Ja dan is 't niet zo erg om ze te laten levenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:23 schreef Junamiii het volgende:
[..]
Die vrouwtjes vinden mij niet zo lekker, word bijna nooit gestoken.
Hier heb ik ook last vanquote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja dan is 't niet zo erg om ze te laten leven
mij kiezen ze nog uit al lig ik in een kamer met 250 anderen
Ruik je naar knoflook?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:23 schreef Junamiii het volgende:
[..]
dan heb jij zo'n aroma die de muggen niet diggen. Mijn nicht heeft dat ook. *Jellyquote:Op maandag 9 juli 2012 23:23 schreef Junamiii het volgende:
[..]
Ze vinden je lekkerquote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja dan is 't niet zo erg om ze te laten leven
mij kiezen ze nog uit al lig ik in een kamer met 250 anderen
Of gewoon heel erg aantrekkelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hier heb ik ook last van
Zoet bloed.
Want dit doe je normaal nooit? Mietjequote:Op maandag 9 juli 2012 23:26 schreef Chocolatebear het volgende:
laatst voor het eerst een spin naar buiten gezet zonder potje of glas of wat dan ook. bare hands mawfuckah.
voelde goed.
Een app met een bepaalde frequentie waar muggen niet tegen kunnen.quote:
normaal sla ik ze morsdoodquote:Op maandag 9 juli 2012 23:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Want dit doe je normaal nooit? Mietje
Iemand heeft er een foto van gemaaktquote:Op maandag 9 juli 2012 23:26 schreef Chocolatebear het volgende:
laatst voor het eerst een spin naar buiten gezet zonder potje of glas of wat dan ook. bare hands mawfuckah.
voelde goed.
Met blote handen een spin oppakken?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:26 schreef Chocolatebear het volgende:
voelde goed.
Haha nicequote:Op maandag 9 juli 2012 23:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een app met een bepaalde frequentie waar muggen niet tegen kunnen.
Inderdaad. Fukka's crazy hierquote:Op maandag 9 juli 2012 23:28 schreef Junamiii het volgende:
[..]
Met blote handen een spin oppakken?
Rillingen, ik heb ze
Ja thinks so? Nog niet uitgeprobeerd.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha nicemoet je die dan gwn heletijd aan hebben staan
Das zo'n kutprogramma. En die mensen ook..quote:Op maandag 9 juli 2012 23:28 schreef Ethanolic het volgende:
Lol ik zag net in de reclame van 'the villa' een chick waar ik wel eens mee ben gegaansletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |