Wat heb jij nou weer met Cheryl? Ze is te oud voor jou.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, komt er nog cheryl cole voorbij?
Iedereen is te oud voor hem.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer met Cheryl? Ze is te oud voor jou.
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer met Cheryl? Ze is te oud voor jou.
Niet bepaald wat een grafsfeer. Ben om 6 uur naar Amsterdam gegaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:53 schreef RensAjacied het volgende: [..] Ik niet, 2 matties van mij wel maar die hadden kaartjes. Was niet veel aan of wel?
Smoof >>> rensquote:Op zondag 8 juli 2012 23:56 schreef RensAjacied het volgende:
Ok hier verder ik leg me erbij neer. Alhoewel in het begin toen er bij beide nog niet gereageerd was mijn topic onder deze was, dus qua tijd eerder. Al kan je dat nooit bewijzen omdat beide in zelfde seconde werd geopend![]()
Volgens hun was het wel vet, maar hoorde van anderen dat het niks aan was. Niemand die echt los ging en alleen maar van mij leeftijdquote:Op zondag 8 juli 2012 23:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet bepaald wat een grafsfeer. Ben om 6 uur naar Amsterdam gegaan.
Die van jouw staat niet eens in mij active topics manquote:Op zondag 8 juli 2012 23:56 schreef RensAjacied het volgende:
Ok hier verder ik leg me erbij neer. Alhoewel in het begin toen er bij beide nog niet gereageerd was mijn topic onder deze was, dus qua tijd eerder. Al kan je dat nooit bewijzen omdat beide in zelfde seconde werd geopend![]()
siliconen in der reet.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:57 schreef Doublepain het volgende:
Die Nicky Minaj heeft echt een eendenkop![]()
Maar lichaam compenseert het gelukkig
neequote:Op zondag 8 juli 2012 23:57 schreef Doublepain het volgende:
Jouw topic was zeker eerder. Zie topic nr.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:56 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:57 schreef Doublepain het volgende:
Vind je?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:57 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
en ze gooit om de dag een andere kleur in der haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2012 23:59:18 ]
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()

quote:Op maandag 9 juli 2012 00:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker bezig Ajacied422. [ afbeelding ]
Nu moet je ook doorgaan en over de 1000 posts halen vandaag, je kunt het man.
Ze is mijn fetisj de 1 een dolfijn ik Nicki + dat haar muziek gewoon leuk is.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat er mensen zijn die haar moo ivinden :'0
Allemachtigquote:Op maandag 9 juli 2012 00:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
Kutface iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mag.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze is mijn fetisj de 1 een dolfijn ik Nicki + dat haar muziek gewoon leuk is.
Haar neem ik ook mee in mijn harem ik gooi zelfs als dart pijlen naar jeugdspelers om op te vallen.quote:
Gaat je broertje mee?quote:
pruikquote:Op zondag 8 juli 2012 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
en ze gooit om de dag een andere kleur in der haar
Jij moet eerst je tieten postenquote:
Dacht ik ook aan toen ik deze pic zag, lijkt op haar.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:06 schreef Smoofie het volgende:
Die middleton van engeland, vrouw van die prins is ook wel lekker toch?
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Als zie ik nu fotos van haar die zijn echtquote:Op maandag 9 juli 2012 00:06 schreef Smoofie het volgende:
Die middleton van engeland, vrouw van die prins is ook wel lekker toch?
GMTAquote:Op maandag 9 juli 2012 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan toen ik deze pic zag, lijkt op haar.
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
LR gaat bij mijn afwezigheid volgende week, comazuipen
Wacht maar tong422quote:Op maandag 9 juli 2012 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Steven snapt mijn middel van postopkrikken
Yep en nog op de goedkope manier ook. Ik denk dat ik maar wat Red Label koop of zo om mijn aftocht extra treurig te maken.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
LR gaat bij mijn afwezigheid volgende week, comazuipen
Ik zeg tegen je moeder dat je voortaan om 9 uur op je nest moet liggen.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ZEG DAT ER SPOILERS MOETEN KOMEN GROET
Heb je Hulk of Neymar al gekocht?quote:Op maandag 9 juli 2012 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ZEG DAT ER SPOILERS MOETEN KOMEN GROET
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg tegen je moeder dat je voortaan om 9 uur op je nest moet liggen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Spoiler voor de zeikerdsMooi blauw water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
neymar wou niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou dan heb je nu iets te doen neem ik aan
SPOILER: dikke tetten geak!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou jij de villa's op de achtergrond anders hebben ontworpen of vind jij het wel in de omgeving passen?quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Spoiler voor de zeikerdsTietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Ik had het puntdaken gegeven met zwarte dakpannen, dan krijg je een weerkaatsing van het water.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou jij de villa's op de achtergrond anders hebben ontworpen of vind jij het wel in de omgeving passen?
link?quote:Op maandag 9 juli 2012 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
Lol je zou maar ontmaagd willen worden door een Ezel. Colombia
Die ezelneukersquote:Op maandag 9 juli 2012 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
Jij denkt dat het op het boerenland anders gaat?quote:Op maandag 9 juli 2012 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
Oquote:Op maandag 9 juli 2012 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk nu Spuiten en Slikken terug. Gaat over ezelneukers in Colombia
Ze is wel zo'n verwende rijkeluis sletje.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan toch niet!Veel te gevaarlijk voor haar.
Daar was 1.5 jaar gele een docu van op tv.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:15 schreef RensAjacied het volgende:
Dikke verkrachting. Ezel vastbinden en 1 voor 1 gaan die jongeren die Ezel neuken. Wat is dit voor een cultuur
en die ezel dan? Trapt hij niet ofzo?quote:Op maandag 9 juli 2012 00:15 schreef RensAjacied het volgende:
Dikke verkrachting. Ezel vastbinden en 1 voor 1 gaan die jongeren die Ezel neuken. Wat is dit voor een cultuur
Bin Laden werd gedood een week na deze foto. Cheryl haar aanwezigheid booste het moraal dusdanig.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan toch niet!Veel te gevaarlijk voor haar.
Colombiaanse verkoudheid > gaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:15 schreef RensAjacied het volgende:
Is cultuur.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:15 schreef RensAjacied het volgende:
En designerdrugs.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk nu Spuiten en Slikken terug. Gaat over ezelneukers in Colombia
Klopt. Maar ach.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze is wel zo'n verwende rijkeluis sletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |