Je kant van Ten Dam veel zeggen maar winnen doet ie nietquote:Op maandag 9 juli 2012 19:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, Ten Dam gaat winnen op La Toussuire.
Heeft meer profzeges dan Mollema en Kruijswijkquote:Op maandag 9 juli 2012 19:08 schreef knep het volgende:
[..]
Je kant van Ten Dam veel zeggen maar winnen doet ie niet.
Toch zie ik Mollema best winnen hoor, vanuit een kleine groep bijvoorbeeld.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gesink zie ik zijn niveau niet meer halen in deze Tour en Mollema is een even grote afwerker als VDB. Als er een Rabo-Nederlander iets wint, dan is het Kruijswijk.
Kruiswijk gaat nog leuke dingen laten zien, die wordt alleen maar beter.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gesink zie ik zijn niveau niet meer halen in deze Tour en Mollema is een even grote afwerker als VDB. Als er een Rabo-Nederlander iets wint, dan is het Kruijswijk.
Hij zou het moeten kunnen. Hij heeft het alleen nooit gedaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mollema kan een sprint van een klein groepje winnen, is redelijk snel.
Inderdaad, enige profzege kwam hij solo aan na een aanval in de laatste 1,5 km.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij zou het moeten kunnen. Hij heeft het alleen nooit gedaan.
Die rit in Zwitserland van Kruijswijk is meer waard dan die criteriums van Ten Dam opgeteldquote:Op maandag 9 juli 2012 19:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heeft meer profzeges dan Mollema en Kruijswijk
Das waar maar zovaak kom je niet in die positie. Als de etappe te vlak is dan is de kans idd groot dat er wel een snellere klant bij is.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij zou het moeten kunnen. Hij heeft het alleen nooit gedaan.
Idd, er zit altijd een EBH of een Pinot achtig figuur bij.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:16 schreef Ericr het volgende:
Er rijden nog genoeg mannen rond die zich kunnen matchen aan een Mollema, Kruijswijk of Gesink en in een groepje het eerder afmaken dan die 3. Geslagen honden presteren meestal matig in het verdere verloop van de TDF maar misschien dat ze nog enkele keren mee kunnen springen in een groepje. Vrees voor hen dat ze iedere keer enkele afmakers mee krijgen die ze te slim af zijn.
Waren geen criteriums van Ten Damquote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef knep het volgende:
[..]
Die rit in Zwitserland van Kruijswijk is meer waard dan die criteriums van Ten Dam opgeteld.
Moeten? Hoezo moeten? Ik denk dat het gros van de renners ervoor kiest om hun toptienplaats te consolideren.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:32 schreef JC14 het volgende:
Aangezien Sky de Tour nu zo beheerst en ze een bepaald sterke ploeg hebben om mensen terug te halen ( tenminste, dat schijnt zo te zijn ) moeten er dus van de anderen gekke dingen gebeuren.
Ook als ze, in het geval van Menchov, het niet echt gewend zijn.
Wat toevalligerwijs bijna identiek is aan de enige profzege van Vandenbroeck. En die zie ik wel in staat om in deze Tour iets gelijkaardigs te doen. Als die in een groepje met Wiggo, Froome en co wegrijdt, dan kunnen ze die even goed een seconde of 20 laten nemen, staat meerdere minuten achter, zelfs op Menchov en Nibali. Die kerels zullen zelf ook wel willen winnen, maar VDB lijkt op dat vlak wel goed te zitten, misschien toch sterk genoeg om bij een beetje twijfel wat afstand te nemen en dat te houden tot aan de finish.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Inderdaad, enige profzege kwam hij solo aan na een aanval in de laatste 1,5 km.
Kom kom, je weet best wat ik bedoelquote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waren geen criteriums van Ten Dam
(laatste zege al wel 4 jaar geleden)
Ah, die rit in Polen was ik al helemaal vergeten. Ik dacht dat hij nog helemaal geen profkoers had gewonnen.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Inderdaad, enige profzege kwam hij solo aan na een aanval in de laatste 1,5 km.
Gisteren liet hij dat inderdaad ook zien, het is dat Wiggins en Evans het dichtreden, maar zonder vluchter er voor en met deze verschillen zou het wel kunnen lukken.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat toevalligerwijs bijna identiek is aan de enige profzege van Vandenbroeck. En die zie ik wel in staat om in deze Tour iets gelijkaardigs te doen. Als die in een groepje met Wiggo, Froome en co wegrijdt, dan kunnen ze die even goed een seconde of 20 laten nemen, staat meerdere minuten achter, zelfs op Menchov en Nibali. Die kerels zullen zelf ook wel willen winnen, maar VDB lijkt op dat vlak wel goed te zitten, misschien toch sterk genoeg om bij een beetje twijfel wat afstand te nemen en dat te houden tot aan de finish.
Jawel, maar ik kan me voorstellen dat toch iig een gedeelte van de Tourfavorieten het niet na een week al willen laten liggen. Daarmee bedoel ik dat voor de renners die dachten de Tour te winnen niet na 10 dagen al het bijltje te gaan leggen.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef Zelva het volgende:
[..]
Moeten? Hoezo moeten? Ik denk dat het gros van de renners ervoor kiest om hun toptienplaats te consolideren.
Mollema legt VDB er in de sprint met een been nog op.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gesink volgend jaar op een waterfiets!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:52 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Vergeet Rogers niet, die naar eigen zeggen het afgelopen jaar op 32 jarige leeftijd zijn vermogen met 5 tot 7% verbeterd heeft, dat terwijl hij in het verleden een klant van dokter Ferrari was en regelmatig een bloedzakje kwam ophalen in Freiburg. Wat dom van hem zeg, hij had gewoon een zwemcoach moeten inhuren.
Net als Froome. Rijd ook ineens de pannen van het dak. Ik moet het nog maar zien hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 21:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gesink volgend jaar op een waterfiets!
Het blijft natuurlijk hilarisch om te zien dat Wiggins kilo's is afgevallen en dus beter is bergop gaan rijden maar ook nog eens vele malen beter is gaan tijdrijden dan powerhouses zoals Martin en Cancellara (en ja die twee waren niet 100% hier...).Zelfs Contador heeft ingeboet aan ITT capaciteiten de laatste jaren en kon niet in allebei blijven groeien...
Verder denk ik dat de Nederlanders erg weinig kans maken op een dagzege nog, aangezien ze het altijd zullen afleggen tegen renners die fitter zijn of minder valpartijen zijn tegengekomen.Op 98% wordt Mollema 30e ipv top-3 in etappes...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |