Background info:quote:
Geen uitleg van de 80% masterquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Mark Muñoz vs. Chris Weidman
James Te-Huna vs. Joey Beltran
Aaron Simpson vs. Kenny Robertson
Karlos Vemola vs. Francis Carmont
T.J. Dillashaw vs. Vaughan Lee
Rafael dos Anjos vs. Anthony Njokuani
Dit seizoen ben ik een 30% loser + ik heb geen tijd.. wist niet eens dat er een event was als sommige de picks niet alvast gemaakt hadden...quote:
Dacht al dat veel mensen het niet zouden weten, daarom heb ik m'n picks wat vroeg ingediendquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:41 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dit seizoen ben ik een 30% loser + ik heb geen tijd.. wist niet eens dat er een event was als sommige de picks niet alvast gemaakt hadden...
Thanks, ik ga dit keer voor 5/6quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dacht al dat veel mensen het niet zouden weten, daarom heb ik m'n picks wat vroeg ingediend
order it, bitchesssssssquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
GUESS WHO'S BACK BITCHESSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Dat mag niet besproken worden sorryquote:
Misschien wil je een nieuw topic waar je ego alle ruimte heeft.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegen over mijn acties lijkt Badr een lieve jongen.
Ohja.. Sonnen verloren he..quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:58 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Misschien wil je een nieuw topic waar je ego alle ruimte heeft.
tfoequote:Op woensdag 11 juli 2012 00:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ohja.. Sonnen verloren he..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |