quote:Op maandag 9 juli 2012 00:32 schreef WaaromleesjeDit het volgende:
Je sluit mijn topic. Ipv dat je mij probeert te helpen naar een ander subforum te gaan kap je het af.<br/><br/>Trieste internetheld, ben je trots dat je en beetje macht op internet hebt wat je thuis tekort komt, en oja dit mag niet gezegd worden want nu ga je deze account bannen oeioeioei ik zal er vast geen 5 andere aanmaken op een ander ip adres. <br/><br/>Achterlijke klaplul
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:31 schreef WaaromleesjeDit het volgende:
Je sluit mijn topic. Ipv dat je mij probeert te helpen naar een ander subforum te gaan kap je het af.<br/><br/>Trieste internetheld, ben je trots dat je en beetje macht op internet hebt wat je thuis tekort komt, en oja dit mag niet gezegd worden want nu ga je deze account bannen oeioeioei ik zal er vast geen 5 andere aanmaken op een ander ip adres. <br/><br/>Achterlijke klaplul
Wordt toch weer in de doofpot gestopt man GGMM heeft een aparte status hier op Fok!.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:32 schreef WaaromleesjeDit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:39 schreef ajacied4lf het volgende:
TS heeft gelijk.
Waar is het?!?!?
Kut GGMM.
Hij post heel vaak in VBL SC, hier:quote:Op maandag 9 juli 2012 00:39 schreef WaaromleesjeDit het volgende:
Waar blijft die internet hero met zijn 2000 jarige ban?
[VBL Slowchat] #438: Ajacied422 opent niet het Topic.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:39 schreef WaaromleesjeDit het volgende:
Waar blijft die internet hero met zijn 2000 jarige ban?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |