SPOILER: Let op, lange lijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heeft Westra echt een ijzersterk tweede deel geredenquote:Op maandag 9 juli 2012 13:17 schreef Maringo het volgende:
Roy derde eindtijd met +0.36 op T. Martin en +0.07 op Westra
En dat na die inspanning van gisterenquote:Op maandag 9 juli 2012 13:20 schreef zolderraam het volgende:
hopelijk kan Voight nog een tandje bijschakelen... zou leuk zijn als hij sneller is dan Martin
Gok dat dit niet gaat gebeurenquote:Op maandag 9 juli 2012 13:20 schreef zolderraam het volgende:
hopelijk kan Voight nog een tandje bijschakelen... zou leuk zijn als hij sneller is dan Martin
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:20 schreef zolderraam het volgende:
15 tours en nog steeds schrijft men z'n naam fout.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:23 schreef Devpartner het volgende:
voight toch maar de strafste renner van de eerste week noemen als je dit ziet...
Ze zijn in de war met de acteur denk ik...quote:Op maandag 9 juli 2012 13:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
[..]
15 tours en nog steeds schrijft men z'n naam fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
Doet me aan Seinfeld denken.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:27 schreef Altron het volgende:
[..]
Ze zijn in de war met de acteur denk ik...
tja. Je weet toch over wie er gesproken wordt?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
[..]
15 tours en nog steeds schrijft men z'n naam fout.
Maar het is geen Oostbloknaam van 20 letters waarvan 17 medeklinkers...quote:Op maandag 9 juli 2012 13:28 schreef Devpartner het volgende:
[..]
tja. Je weet toch over wie er gesproken wordt?
Ook volgens verwachting voorlopig. Was 3e in de proloog van de Dauphine, 12e in de lange tijdrit, 1e op het Oekraïens kampioenschap en 10e in de proloog van de Tour. Hij zal aan de finish die positie ook wel gaan halen voorlopig.quote:
Ach, zo schrijft men ook nog steeds Geesink..quote:Op maandag 9 juli 2012 13:28 schreef Devpartner het volgende:
[..]
tja. Je weet toch over wie er gesproken wordt?
Gilbertquote:Op maandag 9 juli 2012 13:32 schreef Devpartner het volgende:
Het spijt mij zeer dat ik een naam verkeerd geschreven heb die niet voorkomt in mijn taal.
en laten we dan nu terug gaan naar het topic ipv adem te verspillen aan zaken op te blazen...
gilbert trouwens op 48s op t1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |