ik loop gemiddeld op een werkdag al 10 kilometer tegenwoordig (niet hard weliswaar) maar beweging genoegquote:Op maandag 9 juli 2012 19:10 schreef Blester het volgende:
[..]
Dus dan ren jij ook niet meer? Best wel een kans dat je dan de goede conditie verliest, of train je dan binnen?
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:10 schreef Blester het volgende:
[..]
Mensen die dit altijd zeggenWe leven niet meer zoals vroeger, dingen veranderen
no shit.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:10 schreef Blester het volgende:
[..]
Zo vaak is dat niet hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 19:10 schreef Blester het volgende:
[..]
Dus dan ren jij ook niet meer? Best wel een kans dat je dan de goede conditie verliest, of train je dan binnen?
wijs manquote:Op maandag 9 juli 2012 19:10 schreef Blester het volgende:
[..]
O ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hedendaags. Niet jij Janies. Jij bent alweer twee generaties ouder.
even ado vragen...quote:Op maandag 9 juli 2012 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja.![]()
Wat is mijn mening hierover?
In before Lithia die het weer verwijdert.quote:
Maar ook geen problemen om na de wintermaanden weer met hetzelfde schema verder te gaan?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik loop gemiddeld op een werkdag al 10 kilometer tegenwoordig (niet hard weliswaar) maar beweging genoeg
Jij hebt nog geen meningquote:Op maandag 9 juli 2012 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja.![]()
Wat is mijn mening hierover?
Dat mag ook gewoon met capslock aan hoorquote:
is my lefuhquote:Op maandag 9 juli 2012 19:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat mag ook gewoon met capslock aan hoor
neehoor hooguit dat ik de eerste week misschien korte afstand loop ofzoquote:Op maandag 9 juli 2012 19:13 schreef Blester het volgende:
[..]
Maar ook geen problemen om na de wintermaanden weer met hetzelfde schema verder te gaan?
Nee illuminati die erover gaan janken.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:13 schreef Lithia het volgende:
[..]
In before Lithia die het weer verwijdert.
klein zijn?quote:
Daarom klopt dat "alles" nietquote:Op maandag 9 juli 2012 19:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
no shit.
mar toen waren sommige dingen vroeger beter
andere zijn nu beter
Ik vroeg het aan wd, omdat ik misschien wel beter de mening van een vrouw kan aannemen.quote:
Kom niet.quote:
Wil je mijn ondertitel lenen?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:14 schreef Blester het volgende:
[..]
Daarom klopt dat "alles" nietVroeger waren er zeker dingen beter, maar mensen blijven daar teveel in hangen
Laatste twee vragen, hoelang doe je het al en wat voor uitrusting kun je het best hebben?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
neehoor hooguit dat ik de eerste week misschien korte afstand loop ofzo
Ik heb dat nooit bewust meegemaakt hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 19:14 schreef Salatrel het volgende:
vroeger toen de sex nog vies was en twix nog raider heette
te laatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |