Lange mannen, makkelijk opgetild kunnen worden, op je tenen moeten staan om hem een kus te geven etc.quote:
Shaq is keizer.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:58 schreef jna het volgende:
[..]
Dit verschil is wel erg extreem
Maar true, kleine vrouwen
Een serieus goede track van hem met andere goede rappers (dus geen swag dit of swag datquote:
Best wel swagger liedje mesnequote:Op maandag 9 juli 2012 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een serieus goede track van hem met andere goede rappers (dus geen swag dit of swag dat)
.
Alleen die beat en sample al.
Hahaha, als zij zwanger is en ze gaan seksen dan pijpt zijn baby zijn pik.quote:
Durf je nog een revanche?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, als zij zwanger is en ze gaan seksen dan pijpt zijn baby zijn pik.
Just tell me a time.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeker mattie, tot hoe laat ben je beschikbaar?
KPDquote:Op maandag 9 juli 2012 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
God zeg, ze geven in dat vrouwen KPD topic wel weer motivatie voor de andere dames om de gym te hitten zeg
Dat 'Het is niet meer te geleuven' topicquote:Op maandag 9 juli 2012 22:53 schreef Junamiii het volgende:
[..]
KPD
1 keer gekeken, en daarna nooit meer.
Hoe vond je die post van mij dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:53 schreef Junamiii het volgende:
[..]
KPD
1 keer gekeken, en daarna nooit meer.
Hehe, dan heb ik nog wel een leuke site voor je.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat 'Het is niet meer te geleuven' topicGeen fijn topic als je nieuwsgierig bent en je niet kan bedwingen die zieke dingen te kijken.
Iets dergelijks als rotten.comquote:Op maandag 9 juli 2012 23:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe, dan heb ik nog wel een leuke site voor je.Kan het niet laten altijd even te kijken daar.
KPD is pure kanker.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
God zeg, ze geven in dat vrouwen KPD topic wel weer motivatie voor de andere dames om de gym te hitten zeg
Ik morgen.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:57 schreef Juminelle het volgende:
Vrijdag even met mijn billen schuren bij Gyptian.
Ik kan met veel leven.quote:
Een onbekende struggle voor mij.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:04 schreef Sinji het volgende:
Strictly 1.60 hier. Als je langer bent voel ik me geïntimideerd
Maar jij bent dan ook zo'n huge ass egyptenaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een onbekende struggle voor mij.
voor jou is die lengte wel makkelijk, if you know what I meanquote:Op maandag 9 juli 2012 23:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een onbekende struggle voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |