Deze man snapt het.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:05 schreef ssebass het volgende:
Heb geen tijd op het hele topic te lezen, dus weet niet of dit er al staat.
Het gaat meer om assertiviteit en dat kan ook als nice guy. Vind het altijd een slecht excuus. Ja ze gaan alleen voor de eikels. Zijn altijd dezelfde mensen die het zeggen, namelijk de stille muurbloempjes. Nee daar gaan ze niet eikels voor maar ze zijn te onzeker om zelf op gasten af te stappen en eindigen zo vaak met een assertief persoon die wel op alle vrouwen afstapt. Dat dit vaak de meer macho gasten zijn zal vast kloppen, maar het is dus niet zo dat ze niet liever een nice guy hebben.
Nice guy met assertiviteit is een win, geloof me.
Dit. Een goede combinatie van de eigenschappen die jij belangrijk vind is wat een man echt woest aantrekkelijk maakt. Stoer en lief kunnen prima naast elkaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:11 schreef saaw het volgende:
Vind het nogal een aanname dat assertief, extrovert en dominant als eigenschappen niet samen kan gaan met aardig en altruïstisch.
Ik val wel op stoere mannen en wil geen relatie met een mietje, maar toch zeker ook niet met een klootzak. Ik denk vooral dat weten wat je wil en daar voor gaan een belangrijke eigenschap is die veel mensen aantrekkelijk vinden in hun potentiële partner.
Dit. En daarnaast trekken tegenpolen elkaar vaak wel degelijk aan.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:11 schreef saaw het volgende:
Vind het nogal een aanname dat assertief, extrovert en dominant als eigenschappen niet samen kan gaan met aardig en altruïstisch.
Ik val wel op stoere mannen en wil geen relatie met een mietje, maar toch zeker ook niet met een klootzak. Ik denk vooral dat weten wat je wil en daar voor gaan een belangrijke eigenschap is die veel mensen aantrekkelijk vinden in hun potentiële partner.
Er zijn ook vrouwen die op mannen afstappen hoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:09 schreef Bittere_Bal het volgende:
zonder te zwelgen in medelijden, maar als je van jezelf gewoon introvert ben en niet zo op de voorgrond tredend heb je het in bepaalde gevallen zeker wat moeilijker als man. Sommige zaken gaan meer moeite kosten.
Op een normaal uitziend introvert meisje komen genoeg (assertieve) jongens op af. Als introverte jongen met een normaal uiterlijk kun je lang blijven wachten.
Niet als je gewoon een zelfverzekerde jongen bent, denk ik. Genoeg meisjes die daar wel van houden.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:09 schreef Bittere_Bal het volgende:
zonder te zwelgen in medelijden, maar als je van jezelf gewoon introvert ben en niet zo op de voorgrond tredend heb je het in bepaalde gevallen zeker wat moeilijker als man. Sommige zaken gaan meer moeite kosten.
Op een normaal uitziend introvert meisje komen genoeg (assertieve) jongens op af. Als introverte jongen met een normaal uiterlijk kun je lang blijven wachten.
Hmm, ik heb toch 1x gehad dat iemand op me afstapte en meteen ergens mee naartoe sleurdequote:Op maandag 9 juli 2012 15:09 schreef Bittere_Bal het volgende:
In de regel trekken tegenpolen elkaar meestal niet aan.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit. En daarnaast trekken tegenpolen elkaar vaak wel degelijk aan.
Mee eens.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:06 schreef jogy het volgende:
Onzekere gasten staan achterin de rij. Dat zeker maar je kan zelfverzekerd en hartstikke aardig zijn en zul je echt geen problemen hebben om een mooie vrouw te ontmoeten die jou ook ziet zitten. Misschien is het zo dat er een verband te vinden is tussen aardig/onzeker en onaardig/zeker (of je verwisseld aardig met onderdanig en onaardig met overheersend). Je kan ook aardig zijn en niet over je heen laten lopen (of onaardig zijn en toch onzeker).
Anyway, aardig wordt hier gewoon gebruikt om onzekerheid te verbloemen en te zwelgen in zelfmedelijden ( 'Ik kan er niet aan doen ik ben gewoon te aardig' )
*ervaringsdeskundige.
shit, dan ligt het toch aan mijn uiterlijk..quote:Op maandag 9 juli 2012 15:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hmm, ik heb toch 1x gehad dat iemand op me afstapte en meteen ergens mee naartoe sleurdeEn evrder nog een paar die gewoon begonnen te praten.
Dus dat verschilt per meisje denk k zo.
Introvert en zelfverzekerd is volgens mij wel een succesvolle combi; dan vinden vrouwen je "mysterieus".quote:Op maandag 9 juli 2012 15:09 schreef Bittere_Bal het volgende:
Mwah, ben ik niet met je eens, je moet uiteraard wel wat overeenkomsten hebben, maar voor mij zou een relatie met iemand die net zo'n karakter heeft als ik, voor geen meter werken.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In de regel trekken tegenpolen elkaar meestal niet aan.
Uit een onderzoek hierover begreep ik dat over het algemeen tegenpolen aantrekkingskracht opwekken op korte termijn, dus voor de vlugge seks, maar vaak geen goeie basis is voor een langdurige relatie.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ben ik niet met je eens, je moet uiteraard wel wat overeenkomsten hebben, maar voor mij zou een relatie met iemand die net zo'n karakter heeft als ik, voor geen meter werken.
Maar introvert is dus in ieder geval een symptoom van verlegenheid en is dat geval op bepaalde vlakken onzekerheid. Ik ben ook wel introvert (m.a.w. ik kan goed alleen zijn) maar ik klap niet dicht als er iemand tegen me aan praat. Vroeger wel, nu niet meer. Hoofdzakelijk omdat ik er achterkwam dat vrouwen ook poepen, zegmaar. En een afwijzing doet geen fysieke pijn, zodra je jezelf niet al te serieus neemt komt het allemaal een stuk beter.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:09 schreef Bittere_Bal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |