KPD is pure kanker.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
God zeg, ze geven in dat vrouwen KPD topic wel weer motivatie voor de andere dames om de gym te hitten zeg
Ik morgen.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:57 schreef Juminelle het volgende:
Vrijdag even met mijn billen schuren bij Gyptian.
Ik kan met veel leven.quote:
Een onbekende struggle voor mij.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:04 schreef Sinji het volgende:
Strictly 1.60 hier. Als je langer bent voel ik me geïntimideerd
Maar jij bent dan ook zo'n huge ass egyptenaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een onbekende struggle voor mij.
voor jou is die lengte wel makkelijk, if you know what I meanquote:Op maandag 9 juli 2012 23:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is het weer zo een feest? #ghettoquote:Op maandag 9 juli 2012 23:07 schreef jna het volgende:
Junamiiiiiiii, hangt die politieheli bij jou boven de wijk?
Met kleine meisjes smijten.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
voor jou is die lengte wel makkelijk, if you know what I mean [ afbeelding ]
Niet op mijn knieën hoeven zitten.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gooi en smijtwerkquote:Op maandag 9 juli 2012 23:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Met kleine meisjes smijten.
Ook met grote trouwens.
Vooral MsMessy.
In een ravijn smijton.
Californibationquote:Op maandag 9 juli 2012 23:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gooi en smijtwerk![]()
MsMessy.
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op maandag 9 juli 2012 23:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gooi en smijtwerk![]()
MsMessy.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:07 schreef jna het volgende:
Junamiiiiiiii, hangt die politieheli bij jou boven de wijk?
Jongens. Ypenburg = rust. Dus nee.quote:
1.70 m. Surryquote:Op maandag 9 juli 2012 23:11 schreef Sinji het volgende:
Jumi! Zeg eerlijk, hoe lang ben je. Do or die.
Doe eens even niet zo idioot, damequote:
Mijn hart in gruzelementenquote:
en like what is yo bron?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:14 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik weet het wel en junamiii is
Words in tha twitter is dat het boven Holland spoor is. Like alwaysquote:Op maandag 9 juli 2012 23:12 schreef Junamiii het volgende:
[..]
[..]
Jongens. Ypenburg = rust. Dus nee.
whehe waarom zou je zoiets thuis willen hebbenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)en-in-beslag-genomen
Ja wel oke, eindelijk vakantie dus tijd voor sociaal leven dus weinig foksquote:
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:14 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik weet het wel en junamiii is
quote:
Lekker man, geld verdienen en dan goodlife doen. Ik heb een nieuwe staafmizer, whahjaauuwwquote:Op maandag 9 juli 2012 23:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
whehe waarom zou je zoiets thuis willen hebben
[..]
Ja wel oke, eindelijk vakantie dus tijd voor sociaal leven dus weinig foks
hoe is't daar?
Boeddha sloeg ook nooit een mug dood, wat een sukkelquote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef Junamiii het volgende:
En niet de muggen doden. Ik voel me altijd zo kut als ik een beest dood maak![]()
Dat heb ik met elk dier, behalve muggenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef Junamiii het volgende:
En niet de muggen doden. Ik voel me altijd zo kut als ik een beest dood maak![]()
Haha niceequote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lekker man, geld verdienen en dan goodlife doen. Ik heb een nieuwe staafmizer, whahjaauuww
Ik voel me altijd kut als ik vol met muggenbulten zitquote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef Junamiii het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Boeddha sloeg ook nooit een mug dood, wat een sukkel
Harteloos jullie. Ik ben als de dood voor spinnen bijvoorbeeld, maar ik vang ze en zet ze buiten neer. Wees liefquote:
Die vrouwtjes vinden mij niet zo lekker, word bijna nooit gestoken.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:22 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik voel me altijd kut als ik vol met muggenbulten zit
Voor spinnen/vliegen/whatever ben ik lief, die zet ik ook buiten. Maar muggen...quote:Op maandag 9 juli 2012 23:23 schreef Junamiii het volgende:
[..]
[..]
Harteloos jullie. Ik ben als de dood voor spinnen bijvoorbeeld, maar ik vang ze en zet ze buiten neer. Wees lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |