinden. Anderen moeten maar hun repsect tonen omdat zij Marokkaans zijn en daarbij hoort dus ook te allen tijde voorrang verlenen aan lelijke BMW's met Arabisch gejank op 10 uit de speaker.
Opletten, kijken naar de weg? Totaal niet nodig. Gewoon lekker boksen met je bijrijder is veel stoerder. Ze moeten blijkbaar altijd laten zien dat ze het alpha mannetje zijn (ofzo) Als er een fietser wordt aangereden is dat toch echt vooral de schuld van die fietser. Had die daar maar niet moeten fietsen terwijl bestuurder Mohammed even afgeleid was omdat hij een onderonsje had met Achmed.
quote:
Op maandag 9 juli 2012 21:00 schreef 75020 het volgende:Als er een stoplicht voor bijvoorbeeld rechtdoor op rood staat pakken ze gewoon vaak de baan voor linksaf of rechtsaf om de rij wachtende auto's te passeren om vervolgens op het kruispunt alsnog rechtdoor over te steken. Ik zie het bijna dagelijks en altijd is het een grafmarokkaan. Elke keer weer hoop ik dat er zo een hond door een voorbij denderende vrachtwagen geramd zal worden maar helaas.
Als ik een aso zie rijden, dan is het 9 van de 10 keer een Marokkaan. 't Lijkt Opsporing Verzocht wel.
Klacht: Marokkanen in het verkeer
[ Bericht 20% gewijzigd door Nielsch op 10-07-2012 08:09:10 ]