SPOILER: Let op, lange lijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Nee hoor?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:02 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat is de kernploeg. Je moet de tweede helft van die ploeg eens zien, de andere 15 renners. Die rijden gewoon een beetje, terwijl de kernploeg is gaan vliegen sinds een jaar.
Gelukkig houdt Sky het daarbijquote:Op maandag 9 juli 2012 17:04 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Als froome in de tweede tijdrit ook zo kan rijden gaat het inderdaad een één-tweetje worden voor Sky..
quote:
Wiggins doet juist het tegenovergestelde dus dat wordt straks nog erger.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:05 schreef Marcoss het volgende:
Froome dus echt vol gestart.
Kan ook de tactiek van Sky zijn geweest om Evans te demotiveren na het 1ste tussenpunt
Kwam vooral door die afdaling. In het laatste deel zal Froome weer winnenquote:Op maandag 9 juli 2012 17:05 schreef Marcoss het volgende:
Froome dus echt vol gestart.
Kan ook de tactiek van Sky zijn geweest om Evans te demotiveren na het 1ste tussenpunt
Wiggins zal een slechte dag hebben en dan moet Froome wachten.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:06 schreef Maver24 het volgende:
Zie het gewoon dalijk zo zijn dat froome beter in de bergen is dan wiggins maar niet voor zichzelf mag gaan
Het is dan ook aan de anderen om Wiggins aan te vallen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:06 schreef Maver24 het volgende:
Zie het gewoon dalijk zo zijn dat froome beter in de bergen is dan wiggins maar niet voor zichzelf mag gaan
Ik denk dat Sky niet het risico gaat lopen op een Vuelta-scenario.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wiggins zal een slechte dag hebben en dan moet Froome wachten.
En niet het tijdrijden alleen. Wiggins was altijd iemand die het niet per se van het klimmen moest hebben, het was voornamelijk aanklampen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het degraderen (want dat is dit) van de hele wereldtop in het tijdrijden wel even van een andere orde. Zeker de manier waarop, samen met een ploegggenoot even de hele concurrentie op minuten zetten... Cancellara lijkt ineens een krabbelaar zo...
Dan kan Evans wel eens een slechte dag hebben, maar dit als 'normaal' zien voor Froome, tsja, ik zit met verbazing te kijken.Tweets dat hij het 'zo graag wil' daar kan ik ook vrij weinig mee, dat willen alle 200 renners namelijk wel...
Daar vrees ik dus ook voor.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon een basisgegeven is dat Froome beter is in de bergen, bleek al eerder in de Tour en ook al in de Vuelta.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:06 schreef Maver24 het volgende:
Ja precies en das dus gewoon raar want dan gooi je ze allebei de put in ipv 1quote:Op maandag 9 juli 2012 17:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |