abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113978370

De extreme prestaties zijn overigens gewoon standaard
Bereid je maar voor; dat wordt browsen met de snelheid van het licht, gamen alsof je je zelf in de film bevindt en een beeldkwaliteit die sowieso op je netvlies brandt, allemaal dankzij de krachtige quad core processor Je valt geheid voor het strakke, minimalistische design. En je gaat je nog verbazen over de camera die ook bij weinig licht levendige en mooie foto’s weet te schieten.

Super camera
Met deze camera hoef je nooit een shot te missen. De camera start razendsnel op en is direct klaar voor gebruik: Houd de sluiterknop ingedrukt en maak razendsnel 4-5 foto’s per seconde. Daarbij hoef je eigenlijk niet eens te kiezen voor film of voor foto - met de Video Pic functie heb je het allebei tegelijk. En als de omstandigheden verre van ideaal zijn - denk aan weinig licht, of geen licht, de camera lost het voor je op.

Subliem geluid
Je raakt niet snel uitgepraat over de geluidskwaliteit van je nieuwe HTC One X. Beats Audio™ levert namelijk een totaal nieuwe geluidservaring. Muziek, games, films, video's... voortaan geniet je van de volle en rijke studiogeluid! Dankzij de muziek hub heb je al je muziek, je favoriete audio apps en internet radio voortaan onder één knop hebt; maakt het allemaal veel sneller toegankelijk.

Strak design
We hebben nogal wat aandacht besteed aan de details met de bedoeling de telefoon een strak design te geven maar ook sterker en lichter te maken. De unibody behuizing vervaardigd van polycorbonaat valt op door zijn 4,7 inch HD scherm, mooie rondingen, de glanzende zijkanten, en mat afgewerkte achterkant.

Besturingssysteem: Android™ 4.0 met HTC Sense™ 4.0
Processor: Tegra 3 1,5 GHz quad core + 500 MHz companion core
Geheugen: 32 GB intern geheugen, 1 GB RAM
Beeldscherm: 4,7 inch HD 720p touchscreen (resolutie 1280 x 720)
Afmetingen: 134,36 x 69,9 x 8,9 mm
Gewicht: 130 gram inclusief batterij
Camera: 8 MP lens F2.0, 1080p HD video-opnamen. 1,3 MP camera voorkant, 720p voor videochat
Geluid: Beats Audio™
Batterij: 1800 mAh

Androidcentral: "HTC easily has a winner in the One X."
Electricpig: "This is to my mind the best Android phone yet made."
Engadget: "Buying a One X is a lot like getting a unicorn -- it's wild, fast, white, beautiful, expensive and fickle."
Mobileburn: "The One X is the kind of phone that just leaves you breathless."
Modaco: "Is the HTC One X a triumphant return to form for HTC? I would have to say yes, it's a fantastic phone!"
Slashgear: "The One X is leagues ahead of where the Sensation series left off."
Techradar: "The next-generation Android platform, all rolled into one."
Tweakers: "De beste en meest vooruitstrevende Android-telefoon van dit moment."
The Verge: "It’s one of the best mobile devices I’ve ever used, period."
Wired: "One of the best smartphones on the market, and the best Android phone you can buy right now, period."
Brutal. Fucking. Metal.
pi_113978655
Als je van de snelheid wilt genieten moet je hem wel constant aan de lader houden :') anders dan dat, wel een fijn en snappy toestel ja.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_113979267
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Als je van de snelheid wilt genieten moet je hem wel constant aan de lader houden :') anders dan dat, wel een fijn en snappy toestel ja.
Ja, de batterij is niet het beste onderdeel van de HOX :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_113979515
quote:
19s.gif Op maandag 9 juli 2012 19:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ja, de batterij is niet het beste onderdeel van de HOX :')
Ik denk dat dat nog niet zo zeer het probleem is. Het is vooral de brute power + gigantisch scherm wat het probleem veroorzaken.
pi_113979663
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 19:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nog niet zo zeer het probleem is. Het is vooral de brute power + gigantisch scherm wat het probleem veroorzaken.
Een iets grotere/sterkere batterij had geen overbodige luxe geweest, met zn 1850 (toch?) mah is hij nog aan de kleine kant, je ziet bij telefoons regelmatig al >2000/2100
pi_113980340
Ik geloof dat het zelfs maar 1800 was. Mijn vraag uit het vorig topic nogmaals, voor hij over het hoofd gezien wordt.

quote:
5s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:17 schreef Quir het volgende:
Ik hoor soms terwijl ik typ ineens een dof tikje, iemand enig idee wat dit is? Het lijkt op willekeurige momenten te gebeuren.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_113982218
Ja batterij is idd het probleem. Misschien iemand die al een externe batterij heeft geprobeerd? Als hoesje om je HOX bijv?
pi_113986417
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2012 19:26 schreef Quir het volgende:
Ik geloof dat het zelfs maar 1800 was. Mijn vraag uit het vorig topic nogmaals, voor hij over het hoofd gezien wordt.

[..]

ik heb hier toevallig over gelezen ergens op internet. Het is je NFC die aanstaat en iets heeft gevonden of zo.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_113986502
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:02 schreef lvw88 het volgende:
Ja batterij is idd het probleem. Misschien iemand die al een externe batterij heeft geprobeerd? Als hoesje om je HOX bijv?
Die heb ik besteld en is nog steeds niet aangekomen, schijnt 1 maand te duren voor ie hier is. Ff afwachten dus.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_113989246
NFC?
pi_113989282
Ik keek over de Google hit met beschrijving heen, heb hem al. Eens zien hoe ik dat er uit gooi.
pi_113989824
Ik probeerde vandaag de zojuist gechipte pup te scannen hier :') werkte niet.
pi_113990249
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:24 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik probeerde vandaag de zojuist gechipte pup te scannen hier :') werkte niet.
:D

Dat pagina's, youtubefilmpjes, nummers enz. doorgeven naar vrienden met een HOX is ook wel handig. Zeker als je meerdere vrienden met een HOX hebt.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 9 juli 2012 @ 22:45:58 #14
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_113991137
Kunnen we hem niet gewoon de OneX noemen? HOX klinkt echt als één of andere ziekte ofzo
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_113991342
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:45 schreef lekzzz het volgende:
Kunnen we hem niet gewoon de OneX noemen? HOX klinkt echt als één of andere ziekte ofzo
Ik vind het ook een een aparte afkorting voor een toestel van 4 letters.
pi_113991647
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:49 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ik vind het ook een een aparte afkorting voor een toestel van 4 letters.
Htc One X
pi_113991707
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:53 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Htc One X
One X, Dat het een HTC is lijkt me nogal duidelijk in een topic vol met One X bezitters...
pi_113994008
We kunnen hem ook mysterieus de X noemen.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 01:36:26 #19
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_113998431
Het wifi probleem is echt freselijk irritant heb een rubber hoesje met een karton stukje op de plek waar de ontvanger zit nu heb ik vol bereik wat een drama maar goed na mijn vakantie maar eens afwachten wat HTC er aan gaat doen...
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 10:52:38 #20
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_114003663
Ugh, ienie mienie kleine beschading aan één van de hoekjes! Puppy greep mijn telefoon van het midden van de tafel af! (Ja, daar leg ik hem ook nooit meer!)

Jammer dat het scherm dan misschien vrij onbreekbaar zou zijn, maar de rest eromheen zeker niet! :{ Maar ja....shit happens.
pi_114003690
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 10:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Ugh, ienie mienie kleine beschading aan één van de hoekjes! Puppy greep mijn telefoon van het midden van de tafel af! (Ja, daar leg ik hem ook nooit meer!)

Jammer dat het scherm dan misschien vrij onbreekbaar zou zijn, maar de rest eromheen zeker niet! :{ Maar ja....shit happens.
Ligt aan de opvoeding he. :N
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 10 juli 2012 @ 10:55:46 #22
318361 Bienelientjee
pi_114003764
Tjah, zelfs een puppy van 16 weken kan en weet nog niet alles wat ie wel/niet mag. Wist jij ook nog niet op je 5e! :6
pi_114003826
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 10:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Tjah, zelfs een puppy van 16 weken kan en weet nog niet alles wat ie wel/niet mag. Wist jij ook nog niet op je 5e! :6
Heh; een van onze pups (7 weken oid) pakte gisteren mijn one x in de bek en rende ermee weg wat niet lukte ofc. (te groot / te glad) dus het kan altijd erger.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:00:59 #24
318361 Bienelientjee
pi_114003922
Haha! :D

Wel jammer dat die behuizing niet ietsje sterker is dan! Eén klap en je hebt al een mooie (gelukkig minieme) deuk op de hoek! Ach, hij zou hoogstwaarschijnlijk toch nooit voor altijd zonder beschadiging blijven! :D
pi_114003959
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:00 schreef Bienelientjee het volgende:
Haha! :D

Wel jammer dat die behuizing niet ietsje sterker is dan! Eén klap en je hebt al een mooie (gelukkig minieme) deuk op de hoek! Ach, hij zou hoogstwaarschijnlijk toch nooit voor altijd zonder beschadiging blijven! :D
Daarom; daarnaast heb ik een 1jr. contract plus een verzekering ( :') ) dus dat komt wel goed. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')