Iedereen komt er toch wel achter dat jij het bent als je weer capuchon-geiltopics maakt. Je kan het op den duur toch niet laten!quote:Op zondag 8 juli 2012 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb er al aan gedacht om een kloon te maken zo ben ik weer anoniem
faal internetquote:Op zondag 8 juli 2012 23:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oja,
maar mijn internet liep te kutten
Je noemde me dikquote:Op zondag 8 juli 2012 23:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
DOE FUCKING NORMAAL EN POST EENS SERIEUS DIKKE RANDDEBIELEN
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
DOE FUCKING NORMAAL EN POST EENS SERIEUS DIKKE RANDDEBIELEN alé
nieuwe vrouw zoeken.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kijk eens in de spiegel bollequote:Op zondag 8 juli 2012 23:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Komen steven en ik voor je huis staan met chips en cola enzoquote:Op zondag 8 juli 2012 23:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga vermageren vanaf morgen overleef ik op water en brood
dat zal niet veel helpen.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft geen zin bro. Je kan beter gaan sporten en onder je 'verbruik' gaan eten ipv water en brood. Met dat laatste creëer je een jojo-effect.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2012 06:23 schreef Pharkus het volgende:
Balen zeg, anders moet je een van haar vriendinnen verleiden, zodat ze jaloers wordt.
Och alé heyquote:Op maandag 9 juli 2012 06:23 schreef Pharkus het volgende:
Balen zeg, anders moet je een van haar vriendinnen verleiden, zodat ze jaloers wordt.
Heeft ook veel met je kleding te maken trouwens.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
je bent lelijk
En ja ik heb je foto's en je fb gezien
quote:Op maandag 9 juli 2012 07:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan ga je op zoek naar een ander meisje; het is duidelijk dat ze niet geïnteresseerd in jouw is.
Dit, misschien is ze wel helemaal klaar met TS en neemt daarom geen contact meer op.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het komt vast door je nare persoonlijkheid.
quote:Op maandag 9 juli 2012 07:51 schreef matthijst het volgende:
Jullie Belgen hebben daar toch een hendige oplossing voor?
Iets met kelders ofzo?
jouwquote:Op maandag 9 juli 2012 07:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan ga je op zoek naar een ander meisje; het is duidelijk dat ze niet geïnteresseerd in jouw is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |