Oh yes, welkom in de wondere wereld van hogescholenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:04 schreef Bellatrix het volgende:
Heb nog steeds mijn diploma niet binnen.![]()
En krijg net een mail dat ik me moet aanmelden.
ja kut dat wil ik wel maar kan nog niiiiiiiet
nomnomquote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef Lutte het volgende:
Twee bronies gemaaktMaar dan met verschillende kleurtjes
Verdomme ik ben geïndoctrineerdquote:Op maandag 9 juli 2012 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
wait wut? Waren bronies niet gasten die naar My Little Pony keken?
NEVER AGAIN!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:28 schreef iBenny het volgende:
Zwabber, kun jij niet een leuk liedje van Britney Spears zingen voor FOK!idols ?
quote:
Ja hij was leukquote:
Wat enorm liefff.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hij was leukVond vooral lief dat ze er zoveel moeite in hadden gestoken
De weken ervoor me al 'onopvallend' uitgehoord over welke kleuren ik leuk vond en zo, en het beeldje beschermd met tissues en heel veel plakband en kaftpapier om in te pakken
Als je bij je moeder blijft is et uitquote:Op maandag 9 juli 2012 14:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Als ik ooit op kamers zou gaan, wat toch niet gebeurd denk ik, zou ik denk ik ook met rust gelaten willen worden
Ik denk niet dat wij ooit samen op kamers gaan... wel?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je bij je moeder blijft is et uit
Hihiquote:Op maandag 9 juli 2012 17:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij ooit samen op kamers gaan... wel?
Kom naar Eindhovaaaaaaaaaahquote:
De geksteeeeeee?quote:
Joaaahquote:
Pas wanneer jij daar zit jaquote:
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:09 schreef Kally het volgende:
Er komt volgend jaar trouwens een vreselijk mooie animatie uit, dit jaar Brave en volgend jaar iets met elfjes e.d. volgens mij heet hij Epic.
Brave lijkt me echt tof.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:09 schreef Kally het volgende:
Er komt volgend jaar trouwens een vreselijk mooie animatie uit, dit jaar Brave en volgend jaar iets met elfjes e.d. volgens mij heet hij Epic.
Jaquote:
Frustrerendquote:Op maandag 9 juli 2012 18:02 schreef Renesite het volgende:
Patrick??? JE HAD MN BED WEL KUNNEN OPMAKEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |