Vrij naar onze voorvader Computerfluisteraar.quote:Het zijn allemaal van dat soort types, waar ik absoluut niet op val, die denken dat ze een kans bij me maken. Alleen al die mannelijke manier van worstelen irriteert me al.
Hoe staan jullie hier tegenover? Liever een homo die zich als nicht gedraagd, of houden jullie juist van de meer macho types?
Let op! Probeer een beetje ontopic te blijven (belangrijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Dat maakt nog geen reeks...quote:
Je hebt niet gezien dat ik die OP had aangepast voor Macho Homo's he?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Vrij naar onze voorvader Computerfluisteraar.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:53 schreef YuckFou het volgende:
Weet je wat ik eng vind? van die Macho mietjes...breedgespierd, gewaxt, perfect getrimd haast getekend baardje en dan druk met een nat lapje in de weer voordat je de stad in gaat want "die blikjes geven kringen" dan ben ik dus klaar he, en weg, ten eerste zat ik me tijdens t biertje al af te vragen hoe ik daar kwam, maar bij t aflappen wist ik t zeker, wegwezen
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:53 schreef YuckFou het volgende:
Macho mietjes...breedgespierd, gewaxt, perfect getrimd haast getekend baardje en dan druk met een nat lapje in de weer
quote:
Goedemorgen...ik kon gewoon niet slapen vannacht he...zware kost laat je hersens malen....quote:Op maandag 9 juli 2012 16:11 schreef Cavalinho het volgende:
Macho mietje... weer wat geleerd.
*GAAAAP* goedemorgen.
Nee.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:33 schreef Dirk het volgende:
Wil d'r niemand neuken? Daar zijn we tenslotte homo's voor.
O met jou!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:35 schreef Dirk het volgende:
[..]
Maar gaat een beetje lastig als je aan de andere kant van de wereld zit he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |