Ik heb niks met users die een plaat hebben waardoor ze zich niet durven te spiegelen. En volgens mij ga je er te serieus op in.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:20 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb niks met users die komen langswaaien om te melden wat voor kleuterbende ze het vinden. Blijf dan weg.
Waarom kunnen we hier zijn?quote:Op maandag 9 juli 2012 10:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb niks met users die een plaat hebben waardoor ze zich niet durven te spiegelen. En volgens mij ga je er te serieus op in.
Vraag eerder waarom we hier (kunnen) zijn.
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 9 juli 2012 10:24 schreef Drugshond het volgende:
ff serieus SC #68.... get real. In Pol zitten we al boven de #3000++
Wie heeft er op de rode knop gedrukt en welke mod heeft er liggen slapen.
Waarom is easy.... computer opstarten (login-account) en gaan met die banaan.quote:
Ja, juist, interactie met mensen. Hm. Ga door.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waarom is easy.... computer opstarten (login-account) en gaan met die banaan.
Maar je hebt het wel over interactie met mensen.
Ja, baas.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Speeltuin.... en een beetje respect.
Waarom zou ik dat willen? Ben je normaal gesproken wel iemand die een beetje gezellig kan kletsen, dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 10:32 schreef Drugshond het volgende:
Probeer mij maar eens over de streep te krijgen. Na 68 deeltjes is dit niet gelukt.
Niet met dit gemier.
mjah, dat heb ik wel bewezen me dunkt. Maar niet tegen elke prijs.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen? Ben je normaal gesproken wel iemand die een beetje gezellig kan kletsen, dan?
't Is graag of niet. Als je er niks aan vindt, is er niemand die je dwingt. Gelukkig maar!quote:Op maandag 9 juli 2012 10:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
mjah, dat heb ik wel bewezen me dunkt. Maar niet tegen elke prijs.
And thats a bloody shame. More souls == more fun.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Is graag of niet. Als je er niks aan vindt, is er niemand die je dwingt. Gelukkig maar!
Nice.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:36 schreef sacha het volgende:
wat een verrassende wending![]()
*bejaardengym opstart*
Het enige wat je kunt doen, is meedoen en bijdragen aan een SC die je leuk vindt.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
And thats a bloody shame. More souls == more fun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |