Ja dan is 't niet zo erg om ze te laten levenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:23 schreef Junamiii het volgende:
[..]
Die vrouwtjes vinden mij niet zo lekker, word bijna nooit gestoken.
Hier heb ik ook last vanquote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja dan is 't niet zo erg om ze te laten leven
mij kiezen ze nog uit al lig ik in een kamer met 250 anderen
Ruik je naar knoflook?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:23 schreef Junamiii het volgende:
[..]
dan heb jij zo'n aroma die de muggen niet diggen. Mijn nicht heeft dat ook. *Jellyquote:Op maandag 9 juli 2012 23:23 schreef Junamiii het volgende:
[..]
Ze vinden je lekkerquote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja dan is 't niet zo erg om ze te laten leven
mij kiezen ze nog uit al lig ik in een kamer met 250 anderen
Of gewoon heel erg aantrekkelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hier heb ik ook last van
Zoet bloed.
Want dit doe je normaal nooit? Mietjequote:Op maandag 9 juli 2012 23:26 schreef Chocolatebear het volgende:
laatst voor het eerst een spin naar buiten gezet zonder potje of glas of wat dan ook. bare hands mawfuckah.
voelde goed.
Een app met een bepaalde frequentie waar muggen niet tegen kunnen.quote:
normaal sla ik ze morsdoodquote:Op maandag 9 juli 2012 23:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Want dit doe je normaal nooit? Mietje
Iemand heeft er een foto van gemaaktquote:Op maandag 9 juli 2012 23:26 schreef Chocolatebear het volgende:
laatst voor het eerst een spin naar buiten gezet zonder potje of glas of wat dan ook. bare hands mawfuckah.
voelde goed.
Met blote handen een spin oppakken?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:26 schreef Chocolatebear het volgende:
voelde goed.
Haha nicequote:Op maandag 9 juli 2012 23:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een app met een bepaalde frequentie waar muggen niet tegen kunnen.
Inderdaad. Fukka's crazy hierquote:Op maandag 9 juli 2012 23:28 schreef Junamiii het volgende:
[..]
Met blote handen een spin oppakken?
Rillingen, ik heb ze
Ja thinks so? Nog niet uitgeprobeerd.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha nicemoet je die dan gwn heletijd aan hebben staan
Das zo'n kutprogramma. En die mensen ook..quote:Op maandag 9 juli 2012 23:28 schreef Ethanolic het volgende:
Lol ik zag net in de reclame van 'the villa' een chick waar ik wel eens mee ben gegaansletje
Ik zoek altijd de grens op.quote:
Haha is echt meer dan 5 jaar terug, maar alsnogquote:Op maandag 9 juli 2012 23:29 schreef Junamiii het volgende:
[..]
Das zo'n kutprogramma. En die mensen ook..
dan kan ik niet meer midnightwhatsappenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja thinks so? Nog niet uitgeprobeerd.
Hoezo niet?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
dan kan ik niet meer midnightwhatsappen
Ik heb gister de hondenfluitje app geprobeerd. Geen effectquote:Op maandag 9 juli 2012 23:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De gene van wie ik het heb zegt van wel.
omdat mn telefoon oud is en geen 2 dingen tegelijk kanquote:
En dan nog niet doodmaken?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:32 schreef Junamiii het volgende:
Het geluidje dat ze maken als je met je hoofd op je kussen ligt en wil slapen en ze naast je oor komen vliegen
Midnightwhatsappen.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
dan kan ik niet meer midnightwhatsappen
Ze komen altijd terug. Als ik ze niet dood maakt ben ik de hele nacht wakker omdat ik helemaal para wordt van dat geluidquote:
Om ze te kunnen vinden?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:36 schreef Sinji het volgende:
Enige reden dat alles in mijn kamer wit is, is vanwege de muggen
En daarna deze erop zetten totdat er rook vanaf komtquote:Op maandag 9 juli 2012 23:36 schreef Sinji het volgende:
Enige reden dat alles in mijn kamer wit is, is vanwege de muggen
Heb hetzelfde jaquote:
Probeer die truuckjes, ik heb de lengte toch.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ballen! Ik ken truuckjes, maar kan alleen bij 1.60 meiden
Naiss, ik hoop dat je niet kietelig bentquote:Op maandag 9 juli 2012 23:40 schreef Junamiii het volgende:
[..]
Probeer die truuckjes, ik heb de lengte toch.
Gekieteld wordenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Naiss, ik hoop dat je niet kietelig bent
Ik ben op alles voorbereid, is geen behang, maar soort sterke plastic, G. Gewoon doekje overheen en klaar.quote:
Wierook branden, kunnen ze ook niet tegenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:53 schreef aight1 het volgende:
ik wil mn shirt niet uit doen met deze muggen hier en m;n lamp is net gesprongen dus kan die kutbeesten niet vinden
wie ben jij nu weer?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:02 schreef junamii het volgende:
Jna, wat is er precies aan de hand bij HS dan eigenlijk?
Ik ben in de war nu, ik mis i's in je naam.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:02 schreef junamii het volgende:
Jna, wat is er precies aan de hand bij HS dan eigenlijk?
Als je slim bent ga je je wachtwoord opvragenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:03 schreef junamii het volgende:
[..]
Ja gewoon mezelf, sta alleen nog op 1 computer aangemeld
Ik kan niet meer in m'n mail, dus kan m'n wachtwoord niet opvragenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je slim bent ga je je wachtwoord opvragen
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:06 schreef jna het volgende:
junamii/Junamiii, ze hebben een trein doorzocht omdat er een mongool met een pistool liep te zwaaien
Gewoon niet betalen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:10 schreef Ethanolic het volgende:
Naar de tandarts alleen maar om aan te horen hoe briljant mijn gebit is. En daar betaal je dan nog een shitload aan ook.
Heb de hele kamer afgehuurd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:16 schreef JackieBrown het volgende:
Moet je ook veel betalen voor die extra stoel voor je ego eigenlijk?
Als ik een Marokkaan was had ik dat gedaan. Kijken ze niet eens meer van op.quote:
Pertinent onwaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als ik een Marokkaan was had ik dat gedaan. Kijken ze niet eens meer van op.
Herkenbaar. Zit er altijd maar een minuutje maxquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:10 schreef Ethanolic het volgende:
Naar de tandarts alleen maar om aan te horen hoe briljant mijn gebit is. En daar betaal je dan nog een shitload aan ook.
Pics van je gebit. Durf te wedden dat mijne spanger is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Meestal roepen ze hun collega's erbij.#achtstewereldwonder
Gezakt voor wat, Jizzinelle?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:46 schreef Juminelle het volgende:
Gezakt, verdomme. Nu mezelf een week opsluiten in m'n kamer met slechte chick flicks, B&J en een shitload aan chocolade.
Sneu...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:46 schreef Juminelle het volgende:
Gezakt, verdomme. Nu mezelf een week opsluiten in m'n kamer met slechte chick flicks, B&J en een shitload aan chocolade.
Je weet niet wat je jezelf aandoet mattie. Mijn tanden zijn zo recht en wit. Mijn lach doet menig vrouwmensch smelten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pics van je gebit. Durf te wedden dat mijne spanger is.
Balenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:46 schreef Juminelle het volgende:
Nee, dat ben ik nu even aan het uitzoekenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:54 schreef Junamiii het volgende:
[..]
BalenNu hopen dat je ingeloot wordt voor criminologie.
Heb je andere alternatieven trouwens?
Geneeskunde toelatingsexamen.quote:
Die zijn dan ook meteen smerig.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je chocolade eet, probeer de meer dan 80% cacao variant. Die is tenminste nog gezond.
Als een echte neg0rbroeder zuig je ook het merg er wel uit toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Even Hotwings tuesday scoren trouwens, knagen tot de stukjes tussen m'n tanden zitten.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik nu even aan het uitzoekenKijken of het slim is om een jaar een andere studie te gaan doen of een HBO opleiding te volgen o.i.d.
[..]
Geneeskunde toelatingsexamen.
[..]
Die zijn dan ook meteen smerig.
Kutquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:46 schreef Juminelle het volgende:
Fucked upquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:46 schreef Juminelle het volgende:
Jij studeert en schrijft 'vergooid'?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:10 schreef jna het volgende:
[..]
KutWanneer hoor je het van criminologie?
Ik zou wel opletten dat je niet een jaar "vergooid" met iets anders, want straks ben je opeens langstudeerder met bijbehorende boeteKutsysteem
Ach, een jaartje vergooien is niet zo erg. Doe het net zoals ik, vergooi er gewoon tweequote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:26 schreef JackieBrown het volgende:
Klote Jumi![]()
En inderdaad kijk uit met het 'vergooien' van een studiejaar. Zou alleen iets anders gaan doen als je die studie ook net zo leuk vindt en wil blijven doen.
Litertje cookie dough tegen de pijn
Van die ultra donkere chocoladequote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je chocolade eet, probeer de meer dan 80% cacao variant. Die is tenminste nog gezond.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je weet niet wat je jezelf aandoet mattie. Mijn tanden zijn zo recht en wit. Mijn lach doet menig vrouwmensch smelten.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als een echte neg0rbroeder zuig je ook het merg er wel uit toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |