quote:Op maandag 9 juli 2012 18:19 schreef Tamashii het volgende:
Bekende users zijn hier:
JJH
Lovelylady
-Guitarist-
Gellarboy
piere
tijnbrein
Tamashii
![]()
![]()
Jaaaa, even een leuke OP gemaakt!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Huh?
Ik, Lola, jij, teinbrein, euhm Dirk/gellarboy.
Iemand moet bovenaan! En als beleefd persoon zet ik mezelf onderaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, maar, waarom sta ik nou bovenaan?
Lijk ik net zo'n sexaddict.
Maak het ook nog ff dikgedrukt.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Iemand moet bovenaan! En als beleefd persoon zet ik mezelf onderaan.
Leuk, als je veel mee post zet ik je erin.quote:
Hmmmmm, explain? Desnoods via DMquote:Op maandag 9 juli 2012 18:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt speciale privileges volgens mij.
Mwah, hij is hier toch wel redelijk vaak.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt speciale privileges volgens mij.
Ik wil het ook heel graag weten!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmmmm, explain? Desnoods via DM
Jij bent blauw.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmmmm, explain? Desnoods via DM
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent blauw.
Dan mag en kan je toch meer dan regulier users?
Ooh zo. Nou, ik waag me niet aan Tamashii's domeinquote:Op maandag 9 juli 2012 18:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent blauw.
Dan mag en kan je toch meer dan regulier users?
Jij bent niet van hier hè?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh zo. Nou, ik waag me niet aan Tamashii's domein
Een vaste user word je niet in een half uurquote:Op maandag 9 juli 2012 18:34 schreef AppelCake het volgende:
Net als ik een vaste user wil worden moet ik gaan uit eten...doeii
Ik ben ook blauw. En roze van binnen.quote:
Goedzo.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh zo. Nou, ik waag me niet aan Tamashii's domein
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben ook blauw. En roze van binnen.
Eetsmakelijk!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:34 schreef AppelCake het volgende:
Net als ik een vaste user wil worden moet ik gaan uit eten...doeii
Oeh, wat een vraag heer JJH!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Kan ik je op je woord geloven of moet ik even controleren?
Nope, weet ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ik nergens anders mag komen he
Hahahaha, I guess not vanwege je reactie op LL's 'u'.quote:
Ghehehequote:Op maandag 9 juli 2012 18:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, weet ik.
Ik vind mezelf veels te grappig.
Meh. Vrouwen onthouden echt alles en gebruiken het tegen je als het hun uitkomt.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha, I guess not vanwege je reactie op LL's 'u'.
Uhuh.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
GheheheZit je dan ook echt hardop te lachen achter je pc?
Dat wist ik zelfs nogquote:Op maandag 9 juli 2012 18:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Meh. Vrouwen onthouden echt alles en gebruiken het tegen je als het hun uitkomt.
[..]
Uhuh.![]()
Ik loop er waarschijnlijk de volgende keer weer tegenaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, meer een jammerlijk gevalletje van ervaring
Ooh, ik ookquote:Op maandag 9 juli 2012 18:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik loop er waarschijnlijk de volgende keer weer tegenaan.
Hahaha, ja sorry. Ben meer van het overheersende.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Meh. Vrouwen onthouden echt alles en gebruiken het tegen je als het hun uitkomt.
Ik moest verdulle terugkijken wat ik gezegd had.
[..]
Uhuh.![]()
Hoezo?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, meer een jammerlijk gevalletje van ervaring
Ik weet het haast zekerquote:
Dus boos kijken en je een tik op je billen geven omdat je me oud noemt?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, ja sorry. Ben meer van het overheersende.
Nee, is juist een teken van respect.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus boos kijken en je een tik op je billen geven omdat je me oud noemt?
En daarvoor zijn zij vrouwen, ons zo vaak mogelijk op onze onkunde pakken.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik weet het haast zeker
Elke keer weer in dezelfde vallen van vrouwen trappen
Maar dat denken ze dan welquote:Op maandag 9 juli 2012 18:54 schreef JJH het volgende:
[..]
En daarvoor zijn zij vrouwen, ons zo vaak mogelijk op onze onkunde pakken.
Het is echt niet zo dat ik het express doe hoor!
Ik kan het ook moeilijk uitleggen.quote:
Maar, jij bent dan toch meer onderdanig?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kan het ook moeilijk uitleggen.Als iemand vervelend zou doen zou ik hem jij noemen, maar in andere gevallen vind ik u een fijn woord.
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, jij bent dan toch meer onderdanig?
Dan hoort het juist wel om je meerdere 'u' te noemen.
Dagelijkse leven wel dominant hoor.quote:
wie zegt dat ik er een half uur over doe?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een vaste user word je niet in een half uur
Ohjee shit!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet in de keuken... deze reeks staat ook in mijn AT
Reserveren?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:01 schreef AppelCake het volgende:
Vergeten te serveren, dus we zijn thuis een boterham gaan eten...
hahhahahahaha....quote:Op maandag 9 juli 2012 19:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohjee shit!
Nee in de keuken, tja. Ik doe met liefde het huishouden, maar er moet wel iets tegenover staan ja en dat is geen lief, gewillig vriendje die me beloond met een kusje.
De mcdonalds was nog leeg...quote:Op maandag 9 juli 2012 19:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Reserveren?
Ahjee, dat is naar.Geen ander restaurant?
Naarrrrrr. Achja, ik moet ook nog koken.quote:
Bye pannenset.... het was leuk.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Naarrrrrr. Achja, ik moet ook nog koken.
Heulemaal niet. Ik kan héél goed koken.quote:
Kook dan wat voor mequote:Op maandag 9 juli 2012 19:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heulemaal niet. Ik kan héél goed koken.
I pass...quote:Op maandag 9 juli 2012 19:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heulemaal niet. Ik kan héél goed koken.
Je word liever vastgebonden op bed of tegen een muur aan?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohjee shit!
Nee in de keuken, tja. Ik doe met liefde het huishouden, maar er moet wel iets tegenover staan ja en dat is geen lief, gewillig vriendje die me beloond met een kusje.
Dat is niet eerlijk. Jij houdt alleen van whisky.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Je word liever vastgebonden op bed of tegen een muur aan?
ho ho...en van Aziatisch eten.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk. Jij houdt alleen van whisky.
Oke deal, dan haal je je eigen eten maar. Bah bah.quote:
tsssk.... een beetje kookboek heeft ook pagina's.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke deal, dan haal je je eigen eten maar. Bah bah.
Ja, want jij hebt je vingers altijd bij de hand.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
Saaie dagen zonder seks?
Geen last van hoor
Jij hebt toch ook handjes?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt je vingers altijd bij de hand.
Het is gewoon een TT. Moet ik hem veranderen?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
Saaie dagen zonder seks?
Geen last van hoor
Jaquote:Op maandag 9 juli 2012 19:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt je vingers altijd bij de hand.
Nee hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 19:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is gewoon een TT. Moet ik hem veranderen?
Als de sex ooit saai word pak ik net zo lief een biertje en zet een filmpje aan.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Seks is ook saai natuurlijk
Ik kan me niet voorstellen dat seks saai isquote:Op maandag 9 juli 2012 19:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Als de sex ooit saai word pak ik net zo lief een biertje en zet een filmpje aan.
Dan moet het wel heel slecht zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat seks saai is
niks mis mee hoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, maar ik gebruik liever mijn HELE hand.
Nou sorry maar dat red ik niet hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 19:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij kan ook iets proberen met je hele hand.maak er een vuist van en de rest weet je wel.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou sorry maar dat red ik niet hoor
Daar heb ik die vuist niet voor nodig hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 19:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]das jammer... nu kun je er geen foto's van maken.
Weet ik, maar nu worden de foto's zo cliché...quote:Op maandag 9 juli 2012 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar heb ik die vuist niet voor nodig hoor
Cliché ?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Weet ik, maar nu worden de foto's zo cliché...
Gewonnen waar het hoort. Verloren met iets dat niet hoeft.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:17 schreef Tamashii het volgende:
Boeh. Gewonnen met klaverjas. Verloren met Rummykub.
U bent een held.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gewonnen waar het hoort. Verloren met iets dat niet hoeft.
Ik zit op 48.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:09 schreef Dirk het volgende:
Saaie dagen zonder sex?! Daar weet ik niks van!!
quote:(beta) : Dirk heeft zojuist een van jouw posts gequote in topic "Seksualiteit / [SEX SC #24] Saaie dagen zonder seks.".
Ik vind 'm wel handigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik vind het verrot irritant
je hebt de topics in MyAt staan.. je ziet vanzelf wel of er gereageerd is toch ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:24 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel handigAlleen kunnen ze het beter inrichten zoals op FB, ergens een icoontje met een nummertje erbij en een uitklapmenuutje.
Ja, maar niet of er op jou gereageerd is.. Een hoop topics die ik niet wil bijhouden, maar als er iemand wat tegen me wil zeggen, prima, dan vind ik dat wel boeiend genoeg om te lezen. Een lijstje "mentions" op fok zou niet verkeerd zijn..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je hebt de topics in MyAt staan.. je ziet vanzelf wel of er gereageerd is toch ?
thnxquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:32 schreef Dirk het volgende:
Onderaan staat zo'n gereedschapsicoontje, daarmee kun je het uitzetten.
Ik niet in ieder geval, zou niet durvenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
thnx
Wie quote me even zodat ik het kan uitzetten ?
kreeg dit keer ook geen meldingquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:37 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval, zou niet durven
Sorryquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:05 schreef Dirk het volgende:
Door die stomme quote notificatie ging mijn move naar Intrepidity helemaal verloren.
quotenotificatie?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:05 schreef Dirk het volgende:
Door die stomme quote notificatie ging mijn move naar Intrepidity helemaal verloren.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kreeg een melding
(beta) : Dirk heeft zojuist een van jouw posts gequote in topic "Seksualiteit / [SEX SC #24] Saaie dagen zonder seks.".
quote:
Damn damn damn, vroeger ging me dit veel makkelijker af.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:11 schreef Intrepidity het volgende:
Sorry![]()
Maar nee bedankt, ik wacht wel even tot ik mijn 'dinnetje weer kan zien
Ja, maar vroeger was ik naief. Besides, daar zouden we het toch nooit meer over hebben?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:16 schreef Dirk het volgende:
[..]
Damn damn damn, vroeger ging me dit veel makkelijker af..
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:16 schreef Dirk het volgende:
[..]
Damn damn damn, vroeger ging me dit veel makkelijker af..
het was ook een TEST want er stond BETA bijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Die hebben ze er dan alweer uitgesloopt, want ik zie niets.
Ow, oke.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het was ook een TEST want er stond BETA bij
Whooaaah, juh. Ik zie hem.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Whooaaah, juh. Ik zie hem.
Maar inderdaad, als je in een drukke sc('s) zit word je helemaal gallisch ervan.
Dat bedoelde ik niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:18 schreef Intrepidity het volgende:
Ja, maar vroeger was ik naief. Besides, daar zouden we het toch nooit meer over hebben?
Sletjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:34 schreef Dirk het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet.
Ik bedoelde de hordes hetero Fok!kers die ik hier gehad heb, zo'n 10 jaar geleden..
.
Ik zag het, ik vind het nu nog wel ff tof.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:34 schreef Dirk het volgende:
Met het gereedschapsicoontje onderin kun je 'm stopzetten dus.
Ik helaas ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:34 schreef Dirk het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet.
Ik bedoelde de hordes hetero Fok!kers die ik hier gehad heb, zo'n 10 jaar geleden..
.
Ik woon samen met degene waar ik het over had.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:37 schreef Dirk het volgende:
Ik ben er zelfs met een getrouwd. Ook hier leren kennen.
En je hebt haar ook hier leren kennen? Of heb je haar het forum laten zien nadat je haar hebt leren kennen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:38 schreef JJH het volgende:
Ik woon samen met degene waar ik het over had.![]()
We waren beide al fokkers voordat we elkaar leerden kennen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:39 schreef Dirk het volgende:
[..]
En je hebt haar ook hier leren kennen? Of heb je haar het forum laten zien nadat je haar hebt leren kennen?
Vroeger kon het één niet zonder het ander.quote:
Je hebt nu een veel toffere.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ach dat heb ik ook al gehad, was niet zo mijn ding
Ik vind dat wel een beetje vreemd om te zeggen als mensen vragen hoe je elkaar hebt leren kennen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:42 schreef Intrepidity het volgende:
Ik doe het niet met een fok!ster, maar wel iemand die ik via de interwebs ken. De interwebs is tof
Hmm, ik weet het nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje vreemd om te zeggen als mensen vragen hoe je elkaar hebt leren kennen.
Blijft een beetje nerderig.
13 jaar geleden mijn man leren kennen via ICQ. 12,5 jaar geleden wat gekregen. En nu 6 jaar getrouwdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje vreemd om te zeggen als mensen vragen hoe je elkaar hebt leren kennen.
Blijft een beetje nerderig.
"ah-oh"quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:46 schreef Intrepidity het volgende:
ICQ, dat mooie medium waar de lengte van je digitale penis omgekeerd proportioneel is aan de lengte van je UIN
ICQ is net van voor mijn tijd, ik weet er wel vanaf. Maar nooit actief gebruikt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:45 schreef Tally het volgende:
[..]
13 jaar geleden mijn man leren kennen via ICQ. 12,5 jaar geleden wat gekregen. En nu 6 jaar getrouwd
Tihi, jonkiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:51 schreef JJH het volgende:
[..]
ICQ is net van voor mijn tijd, ik weet er wel vanaf. Maar nooit actief gebruikt.
Er was al msn toen.
Joah, geweldig! En een website op geocities of lycos hebben, en dat je dan geen fok maar IRC hadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb het wel fanatiek gebruikt...
We zaten ook op TMF chat toen
Wie wil msnen? Typ 123quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb het wel fanatiek gebruikt...
We zaten ook op TMF chat toen
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:57 schreef Intrepidity het volgende:
Ik had mijn eigen forum, gewoon, omdat ik ook ergens admin wilde zijnGeen idee meer waar het over ging..
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:00 schreef JJH het volgende:
Ik zie trouwens opeens iets over een meet in de op staan.
Wiewatwanneerhoewaarom?
En hoe laat begint het neuken, zorg ik dat ik optijd ben.
En die mooie plaatjes/avatars. Ik ben alleen even vergeten waar die ook al weer vandaan komenquote:
HedKandi.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:09 schreef Tally het volgende:
En die mooie plaatjes/avatars. Ik ben alleen even vergeten waar die ook al weer vandaan komen
Ik heb eerst jaren op een autoforum gezeten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:16 schreef Intrepidity het volgende:
Ik zat ook eerst op een klein forum, viforum.nl, toen is dat opgedoekt en verhuisden de meeste mensen naar fok
Dat is wel lekker centraal, en volgens mij komen we van overal en nergens..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:17 schreef Tamashii het volgende:
Lijkt me tof. Handigst is denk ik utrecht?
De 4e sta ik in een string op een boot.quote:
Meet bij jou dusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:32 schreef Dirk het volgende:
[..]
De 4e sta ik in een string op een boot..
De 11e vier ik mijn geweldige K3 verjaardagsfeest..
.
De rest kan allemaal..
Ja, dat zwart wit filmpje wat ik een tijdje geleden online gezet heb? Dat ga ik op 11 augustus met 30 vrienden doen.quote:
Ik kan vast wel. Ik plan mijn weekend weg er wel omheen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel lekker centraal, en volgens mij komen we van overal en nergens..
Ik kan 11/12 en 25/26. Rest word erg lastig.
En nu echt weg.![]()
We kijken nog wel ff, mij klinkt dat laatste weekend t beste. Eerst mar eens kijken wie er nog meer wil en kan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kan vast wel. Ik plan mijn weekend weg er wel omheen.
ja dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Kiek, dabedoellik dus. Jij moet wel komen.
Waarom niet met z'n drieën? Veel leukerquote:
Maar in de zomermaanden zijn er veel mensen op vakantiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:37 schreef Tamashii het volgende:
Het is wel handig om niet te wachten tot september, oktober, november, december... Ga zo maar door.Dan komt er nooit wat van en anders komt er misschien wel een 2e, 3e, 4e en blabla meet.
Ja mwah, het is toch niet erg om eerst een kleine meet te houden?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar in de zomermaanden zijn er veel mensen op vakantie
Nee en dat vind ik zelf wel fijner, ben niet zo van de grote groepen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja mwah, het is toch niet erg om eerst een kleine meet te houden?
Mag ik wel komen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja mwah, het is toch niet erg om eerst een kleine meet te houden?
Ik ook niet, hou meer van klein groepje en daarom vind ik het ook niet erg als niet iedereen kan. Er komt vanzelf een nieuwe!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee en dat vind ik zelf wel fijner, ben niet zo van de grote groepen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook niet, hou meer van klein groepje en daarom vind ik het ook niet erg als niet iedereen kan. Er komt vanzelf een nieuwe!
oh al de 10e. Ik hou van opties.quote:
Ongeveer 5, 1 kon daarna niet vanwege te weinig begeleiding. 1 hoor ik vanmiddag.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:32 schreef GSbrder het volgende:
Hoeveel positieve berichten van die 10 sollicitaties?
In al die jaren niet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:05 schreef piere het volgende:
Moet toch even melden dat ik nog nooit een fok(st)er geregeld heb.
Das zoooooooo makkelijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:05 schreef piere het volgende:
Hola!
het gaat weer hard met de chat. Moet toch even melden dat ik nog nooit een fok(st)er geregeld heb. Wel via ICQ natuurlijk
Fact!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:26 schreef Dirk het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat Yvonne en ik allemaal gedaan hebben..
.
Ik heb ze niet meer, maar er zwerven ongetwijfeld nog BEHOORLIJK pittige foto's rond.
Maar eh, om op de vraag antwoord te geven: het is gewoon een ander account. Da's toch niks vreemds?.
Goede statsquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ongeveer 5, 1 kon daarna niet vanwege te weinig begeleiding. 1 hoor ik vanmiddag.
Dat is het spannendste?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:16 schreef Dirk het volgende:
Heb jij ze nog Yvonne? D'r is een foto dat ik jouw borsten vasthoud, gemaakt in zo'n bar op de Kolk in Amsterdam (Nieuwjaarsmeet??). Jij had iets donkerroods aan en ik iets, errrrr, roze..
gezelligquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:54 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Nog langer en het ochtend ritueel begint weer!
Was er twee keer niet op uit, twee keer wel gebeurd.... Da Fuqquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:05 schreef piere het volgende:
Hola!
Moet toch even melden dat ik nog nooit een fok(st)er geregeld heb.
Spannend !quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:54 schreef Nixx- het volgende:
Nog langer en het ochtend ritueel begint weer!
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Was er twee keer niet op uit, twee keer wel gebeurd.... Da Fuq
Kom hier heen dan hier is het lekker weerquote:
Dordrechtquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:20 schreef Tamashii het volgende:
Waar is hier?
Hopelijk morgenavond beter.
Meestal geen moeite mee!quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:38 schreef Tamashii het volgende:
Wat heb ik altijd moeite met opstaan. Vreselijk.
En geen goed weer, en hopelijk rijden de treinen in Utrecht.
Ik zag al een foto voorbijkomen inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker zwemmen dit weekendNieuw badbak
En mijn halletje afmaken
Zin moet je maken toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zag al een foto voorbijkomen inderdaad.
Ik moet eigenlijk stiekem ook verder met mijn keuken dit weekend, ik weet alleen niet of ik daar wel zin in heb.
Zin voor bepaalde dingen wil ik wel maken.quote:
Ik doe het semi rustig aan... maar gewoon meer voor mezelf.. zwemmen met gezin, maar verder gewoon ff lekker bezigheidstherapie en nog een verjaardag.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Zin voor bepaalde dingen wil ik wel maken.
Maar misschien moet ik ook gewoon even een weekend niets doen, ben best moe de laatste tijd.
Ik zal ook niet hele dagen op de bank zitten. Huishouden draait ook gewoon door. Maar ik ga geen extra dingen in huis of buiten de deur doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe het semi rustig aan... maar gewoon meer voor mezelf.. zwemmen met gezin, maar verder gewoon ff lekker bezigheidstherapie en nog verjaardag
Ja.. gaan we een keertje samen zwemmen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal ook niet hele dagen op de bank zitten. Huishouden draait ook gewoon door. Maar ik ga geen extra dingen in huis of buiten de deur doen.
En Zwemmen is leuk.
Klinkt als een plan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja.. gaan we een keertje samen zwemmen?
Ik heb misschien binnenkort wel gewoon weer een auto, dat maakt het een stuk makkelijker.quote:
Wanneer ging je ook alweer kijken ?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb misschien binnenkort wel gewoon weer een auto, dat maakt het een stuk makkelijker.
Ik kom je wel een keertje ophalen.
Morgenochtend.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer ging je ook alweer kijken ?
Als er geen gekke dingen boven komen drijven wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus je zou zomaar morgen in bezit kunnen zijn van een autootje
Tofquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Als er geen gekke dingen boven komen drijven wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |